Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenULYKKKER!! BIL-ULYKKER

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

jente_13
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 30 Apr 2006 19:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lillehammer

ULYKKKER!! BIL-ULYKKER

Innlegg av jente_13 »

DEL DERES HISTORIE MED MEG!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 465
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Øh? Hvilken historier???
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 29 Apr 2006 19:41
18

Innlegg av RL-Crew »

This one time....at a skogsvei. I sat in a car that crashed in a tree in 60 km/h.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 465
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

RL-Crew skrev:This one time....at a skogsvei. I sat in a car that crashed in a tree in 60 km/h.
Åy!
Jeg har også en historie: Jeg var ca 4 år. Jeg lekte på rommet mitt,hørte ett smell,så ut av vinduet.
Der lå en bil opp ned på muren vår...men det gjikk bra.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Har aldri opplevd en bilulykke selv, men mange av mine nærmeste har.

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=7063


+

Da jeg var fire år brakk mamman min ryggen i en bilulykke.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Er det bilulykker du vil vite om eller NDO?
Antall ord: 9
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
profilerfx
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 27 Apr 2006 22:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsvinger

Innlegg av profilerfx »

Antall ord: 7
For those that beleive, there is no need for proof, For those that don't believe, there will never be enough proof.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente_13
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 30 Apr 2006 19:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lillehammer

Innlegg av jente_13 »

Jeg har vært emd i en bilulykke i januar 2004. Jeg vil gjeren høre andres historier om hvordaN DE OPPFATTET DET? Jeg fikk i hvertfall helt sjokk!
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
evamystikk
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Feb 2006 15:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Avsides

Innlegg av evamystikk »

Jeg har vært med i mange bilulykker. En gang kjørte vi utom i 200km i timen, rullet rundt på ett jorde 8 ganger og havnet på hjulene igjen. Sjåføren fikk ett skrubbsår, han i framsetet brakk nakken (han overlevde) og jeg som satt i baksetet, brakk en fot. Alt dette bare fordi sjåføren begynte å fikle med cd-spilleren..

En annen gang var jeg og to kamerater ute og kjørte på en skogsvei (beklagligvis i fylla) da han ene sa at sjåføren måtte kjøre roligere litt lengre borti der for der var det en ekkel sving. "ja da", svarte sjåføren og rett etter var vi plantet i ett tre. Han kjørte heldigvis ikke fortere enn 50 km/t, men det var ille nok likevel. Da vi hadde kommet oss ut av bilen og så litt på kræsjet, innså vi at vi hadde flaks. Hadde vi havnet en halv meter til høyre, hadde jeg ikke sittet her og skrevet dette for der var det ett stup på ca 100 meter rett ned! flaks..

Hadde veldig flaks begge gangene da.. :) Konklusjon: Kjør forsiktig og ikke kjør i fylla!
Antall ord: 204
When Hell Is Full, The Dead Will Walk The Earth..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fju Mascaja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 141
Startet: 09 Jan 2006 23:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hamar
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Fju Mascaja »

Da jeg var liten, rundt 2.5-3 år gammel, krasjet mamma og jeg i et lyskryss. Det var en mann som kjørte på rødt lys, og dermed kjørte rett inn i vår bil i stor fart.

Jeg husker ikke dette selv, mamma som har fortalt meg det.

Det som er litt rart da, er at når jeg er ute og kjører mot ett kryss, og det kommer en bil fra en annen kant i stor fart, får jeg kjempeangst. Bilen stopper selvsagt, men jeg får dette suget i magen og nesten panikken hver gang.

Jeg lurer på om dette kan komme av den ulykken jeg var innblandet i. Jeg husker som sagt ikke selve ulykken, men det kan jo hende det i underbevisstheten min sitter en skrekk etter ulykken.
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fju Mascaja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 141
Startet: 09 Jan 2006 23:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hamar
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Fju Mascaja »

Da jeg var liten, rundt 2.5-3 år gammel, krasjet mamma og jeg i et lyskryss. Det var en mann som kjørte på rødt lys, og dermed kjørte rett inn i vår bil i stor fart.

Jeg husker ikke dette selv, mamma som har fortalt meg det.

Det som er litt rart da, er at når jeg er ute og kjører mot ett kryss, og det kommer en bil fra en annen kant i stor fart, får jeg kjempeangst. Bilen stopper selvsagt, men jeg får dette suget i magen og nesten panikken hver gang.

