Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterUFOer og smarte vesen.

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

UFOer og smarte vesen.

Innlegg av zaha »

Lurer bare på et par ting. så en konferanse om ufoer.
*Hvordan kan mennesker få barn med aliens? og hvorfor?
*åssen kommer de til tellus?
*har de noen forbindelser med noen av kornsirklene vi oppdager her?


bare ett par spørsmål. er åpen for alt og takker for svar.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 165
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

1 Hvis det finnes utenomjordiske vesener så tviler jeg sterkt på at de kan få barn med mennesker på den ”vanlige” måten. Da må det sikkert noe genemanipulering til.
Hvis de har DNA engang da.

Hvorfor? Ikke vet jeg. Forskning er vel den mest logiske forklaringen.


2. Åssen kommer de til Tellus? Regner med at de kommer I romskip.

3 Jeg trur at alle Kornsirklene som er på jorden er menneske skapt.
Hvorfor ville en hyper-intelligent rase fly kanskje millioner av lysår for å bøye korn?
Se hvordan vi reagerer? Ikke vet jeg. Trur de hadde går mer rett på sak men.

Håper det hjelper.
Men husk å tenk kritisk å ikke sluk alt alle sier rått. Logikk er din beste venn.
Antall ord: 126
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Angel90*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 25 Mar 2006 23:29
18

Innlegg av *Angel90* »

hehe morsomt:P finnes det rommvesen altså?:P
*tviler*
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 165
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

*Angel90* skrev:hehe morsomt:P finnes det rommvesen altså?:P
*tviler*
Jeg sier ikke at aliens har besøkt jorden.

Men hvis du titter på størrelsen på universet. Så er odsa ganske sterkt for at det finnes liv.

Det er 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999^9 ganger så stor sjanse for at det finnes liv i rommet en det finnes ”Spøkelser”
Antall ord: 59
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hmmmm....de er nok høyst virkelige, men de er nok sikkert ikke på våre "frekvenser" bestandig.
Newagere elsker historier om Atlantis og Lemuria. Der fantes avansert teknologi som benyttet krystallenergi og dessuten hadde de ikke begrenset oppfatning slik vi har pr. idag. De var interdimensjonale den gang. Hvorfor skulle ikke andre kulturer fortsatt inneha en slik kompetanse?
Og hvis det er slik at vi genetisk nedstammer fra Pleiadene, så er det ingen umulighet å få barn med dem heller. Det er vel heller et problem hvorvidt avkom er forplantnigsdyktige.
Det er virkelig godt gjort å finne tellus inni galaksen vår. Jorda ligger godt beskyttet med liten sikt, så sånn sett ser vi svært lite av universet uten romteknologi. Men de som evt. kommmer hit, har nok alltid visst hvor den har vært.Kornsirkler er utdebattert, men folk lar seg fortsatt facinere av dem. Kanskje hensikten oppnås ved det?
Ikke lett å vite svaret på noe av dette, blir bare spekulasjoner og filosofi..og en god porsjon fantasi kanskje?
Antall ord: 172
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zaha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 19 Mai 2006 21:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes, Rogaland

Innlegg av zaha »

Bixz skrev:3 Jeg trur at alle Kornsirklene som er på jorden er menneske skapt.
Hvorfor ville en hyper-intelligent rase fly kanskje millioner av lysår for å bøye korn?
Se hvordan vi reagerer? Ikke vet jeg. Trur de hadde går mer rett på sak men.
Fair enough men: vi mennesker sendte ut et signal ut i rommet i 1975 om vårt utseende og høyde,hva vi levde av osv, og i senere tid ble et (det jeg tror) svar oppdaget som en kornsirkel. som var kodet. dessuten sies det at de menneskelagde kornsirklene fører til knekk på korn, mens det noen tror er utenomjordisk laget er korna bare bøyde med ca 90 grader(pluss utvidelse på korna) det er dette som får meg til å lure. dessuten har vi mobiler og kamera som slutter å virke i sirkelen og magnetiske spor inni den.
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 165
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

zaha skrev:
Bixz skrev:3 Jeg trur at alle Kornsirklene som er på jorden er menneske skapt.
Hvorfor ville en hyper-intelligent rase fly kanskje millioner av lysår for å bøye korn?
Se hvordan vi reagerer? Ikke vet jeg. Trur de hadde går mer rett på sak men.
Fair enough men: vi mennesker sendte ut et signal ut i rommet i 1975 om vårt utseende og høyde,hva vi levde av osv, og i senere tid ble et (det jeg tror) svar oppdaget som en kornsirkel. som var kodet. dessuten sies det at de menneskelagde kornsirklene fører til knekk på korn, mens det noen tror er utenomjordisk laget er korna bare bøyde med ca 90 grader(pluss utvidelse på korna) det er dette som får meg til å lure. dessuten har vi mobiler og kamera som slutter å virke i sirkelen og magnetiske spor inni den.
Men hvis noen i rommet plukket opp det signalet og greide og forstå hva som var i signalet så hadde vell det mest logiskske vært og svart med det samme signalet?
Det jeg har lest er at ”ledda” i et korn utvider seg er pga at når korna blir brekt/Bøyd så forsetter de og vokse horisontalt.

Jeg så på et program som eksperter på korn sirkler skulle bedømme om det var fake eller ikke.
Alle sa at det var ekte varer. Og alle tokk feil. Showet hadde leid in kunstnere til og lage
Korn sirklene.
Jeg har ikke hørt noe om at telefoner og kameraer slutter og virke når de er inne i kornsirklene. Jeg har hørt at det er magnetfelt inne dem. Det var fordi(Sånn jeg husker det. Kan ta feil her) at når korna blir bøyd så er ikke de det høyeste punktet lenger.
Alle korna virker som små lyn avledere. Og det skaper en from for statisk elektrisitet(ikke sikker på vilket ord jeg leter etter her). Det er derfor det blir lesninger da. Så de korna som står oppreist rundt lager da et mini magnetisk felt.
Antall ord: 355
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links