Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenda jeg ikke kunne styre kroppen

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
alexander
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 06 Apr 2006 21:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tjøme

da jeg ikke kunne styre kroppen

Innlegg av alexander »

en gang da mamma og pappa var i utlandet bodde jeg hos bestemor og bestefar
jeg såv på ett rom som mamma har bodd på når hun var liten
jeg sovnet ganske fort men dagen efter våknet jeg på et annet rom 4 meter fra rommet der jeg sov så da må jeg ha gått i søvne ut døra og åpna en lukket dør
og så lagt meg til å sove ganske sprøtt. :mozilla_surprised:
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
spissmusa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 178
Startet: 04 Apr 2006 12:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av spissmusa »

kjønner ikke helt hva som er sprøtt med å gå i søvne? gått i søvne mange ganger, men ser ikke no sprøtt i det???
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

hadde vært litt morsomt om du hadde våkna hos naboen da..... *glis*
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Re: da jeg ikke kunne styre kroppen

Innlegg av Gjesten »

alexander skrev:en gang da mamma og pappa var i utlandet bodde jeg hos bestemor og bestefar
jeg såv på ett rom som mamma har bodd på når hun var liten
jeg sovnet ganske fort men dagen efter våknet jeg på et annet rom 4 meter fra rommet der jeg sov så da må jeg ha gått i søvne ut døra og åpna en lukket dør
og så lagt meg til å sove ganske sprøtt. :mozilla_surprised:

Tror du her har gått og lagt deg ca. 4 timer for tidelig
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Re: da jeg ikke kunne styre kroppen

Innlegg av miss 24/7 »

alexander skrev:en gang da mamma og pappa var i utlandet bodde jeg hos bestemor og bestefar
jeg såv på ett rom som mamma har bodd på når hun var liten
jeg sovnet ganske fort men dagen efter våknet jeg på et annet rom 4 meter fra rommet der jeg sov så da må jeg ha gått i søvne ut døra og åpna en lukket dør
og så lagt meg til å sove ganske sprøtt. :mozilla_surprised:
en helt normal tilstand det der :mozilla_laughing:

men..man kan i noen tilfeller begynne å lure...
har hatt en merkelig opplevelse ang det med å gå i søvne,men nå gjalt det ikke meg,men min stesøster.
Jeg var sånn ca 16-17 år den gang,og hadde flyttet til min far som hadde en ny famile ,de hadde leid seg et gammelt hus i ei lita bygd på sørlandet.
Da jeg så huset for første gang hadde jeg bare en tanke i hodet mitt,å det var:Her skal ikke jeg tilbringe et minutt alene.... :mozilla_sealed:
Huset var utrolig stort,og det har nok i sin tid vært et hus for finfolk,hvor gammelt det kan ha vert vet jeg nå ikke.det inneholdt ikke mindre enn tre store stuer som hadde dobble dører,sånn at man kunne gå fra stue til stue.
Kjelleren var ikke mindre overaskene,en meter tykke murer med gitter foran vinduene.
Det hadde en gang blitt brukt som et slags fengsel/arrest eller noe.
et hus der hvor fogden holdt til.
Men nok om det.Dette var et hus som fikk meg til å grøsse,det var skikkelig ekkelt å oppholde seg der.
Min stesøster hadde rommet sitt på loftet,å den gang var hun ca 10-11 år,men etter at vi flyttet inn i det grusomme huset,så begynte hun å gå i søvne,det ble til at min far og min stemor ble opmerksom på dette,så de prøvde å følge med litt..men etterhvert så begynte hun å skulle åpne vinduet ,å heldigvis så var de ganske vonde å åpne så hun våknet enten av seg selv,eller så kom mine foreldre inn fordi at di hørte noe på rommet hennes. Etter dette ble selvsakt vinduene spikret igjen,for sikkerhetskyld....
jeg vet ikke hvorfor hun gjordet dette ,men jeg må si at jeg har stusset over det mere enn en gang. for noe var det med det huset. fikk en bekreftelse på dette litt senere,en egen opplevelse....
Men generelt sett så tror jeg vi alle en eller flere ganger opplever å gå i søvne...
Antall ord: 443
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links