Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmelighetersvar fra romvesnene

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Undring
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 24 Sep 2006 21:17
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund

Re: svar fra romvesnene

Innlegg av Undring »

alien skrev: Vi fra jorden sendte en satelitt eller minirakett med informasjon om hvordan vi så ut, og hvor vi bodde og at vi ønsket utenomjordiske ambasadører velkommen.
og et sted i england dukket d opp en kornsirkel med form av et romvesen, som holder en cd, den cd`n hadde en kode som vi har knukket og besjeden åversatt ble "vokt dere for falske gaver og deres brytte løfter, det kommer til å bli mye smerte, men forsatt tid

hva betyr det for dere :mozilla_undecided: ?




Vet du om det ble foretatt noen annalyser av den sirkelen?
De "ekte sirklene" har vistnok en slag (elektro)magnetisk gjenspeiling av mønsteret de viser som ligger både over og under sirkelen..
Antall ord: 120
Jorden er vakker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Re: glupe ord

Innlegg av Qwizleiz »

Judith skrev:Ett fett hvor det kommer fra, det er så sant som det er sagt!
Men forstår vi? Vil vi lytte? Vil vi holde opp med å drepe hverandre, pine våre medskapninger dyrene og forgifte miljøet?

Jeg begynner å tvile........ :( :( :(

Men jeg kan jo ta feil?? :)
Ikke vær lei deg om du begynner å tvile..
Når jeg ser disse postene her i tråden om meldinger skrevet i kornsirkler, pluss en CD som er funnet der (så fint at aliens bruker samme type plater som oss da) - så er det nesten så jeg tviler litt, - jeg også.

Mmm.. skeptisk.. :mozilla_wink:
Antall ord: 104
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Re: glupe ord

Innlegg av Qwizleiz »

Nostradamus skrev:
Judith skrev:Ett fett hvor det kommer fra, det er så sant som det er sagt!
Men forstår vi? Vil vi lytte? Vil vi holde opp med å drepe hverandre, pine våre medskapninger dyrene og forgifte miljøet?

Jeg begynner å tvile........ :( :( :(

Men jeg kan jo ta feil?? :)
Ikke vær lei deg om du begynner å tvile..
Når jeg ser disse postene her i tråden om meldinger skrevet i kornsirkler, pluss en CD som er funnet der (så fint at aliens bruker samme type plater som oss da) - så er det nesten så jeg tviler litt, - jeg også.

Mmm.. skeptisk.. :mozilla_wink:


Jeg kom på en gresselig tanke: Hvis denne CD'en istedet hadde vært en 8-spors kasett så ville vi kanskje aldri fått vite budskapet da. Det systemet er det jo ingen som bruker i dette århundret..

Jaggu er dette at de fant opp CD-disken akkurat nå et lykketreff ja.. :mozilla_innocent:
Antall ord: 159
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trafik

Innlegg av trafik »

hei det ble sendt en dokumentar på tv norge for ikke så lenge siden om korn sirkler som viste dette bilde med cden
dere kan jo se bildene her på denne link

http://www.lucypringle.co.uk/photos/2002/uk2002dl.shtml



----------------
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Orbiter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 24 Nov 2006 19:27
17

Innlegg av Orbiter »

Hvis dere tror kornsirkler er konsturet av mennesker bør dere ta en titt på disse bildene, (nei det er ikke photoshop)



Bilde

Den mayanske kalender

Bilde

Solen, venus, jorden, mars og asteroidebeltet.

Anbefaller også dette foredraget, noen av filmene og bildene som er vist her er helt utrolige:

http://video.google.com/videoplay?docid ... =Jamie+ufo
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Garcia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 03 Des 2006 22:42
17

Innlegg av Garcia »

........
Sist redigert av Garcia på 03 Nov 2008 22:56, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Orbiter skrev:Hvis dere tror kornsirkler er konsturet av mennesker bør dere ta en titt på disse bildene, (nei det er ikke photoshop)



Bilde

Den mayanske kalender

Bilde

Solen, venus, jorden, mars og asteroidebeltet.

Anbefaller også dette foredraget, noen av filmene og bildene som er vist her er helt utrolige:

http://video.google.com/videoplay?docid ... =Jamie+ufo
Ja du, dette er nok helt ekte varer ja!

Egentlig så forstår ikke jeg hvordan noen kan finne på å tvile, etter å ha studert disse autentiske bildene: Det er nesten så en ser helt tydelig hvor stor forakt de utenomjordiske har for jordisk åkergress og normal fysikk..
Ellers er jo det øverste bildet her et ugjendrivelig bevis på at gamle jordiske tegn og symboler har blitt utrolig populære i de utenomjordiskes dekorasjoner..
Jeg er ikke i tvil om at teksten på Alf Prøysens: "Du ska' få en dag i mårå'.." er en av de tingene som man kan beskue for eksempel på veggene i museer i sentrale Alpha Centauri..

Fantasien hos de utenomjordiske er jeg muligens litt skuffet over, da jeg finner at deres tankebaner følger jordens trygge oppgåtte stier..

