Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenLiten historie

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Passenger Ghost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 03 Feb 2006 21:42
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Liten historie

Innlegg av Passenger Ghost »

Dette skjedde for en 10-20 år siden om jeg husker riktig.

Onkeln til bestekompisen min og en til kar var ut på skitur. De var på vei mot ei hytte som lå ved et vann kalt "ørnevann". Det var utrolig dårlig vær, snøstorm ute, så det var vanskelig å ta seg frem. Plutselig så de 3 (eller 5, husker ikke helt) små skapninger som gikk på rekke ut på isen et stykke foran dem. Som sagt så var det et forferdelig vær, så var ikke tenkelig at det kunne være unger ute. Plutselig dannet skapningene en ring, for så å gå rundt i en sirkel.

Karene ble litt forskakket, og tok ikke sjansen på å gå videre (også pga det dårlige været), så de snudde og gikk tilbake.

Nå er jeg jævlig dårlig på å fortelle, men det var noe slikt som skjedde. Og dagen etter sto det i lokalavisen at en ufo var observert.

Noen synspunkter..? Noen som har opplevd noe lignende?
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Det er nok mange på forumet som har opplevd slike historier som ikke er helt enkelt å sette fingeren på..

Takker for at du deler. Alltid like fint å høre at andre opplever også :mozilla_wink:
Antall ord: 35
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 134
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trollheimen

ufo

Innlegg av mario andres »

Merkelig har bodd i Trondhein i den perioden ,og har aldri hørt,eller så noe i avisen :mozilla_undecided:
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Passenger Ghost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 03 Feb 2006 21:42
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Re: ufo

Innlegg av Passenger Ghost »

mario andres skrev:Merkelig har bodd i Trondhein i den perioden ,og har aldri hørt,eller så noe i avisen :mozilla_undecided:
Hehe, er fra Kirkenes, så skjedde i de traktene, er også litt usikker på når det skjedde.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links