Jeg lurer på om dette kan komme av den ulykken jeg var innblandet i. Jeg husker som sagt ikke selve ulykken, men det kan jo hende det i underbevisstheten min sitter en skrekk etter ulykken.
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 269
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

sykepleierstudent skrev:Da jeg var liten, rundt 2.5-3 år gammel, krasjet mamma og jeg i et lyskryss. Det var en mann som kjørte på rødt lys, og dermed kjørte rett inn i vår bil i stor fart.

Jeg husker ikke dette selv, mamma som har fortalt meg det.

Det som er litt rart da, er at når jeg er ute og kjører mot ett kryss, og det kommer en bil fra en annen kant i stor fart, får jeg kjempeangst. Bilen stopper selvsagt, men jeg får dette suget i magen og nesten panikken hver gang.

Jeg lurer på om dette kan komme av den ulykken jeg var innblandet i. Jeg husker som sagt ikke selve ulykken, men det kan jo hende det i underbevisstheten min sitter en skrekk etter ulykken.
Det kan være sannsynlig at det har med det å gjøre, ja... men jeg fikk med meg hva du skrev første gangen, trenger ikke gjenta deg selv så mye ;)
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7960
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1387 ganger
Blitt takket: 1694 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

sykepleierstudent skrev:Da jeg var liten, rundt 2.5-3 år gammel, krasjet mamma og jeg i et lyskryss. Det var en mann som kjørte på rødt lys, og dermed kjørte rett inn i vår bil i stor fart.

Jeg husker ikke dette selv, mamma som har fortalt meg det.

Det som er litt rart da, er at når jeg er ute og kjører mot ett kryss, og det kommer en bil fra en annen kant i stor fart, får jeg kjempeangst. Bilen stopper selvsagt, men jeg får dette suget i magen og nesten panikken hver gang.

Jeg lurer på om dette kan komme av den ulykken jeg var innblandet i. Jeg husker som sagt ikke selve ulykken, men det kan jo hende det i underbevisstheten min sitter en skrekk etter ulykken.
Med Hypnose, vil nok dette minnet komme frem. Med farge på bilen som kom fra siden, og alt annet.

Så at du reagerer idag, ja, klart det er pågrunn av minnet.
I Enkelte ting i livet vårt vil vi reagere på inntrykk vi ikke er klar over - og da fra barndommen.
Noen kan og ha traumer fra tidligere liv ( for de som tror på slikt - jeg gjør ).

Og grunnen til at man reagerer slik, er at selv om minnene ikke når bevisstheten, så er de der - underbevisstheten vet mer enn vi tror.

Og reaksjoner kommer "instinktivt". DET er hva jeg tror....

mvh Asbjørn
Antall ord: 248

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 134
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trollheimen

bil ulykker

Innlegg av mario andres »

:mozilla_cool: hva kan jeg si,først har vært selv inblandet i 4 ulykker,2 av dem var litt skremmende.
1.-i Sørmøre i et lang strekkning 80 sone kjørte ikke mindre eller! da plutselig kommer en skarp sving,da fort trykk på bremsene,pang!!!miste bremsenes kraft helt pga skade brenseslange,kommer i fort farta på svingen at bilen lofte seg bare på 2 hjul,og velt til vei kanten hvor var en plane men nesten 2 meter lavere en veibanen,vet ikke,hvordan gikk rund kast og datt i 4 hjul igjen!uten en skrapp,men hjerte var lenge borte!!!!jejejeje :D brensene slange rykket,var for gamle!!!var skremt ja!!!
!2.-i TRondheim
var en lysskryss 60sone,kjørt i fullt farta....da plutselig ser på ventre sida mi at kom i fullt farta også en annen bil,det var bare sekunder,så han kjørt videre med rod lys,rett mot meg,traff meg mellon de to bildører,bare 30cm var til
treffe meg på ryggen,smelt var så kraftig,at slenge meg til himmelen,og havna igjen på veibanenn 50 mtr unna i motsatt retning,med en bil nesten delt i to,så på på veien lå der bare lykter radiator motor og mange deler til golfen!
jeg fikk skade i skulder armen kne og blodning var dett verste,føler hvordan renne ut veldig varm av kroppen din!bilen min mista jeg,skade var så stor av var kondemmert,andre sjåfør slapp uskade!!!farta i oyebliks var 70km minst!!!
litt av en opplevelse,men ingen trauma!!!!!alt gikk bra!!! :evil:
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Yrn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 15 Apr 2006 04:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo.

Innlegg av Yrn »

Vel, en gang ble jeg forbikjørt av mitt eget bakhjul i 90 kilometer i timen på motorveien :mozilla_smile: .. Det falt av, morsomt..... Jeg kjørte lett lastebil, hadde heldigvis tatt meg tid til å tømme den dagen før, hadde jeg ikke gjort det ville jeg nok ha veltet..
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links