Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmelighetersvar fra romvesnene

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

alien
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 17 Apr 2006 14:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

svar fra romvesnene

Innlegg av alien »

Vi fra jorden sendte en satelitt eller minirakett med informasjon om hvordan vi så ut, og hvor vi bodde og at vi ønsket utenomjordiske ambasadører velkommen.
og et sted i england dukket d opp en kornsirkel med form av et romvesen, som holder en cd, den cd`n hadde en kode som vi har knukket og besjeden åversatt ble "vokt dere for falske gaver og deres brytte løfter, det kommer til å bli mye smerte, men forsatt tid

hva betyr det for dere :mozilla_undecided: ?

takk får å tatt deg tiden til å lese d :mozilla_wink:
Antall ord: 95
haaki ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alien
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 17 Apr 2006 14:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av alien »

Antall ord: 12
haaki ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 377
Startet: 17 Jun 2006 01:18
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Denne diskusjonen har vært oppe før.

Dessverre leser jeg ikke BIOS og det er skikkelig uintelligent av aliensa å skrive på et slikt språk. Dessuten er teksten typisk for alle spår og lissom kommer med noen glupe utsagn som kan tolkes hit og dit.

Og hvis de virkelig er interessert i å bevise sin eksistens kan de bekrefte sin tilstedeværelse ved å foreta seg noe som overgår evnene til Engelske bønder.
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alien
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 17 Apr 2006 14:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av alien »

du har ett godt poeng, har aldri tenkt på det slik :mozilla_smile:
Antall ord: 13
haaki ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kev
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 10 Jun 2006 23:03
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: møre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av kev »

science skrev:Og hvis de virkelig er interessert i å bevise sin eksistens kan de bekrefte sin tilstedeværelse ved å foreta seg noe som overgår evnene til Engelske bønder.
det mest fornuftige man kan gjøre uansett hvor man måtte komme fra i verdensrommet er å legge til rette for at næringstilførselen til seg selv og sine venner er så godt sikret som det bare lar seg gjøre å få til i en verden med visse ukjente variabler, derfor kan det om man vil, argumenteres for at det såkalte 'bønder' driver med er det smarteste av alt som gjøres kan, men for den saks skyld er alle sider av næringstilførselen like 'viktige' og dermed selvfølgelig like 'intelligente'; så kom igjen de som vil, rop høyt et trefoldig "leve!" for de som planter og sår, de som sanker og lagrer, de som preparerer og preserverer; for ikke å glemme de som tilbereder og serverer nærende føde i en atmosfære av god, vennskapelig stemning. Hurra!

et lite apropos angående kornsirkler er den nokså etablerte 'barnelærdommen' om
at man ikke skal leke med maten, men om man ikke har annen måte å kommunisere
på så må det vel tross alt gå an, uansett hvilke prinsipper man måtte finne på å sitte
å ha inne i seg blant alle andre lover, regler, normer og læresetninger som herjer der.

og til slutt må også nevnes de som forvalter og formidler kunnskap om hvordan vi kan gjøre det slik at flest mulig, med tid og stunder alle, kan vandre velernærte gjennom sine
dager og netter frem til det lykkelige og mystiske øyeblikk hvor jordens sjeler er samlet til en sivilisasjon som kan sette seg og derpå nå alle tenkelige, og ennå utenkelige, mål.

vel vel, ha en fortsatt vakker dag ;)
Antall ord: 312
keep it surreal!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Tror nok ikke denne kom fra noen alien.. men det er som sakt mine tanker om det da :)
Antall ord: 18
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 377
Startet: 17 Jun 2006 01:18
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

kev skrev:
science skrev:Og hvis de virkelig er interessert i å bevise sin eksistens kan de bekrefte sin tilstedeværelse ved å foreta seg noe som overgår evnene til Engelske bønder.
det mest fornuftige man kan gjøre uansett hvor man måtte komme fra i verdensrommet er å legge til rette for at næringstilførselen til seg selv og sine venner er så godt sikret som det bare lar seg gjøre å få til i en verden med visse ukjente variabler, derfor kan det om man vil, argumenteres for at det såkalte 'bønder' driver med er det smarteste av alt som gjøres kan, men for den saks skyld er alle sider av næringstilførselen like 'viktige' og dermed selvfølgelig like 'intelligente'; så kom igjen de som vil, rop høyt et trefoldig "leve!" for de som planter og sår, de som sanker og lagrer, de som preparerer og preserverer; for ikke å glemme de som tilbereder og serverer nærende føde i en atmosfære av god, vennskapelig stemning. Hurra!

et lite apropos angående kornsirkler er den nokså etablerte 'barnelærdommen' om
at man ikke skal leke med maten, men om man ikke har annen måte å kommunisere
på så må det vel tross alt gå an, uansett hvilke prinsipper man måtte finne på å sitte
å ha inne i seg blant alle andre lover, regler, normer og læresetninger som herjer der.

og til slutt må også nevnes de som forvalter og formidler kunnskap om hvordan vi kan gjøre det slik at flest mulig, med tid og stunder alle, kan vandre velernærte gjennom sine
dager og netter frem til det lykkelige og mystiske øyeblikk hvor jordens sjeler er samlet til en sivilisasjon som kan sette seg og derpå nå alle tenkelige, og ennå utenkelige, mål.

vel vel, ha en fortsatt vakker dag ;)
Ja, mat må vi ha, hipp hurra for marsmenn som korn ikke vil ha.
Antall ord: 328

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Judith

glupe ord

Innlegg av Judith »

Ett fett hvor det kommer fra, det er så sant som det er sagt!
Men forstår vi? Vil vi lytte? Vil vi holde opp med å drepe hverandre, pine våre medskapninger dyrene og forgifte miljøet?

