Jeg tenkte jeg skulle ta meg litt tid til å skrive denne artikkelen

Jeg har i mange år gått og lurt på hva meningen med livet er... Jeg tenkte liksom at det måtte være noe mer enn å bare leve en stund, og at det måtte være "noe mer" etter døden.
For en stund tilbake så jeg lyset.. Jeg så hvordan alt hang sammen, jeg fant meningen med livet; Jesus Kristus.
Det begynnte med at jeg kjedet meg veldig, og tenkte at jeg skulle begynne å lese litt i Bibelen (nye testamentet that is), som tidsfordriv...
Jeg fant etter hvert ut den store sammenhengen.. Alt Jesus sa var sant! Han kom ned her for å dø for oss, og frelse alle våre synder, for at VI skal få evig liv!
Joh 3:16 For så høyt har Gud elsket verden, at han ga sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv.
Jesus har vist seg for meg flere ganger, og han har overbevist 100% om at han finnes.
Så folkens, hvis dere vil ha evig liv finnes det bare én vei: Jesus Kristus.
Hvorfor poster du dette? Kan du ikke heller bare holde religionen din for deg selv, istedenfor å trenge den på oss?
Det er vår misjon å spre Gud's ord, Jesus' ord.. Tenk hvis de første apostlene til Jesus ikke hadde gjort det? Da hadde det ikke vært noe "nye testamentet" og kristendommen hadde mest sannsynlig dødd ut..
Nei, for å holde liv i kristendommen må jeg spre Budskapet!
Jeg tror på gjenferd, spiritisme, o.l.
Det finnes ingenting som heter "gjenferd"... Døde personer kan ikke snakke/vise seg for levende personer.
Noen av dere mener kanskje at dere selv har hatt kontakt med/sett et gjenferd, men det er bare en illusjon.
Hvis du prøver å kontakte de døde, vil du bare få kontakt med demoner (onde ånder), som har til mål å motbevise Jesu' eksistens.
Hvis du er besatt av en demon, og vil ha den vekk, er ikke et medie eller åndeutdrivere svaret; eneste personen som kan drive vekk demonene som plager deg, er Jesus.
Så... Hvordan blir jeg en ekte kristen?
Det første du må gjøre, er å akseptere Jesus i ditt hjerte.
Du må vite at han elsker deg, og gjør hva som helst for at du skal ha det bra.
Les Bibelen, jeg vil anbefale Johannes Evangeliet først, siden det er lettest å lese.
Snakk med andre kristne, for eksempel på ChristianChat.
Be til Jesus, spør om han kan hjelpe deg å finne den sanne troen.
Takk for meg

Håper dere alle gir ham en sjanse, slik som han har gitt dere.