Jeg akter nå å søke jobben som utenomjordisk dekoratør. Fare out, man. :D
Antall ord: 205
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
elia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 03 Jan 2007 08:39
17

Innlegg av elia »

Vakkert, dere burde virkelig se den norske filmen om kornsirkler. Etter å ha sett den, er jeg ikke lengre sikker på.... om de ikke er ekte! Går sikkert an å søke etter den, hvis det ikke er en av linkene som er lagt inn lengre opp i tråden.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

elia skrev:Vakkert, dere burde virkelig se den norske filmen om kornsirkler. Etter å ha sett den, er jeg ikke lengre sikker på.... om de ikke er ekte! Går sikkert an å søke etter den, hvis det ikke er en av linkene som er lagt inn lengre opp i tråden.
Er du sikker på at du har sett den filmen da?

Jeg mener, etter at jeg ser at du ikke ser om det er i en av linkene ovenfor denne empiriske nyinnspilte norske kornsirkelfilmen befinner seg?

Da vil jeg heller anbefale en god utenomjordisk ekte opplevelse hos en opticus.. :mozilla_wink:
Antall ord: 102
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Det er større sannsynnlighet for at det er Jesus(Yoshi) og resten av flokken hans som har hatt en kjedelig dag, enn noen små grønne menn i flygende tallerkener med antenner og sonder i rompa!
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Orbiter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 24 Nov 2006 19:27
17

Innlegg av Orbiter »

"Det er nesten så en ser helt tydelig hvor stor forakt de utenomjordiske har for jordisk åkergress og normal fysikk.. "

Hadde jeg vært utenomjordisk og skulle formidle symboliske beskjeder, ville kornåkere nok vært det beste mediet å kommunisere gjennom. Vi har også sett f.eks "is sirkler"

Bilde

Kanskje ikke engang sirklene er ment for oss, men fra en utenomjordisk sivilisasjon til en annen som undersøker jorden? Tviler dere på eksistensen av utenomjordiske vesener og at de besøker jorden, bør dere ta en kikk på noen av foredragene til Dr. Greer og Jamie Maussan. Dere bør også studere teoriene til Michael Tsarion om hvor vi kommer fra og hvorfor vi er her. Dette er folk du aldri hører om i mainstream media, og du kan jo lure på hvorfor.
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Tror fortsatt ikke på det!
Jævla vandalister!
.
Sikkert en ny sekt som har kommet!

Jeg ser aldri noen som tagger på veggen, kanskje det også er romvesen da?
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Berat--- skrev:Altså dem kornsirklene folk lager med planker og tråd er jo annderledes enn NOEN av dem som vi ikke vet sikkert hvem har laget og hvordan.
Det som er annderledes en NOEN av dem som vi ikke vet hvem har laget at dem har en eller annen type "radioaktivitet" FEKS: hvis du har noe med elektronikk og tar det over dem så blir det rett og slett ødelaget. her er en annen ekempel: eller hvis du tar hånden din 5-10 CM over kornsirkelen så begynner hånden din på en måte å "mutere" vet ikke hva jeg skal kalle det helt,den blir hvertfall ganske annderledes huden ,fargen osv.
Folk kan og har laget sånne kornsirkler mens folk tar det opp på video MEN på dem er ikke det noe "radioaktivitet".Det rare er osså at ett reklamebyrå lagde en kornsirkel av en bil den så ganske enkel ut selvom den var veldig detaljert,dem brukte 2 dager på å lage den og det var ganske mange folk som jobbet med det.Dem som har sånn "radioaktivitet" blir laget i løpet av
1 NATT og dem er MYE MYE mer detaljert og målt enn den bilen som ble laget av reklamebyrået så jeg vet ikke jeg.Og der dem blir laget er ikke det akkurat lys over,så det er veldig rart.
Men vet ikke hvem eller hva som lager dem,kan være mye rart.
Her den den meldingen som var skrevet på den ene sirkelen.
"Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES. Much PAIN but

still time. (Damaged Word). There is GOOD out there.We OPpose DECEPTION.

Conduit CLOSING (BELL SOUND)
Ja dette var nok en "ekte" kornsirkel. Bare så uflaks at aliensa glemte igjen dette ultrahøyteknologiske utstyret sitt da. :D
Bilde
Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

njaa..skeptisk...kornsirkler er juks, fanteri og svada, og noen som har det utrolig morsomt med folk som tror på at det er E.T's som har laga dem :D
Men...de er jo kjempefine å se på. skikkelig kunstverk. OG hvis det nå ikke sku være mennesker som har laga dem, så er det nok en naturlig forklaring. Syns jeg har sett noe om det der på discovery.. noe om kulelyn og spesielle bergformasjoner.. den is sirkelen på bildet er skikkelig bullshit :D
Antall ord: 83
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Orbiter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 24 Nov 2006 19:27
17

Innlegg av Orbiter »

Jeg må innrømme at is sirkelen ikke akkurat er "eye candy" men mange av kornsirklene er uhyre detaljert og vi kan ihverrtfall utelukke at det er en naturlig prossess som skaper formasjoner i åkeren som f.eks den mayanske kalender(discovery channel har desverre blitt veldig mainstream og vekdig korrupt). Hvis det er en gruppe med mennesker som skaper disse symbolene må de A) være mange B) være raske C) være organiserte samtidig som de må holde dette hemmelig. Jeg kan ikke se at noen kan tjene på å gjøre dette(hvis mennesker i det hele tatt klarer å lage slike detaljerte kornsirkler på en natt)
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links