Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenEvidence - The Case For NASA UFO`s

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Evidence - The Case For NASA UFO`s

Innlegg av manitou »

3 timer med analysering av opptak som er gjort fra romferja BildeEndret link... A.
Dette er virkelig en video jeg kan anbefale. 3 timer med analysering av opptak som er gjort fra romferja på 90-tallet, og her er det MYE spennende. Det kan ikke finnes det minste tvil om at NASA vet atskillig mer om UFO`er enn de vil ut med, og denne DVD`en går virkelig i dybden her.

Til og begynne med virker filmen noe vel vitenskaplig og "undervisnings-aktig", men det går over ganske så fort når man blir dratt med inn i stoffet. Dette er virkelig spennende saker!!

Så for den av dere som er på utkikk etter en virkelig god og informativ film om UFO-fenomenet og hva NASA har av materiale vedr. UFO`er, kjøp denne her!

PS! NASA sluttet å sende overføringer fra romferja (de gikk ut direkte over en periode) pga. alle de flyvende farkostene som kom til syne der, og når man ser denne DVD`en så er det nesten så jeg kan skjønne hvorfor..... :)
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 269
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

Vet ikke om den er å få kjøpt i Norge?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av manitou »

Tror ikke det. Jeg bestilte dem via Amazon og hadde den iløpet av en ukes tid. De er veldig kjappe på levering og seriøse (du kan spore sendinga hele veien). De har MANGE andre UFO DVD`er også, så det er mye å ta av. Du kan definitivt handle trygt hos Amazon. :)
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 29 Apr 2006 19:41
18

Innlegg av RL-Crew »

Du mener at NASA har masse dokumentasjon og film av UFO`er ( og da mener jeg UFO, som i farkost med grønne menn med antenner på hodet, så ikke engang begynn med hva UFO betyr det vet vi alle sammen) som de ikke har gitt ut og som blir holdt skjult, men som på mirakuløst vis eksisterer på en dvd man helt tilfeldigvis kan bestille på internett?
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av manitou »

Disse filmene ble sendt "live" fra romferja gjennom deler av 90-tallet. Imidlertid var det såpass mange som satte spørsmålstegn ved mye av det man fikk se på disse sendingene, av "lyskuler" og "farkoster" av ymse slag. NASA selv har ikke gitt noen forklaringer på dette, annet enn bortforklaringer.

Forøvrig er ikke dette den eneste DVD`en som viser slike opptak. En rekke UFO-dokumentarfilmer har med opptak som er gjort fra bl.a. romferja, så disse opptakene er ikke spesielt vanskelig å få tak i. NASA kringkastet såvidt jeg vet rundt 400 timer med "live" opptak fra rommet før de etterhvert følte at det ble stilt såpass mange ubehagelige spørsmål (for dem antar jeg...) vedr. det man kan se på filmene, at de bestemte seg for å stenge ned disse sendingene.

Se DVD`en og bedøm selv sier nå jeg. Eller for den saks skyld, ta en kikk på ufostore.com eller på amazon.com og sjekk de andre DVD`ene som omhandler og viser opptak fra NASA. Det er ganske mange av dem....
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spess
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 03 Feb 2006 14:18
18

Innlegg av spess »

du som har dvden kunne jo lagt ut klipp om noe som er med i filmen. kunne vært kjekt og se litt. er veldig interisert om ufo.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sashaian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 126
Startet: 28 Jan 2005 16:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sashaian »

Takk for at du la ut linken Manitou! Definitivt severdig! ;)
Antall ord: 10
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Filmen ligger ute gratis på video.google.com! :D
Dette er del 1: http://video.google.com/videoplay?docid ... 446&q=nasa

Nedenfor linker jeg til en annen film på 30 min. med de samme NASA-opptakene som over, men uten prat...kun tekst som forklarer.
Litt ute i denne filmen får vi se astronautene filme en hel FLÅTE av lysskip som seiler over atmosfæren, disse er helt identisk med lysskipene som Mexico har hatt mye besøk av de siste årene... 8)
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6973948865

Enda en dokumentar med NASA-opptakene.....varer 1t og 30 min:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 279&q=nasa

Flere videoopptak tatt fra bakken av de lysskipene kan dere se i den meksikanske filmen som Sashaian la ut linken til her: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?t=7583
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 201
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Takk Gaute,blei helt opphengt i film jeg nå :p
Antall ord: 9
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mordecai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 130
Startet: 11 Nov 2004 08:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 2 ganger

Innlegg av mordecai »

Evidence: The Case For NASA UFO's hadde noen ganske interessange teorier rundt UFO's og universets opprinnelse og funksjon. Jeg syns at teorien om at universet fungerer etter kvantefysikken virker ganske logisk og det er utvilsomt fornemmelse i teorien.

Men slutten av filmen var heller tragikomisk, da han begynner å fantasere kraftig :mozilla_laughing:
Antall ord: 54
Utlys.no - Auksjon og Rubrikk

There is no man living who is not capable of doing more than he thinks he can do.
-Henry Ford

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av manitou »

Teoriene som fremlegges i filmen er jo EN ting, det aller mest interessante er jo opptakene som vises der. Hva mener dere om disse?
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mordecai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 130
Startet: 11 Nov 2004 08:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 2 ganger

Innlegg av mordecai »

Det synes helt klart forkjellige lysende objekter i opptakene, UFO’s. Men det er lite trolig at objektene kommer fra andre solsystemer eller galakser. Det er enda mer tvilsomt at disse stammer fra solsystemer som alpha centuari eller sirius. Og at farkostene skulle være bemannet er å gå over stokk og stein. Opptakene er ingen bevis på intelligent liv fra andre planeter. Men at det er ”noe” er det derimot lite tvil om. Objektene vibrerer på et høyere frekvens enn vi er kapable til å fatte foreløpig. Men jeg tror at det bare er spørsmål om tid til vitenskapen vil løse dette mysteriet.

Hvordan kan et fartøy trave i et ukontrollerbar fart, lysets hastighet eller 3x LH omså, uten å støte på annet materie underveis? Og utifra det vi om oddsen til at liv kan oppstå av seg selv er lik null, kan vi med sikkerhet utelukke noen form for spooky aliens
:mozilla_laughing:
Antall ord: 159
Utlys.no - Auksjon og Rubrikk

There is no man living who is not capable of doing more than he thinks he can do.
-Henry Ford

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links