Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppennoen som kan noe om dette?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

jokum
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 20 Mar 2006 11:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes, akershus

noen som kan noe om dette?

Innlegg av jokum »

jeg har mange ganger vært borti den greia med og befinne seg et sted mellom våken tilstand og søvn. men for noen mnd. siden hadde jeg en snodig opplevelse.

jeg sovnet. på en buss. som jeg alltid gjør. jeg våknet, trudde jeg. for jeg så folkene på bussen, hørte de, men samtidig så jeg fler, som ikke var der når jeg sovnet (og da er det kke sånn at det kom på noen på forskjellige stoppesteder), men type, at de var der, men ikke "samtidig" som de som opprinnelig satt på bussen.

jeg klarte ikke bevege på armer, ben, hode eller noe som helst.. det var superekkelt... noe her som veit hva det kalles/er?
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Lammelsen er søvnparalyse. Synene du så er ifølge vitenskapen hallusinasjoner og drømmer.

Har skjedd med meg flere ganger. Det interessante er at man ser ting som ikke er der.

Mange vil kalle dette astralreise eller UKO( uta av kroppen opplevelse). Personlig så vet jeg ikke hva det er. Men det er veldig interessant.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jokum
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 20 Mar 2006 11:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes, akershus

Innlegg av jokum »

ok. takk takk.. =)

men det som var den rare delen var at jeg så jo det som var der. for når jeg "våknet" var jo de folkene der enda, men det andre forsvant. kan minne om hvis man sitter fast mellom 2 verdner på en måte. der du ser begge verdenen, samtidig, på et sted
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scorpion
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 10 Mar 2006 03:21
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Åleby

Innlegg av Scorpion »

leste på en nett side for lenge siden at millitæret i usa har forsket mye på dette med å forlate kroppen sin å reise med sjelen til foreksempel russland å spionere på hemmelige annlegg.mens kroppen ligger igjen i usa å slapper av. lol..sprøtt :D
Antall ord: 43
Mer mellom himmel og jord en du tror...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 165
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

Eller kanskje det har noe med at du duppet av på en buss Folk går av å på bussen vettu.
Antall ord: 20
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links