Jeg begynner å tvile........ :( :( :(

Men jeg kan jo ta feil?? :)
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Jul 2005 13:11
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Dan »

Science skrev:Dessverre leser jeg ikke BIOS
Er ikke BIOS en forkortelse for "Basic Input/Output System"?

Gjerne lokalisert i en egen chip for å gi en datamaskin instruksjoner uten preinstallert programvare. Kan i enkelte tilfeller endres men ofte brent i egen ROM.

Oftest programmert i assembler og/eller ascii ?

Mulig jeg tar feil ...

Mvh Dan
Antall ord: 55
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Jeg er så redd for det der jeg... Redd for det utenfor...
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Jul 2005 13:11
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Dan »

Ta det helt med ro.

Det sikreste tegnet på at det er intelligent liv i verdensrommet er at ingen har besøkt oss ennå ...

Mvh Dan
Antall ord: 26
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Berat---
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 02 Okt 2006 20:06
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av Berat--- »

Altså dem kornsirklene folk lager med planker og tråd er jo annderledes enn NOEN av dem som vi ikke vet sikkert hvem har laget og hvordan.
Det som er annderledes en NOEN av dem som vi ikke vet hvem har laget at dem har en eller annen type "radioaktivitet" FEKS: hvis du har noe med elektronikk og tar det over dem så blir det rett og slett ødelaget. her er en annen ekempel: eller hvis du tar hånden din 5-10 CM over kornsirkelen så begynner hånden din på en måte å "mutere" vet ikke hva jeg skal kalle det helt,den blir hvertfall ganske annderledes huden ,fargen osv.
Folk kan og har laget sånne kornsirkler mens folk tar det opp på video MEN på dem er ikke det noe "radioaktivitet".Det rare er osså at ett reklamebyrå lagde en kornsirkel av en bil den så ganske enkel ut selvom den var veldig detaljert,dem brukte 2 dager på å lage den og det var ganske mange folk som jobbet med det.Dem som har sånn "radioaktivitet" blir laget i løpet av
1 NATT og dem er MYE MYE mer detaljert og målt enn den bilen som ble laget av reklamebyrået så jeg vet ikke jeg.Og der dem blir laget er ikke det akkurat lys over,så det er veldig rart.
Men vet ikke hvem eller hva som lager dem,kan være mye rart.
Her den den meldingen som var skrevet på den ene sirkelen.
"Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES. Much PAIN but

still time. (Damaged Word). There is GOOD out there.We OPpose DECEPTION.

Conduit CLOSING (BELL SOUND)
Antall ord: 282

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jomfruen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 02 Des 2006 12:16
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim

Innlegg av jomfruen »

Hvordan skal engelske bønder klare å lage så store kornsirkler over natta uten å bli oppdaget av noen? Finnes det maskiner for sliket? Ikke etter det jeg har sett eller hørt om.

Desverre så er sikkert mange kornsirkler menneske skapte, men de store, med et mønster så vanskelig, så nøyaktig....... Hvem vil vel klare å lage dette.....

Jeg har stor tro på kornsirkler... Iallefall noen av de..
Men jeg tror jo på så mye rart her i verden

God jul.
Antall ord: 81
Tenk posetive tanker, si posetive ord og du skal se det posetive gror :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dragon no Hana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 14 Des 2006 17:44
17

Innlegg av Dragon no Hana »

"De mener ikke oss, men de mener oss. Vi må finne det, men vi trenger ikke lete. Det vil bli smerte, men ikke krig." hehe ^^ det er bare sånne greier jeg finner på helt automatisk når jeg leser sånne ting... Jeg tror jeg gjør det fordi jeg ikke vil forstå det... romvesner er noe av det skumleste jeg vet om, de skremmer meg. Fordi de er ikke som oss, og vi vet ikke hvordan de tenker, eller når de dukker opp. Jeg håper ingenting overnaturlig skjer mens jeg lever, for jeg kommer ikke til å greie og beskytte alle sammen... Det minner meg om hvorfor jeg hater sanger.... ikke at det har noe med saken å gjøre..
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Noen dokumentarer om det, har ikke sett de enda egentlig vet ikke hvor bra dem er... Den beste dokumentaren jeg har sett om slikt var faktisk en norsk en! Men husker ikke hva den het.

Crop Circles The Best Evidence
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6543168673 (del 1)
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9846634309 (del 2)

Unsigned Circles
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1701974260
Antall ord: 67
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links