Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
det som er intressant her, er at de bruker mye visuals til å fortelle ting med...
også er det sam neil som guider oss igjennom...
ganske søkt siden han er med i den ekle event horizon filmen
Antall ord: 68
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Ja der er det mye spennende å få med seg.Har lagt den til i Favoritter.(Ser ellers mye på Discovery-kanalene,men mye reprise.)
Drømmer om å skaffe meg et stjernekikkert,sette meg på toppen av Ola Narr og glo,men en ting av gangen.Er "pendelsvinger" nå....hehe,så når den interessen daler er det back to reality!
snowfall skrev:Ja der er det mye spennende å få med seg.Har lagt den til i Favoritter.(Ser ellers mye på Discovery-kanalene,men mye reprise.)
Drømmer om å skaffe meg et stjernekikkert,sette meg på toppen av Ola Narr og glo,men en ting av gangen.Er "pendelsvinger" nå....hehe,så når den interessen daler er det back to reality!
Pendelsvinger er farlig det, såg ein som fekk ringen opp i ansiktet av ein pendelsvinger. Pendelsvinginga var litt overdreve, som for å gjere det litt morsomt før alvoret skulle ta til. Da ringen traff ansiktet var det ganske stilig å sjå at ringen smokka til ziggen som igjen snurra i ein fin bue oppover før den landa nedimellom 2 pupper som for annledningen hadde stor utringing å vise seg fram fra. Fekk aldri med meg kven sine pupper dette var, for slik som hu dama dansa og fekta og sleit med å få ziggen vekk vart vel samtlige på ein måte litt trollbinda. Pendelsvingeren forsvann og puppane oxo. Veldig paranormalt....hehe.
Antall ord: 173
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence