Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenThe Mystery Spot i USA

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Xrxes
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 06 Jul 2005 01:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

The Mystery Spot i USA

Innlegg av Xrxes »

Har noen hørt om The Mystery Spot i USA?

http://www.mysteryspot.com/

The Mystery Spot is an area about 150 feet in diameter located in the Redwood Forests just outside of Santa Cruz, California. Within the Mystery Spot you will be baffled as the laws of physics and gravity cease to exist.

Discovered in 1939 and opened to the public in 1940, the Mystery Spot has amazed and perplexed hundreds of thousands of visitors from all over the world. Many return again to experience the puzzling variations in gravity, perspective, height and more.

Theories:
Flying saucer fans speculate that cones of metal were secretly brought here and buried in our earth as guidance systems for their spacecraft. Other theories about what causes the Mystery Spot include carbon dioxide seeping out of the earth, the “highest dielectric biocosmic radiation” known anywhere in the world, and radiesthesia... whatever the cause is, it remains a mystery.

Xrxes
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mjølnir
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 13 Mar 2006 03:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Midgard

Innlegg av Mjølnir »

Hehe, tøft! Sjekk ut bildene! Dit må jeg en gang og sjekke ut hva dette er for noe merkelige saker.
Antall ord: 21
Universets evige kamp for å gjennvinne likevekt er fasinerende.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Xrxes
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 06 Jul 2005 01:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Xrxes »

Finnes noen Google-videoer fra stedet også:

http://video.google.com/videosearch?q=the+mystery+spot

Xrxes
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Ja,dette er helt sprøtt.Så en dokumentar for en stund tilbake på Discovery.Søren at jeg ikke husker hva de mente det kunne være,hadde ingenting med UFO'er å gjøre ihvertfall.(Såpass fikk jeg med meg...)
De som laget programmet hadde det morsomt i hvertfall.

Ja, det skulle vært artig å oppleve det selv. :D

Kanskje har vi noen slike steder her i landet også?Mye mulig.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links