Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderVis spøkelse bilder dere har

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
jokaren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 22 Aug 2006 20:43
17

Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av jokaren »

her kan dere vise såøkelse/ånd bilder dere har :)
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av TheTech »

Bilde
Ubåt i himmelen? Eller kanskje et gjenferd, eller kanskje en UFO? :O
Pappa som tok bildet, og han tror ikke noe på bildet. Han tror at jeg har redigert det. Er rimelig lei av å si at jeg ikke har redigert det.

Bilde
Se på døren, hva er det?
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av TheTech »

Limte ikke inn noe menneske eller noe som ligner noe sånt. Mer som noe elektromagnetisk som ingen kan forklare.

Del bildet i to, på langs, så deler du det bortover, du vil så ha 4 deler. Se i den delen øverst til høyre :)
Sist redigert av TheTech på 21 Sep 2009 18:46, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av TheTech »

<------ Glemte å si at min avatar er et spøkelse. Ikke bare et spøkelse, men noe mer, om du ikke ser det lille ekstra så ikke bry deg om det. Orker ikke å forklare deg det lille ekstra bak "hodet" på spøkelset, som har røde øyner og røde horn. Man kan spørre seg selv hvor rødfargen kommer fra når veggen er grå.
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av TheTech »

prupp-i-kål skrev:
TheTech skrev:Man kan spørre seg selv hvor rødfargen kommer fra når veggen er grå.
I fra billedbrikken i kameraet.
(Y)

Men det forklarer ikke hvorfor det skaper en form, som kan ligne på noe ondskapsfullt.
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av Diffusa »

Hm, ser ikke hva det er for noe men jeg tror ikke det er noe spesielt. Sikkert bare noe som henger på døra. Kan jo aldri vite, folk henger jo opp både det ene og det andre. Er så mange rare folk nå til dags.
Antall ord: 47
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av TheTech »

Diffusa skrev:Hm, ser ikke hva det er for noe men jeg tror ikke det er noe spesielt. Sikkert bare noe som henger på døra. Kan jo aldri vite, folk henger jo opp både det ene og det andre. Er så mange rare folk nå til dags.
Godt poeng! Bare at det er jeg som har tatt bilde og at det ikke henger noe på døren. Eller hang. Det der var før vi bygget på huset, hendte en del uforklarlige ting da... Ligger en post om det her ett sted på forumet, skal prøve å finne det...

Det som er på døren kan man tydlig se at det er ingen gjenstand, det er mer som noe elektromagnetisk. Om dere ikke ser det så skjønner jeg ikke noe... Det vises så klart og skiller seg så skarpt ut i bildet.

Om du deler bildet på langs så har du to bilder. Om du så deler delen til høyre så ligger denne "tingen" midt i mellom.
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av TheTech »

Her er posten:
Link: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =1&t=10352
TheTech skrev:For noen uker siden satte jeg og pappa å så på "A haunted Hell House."

Da det var pause, ropte mamma på pappa. Vi skal nemlig bygge på huset derfor trengte hun hjelp, på Ikea home planer. Pappa kom, men da han gikk forbi baderommet så han at badekaret var halvfullt. Han spurte om jeg hadde tenkt å bade, men det hadde jeg ikke. han spurte mamma og det hadde hun ikke.... :mozilla_undecided:

Jeg føler at det mere i huset å. Når jeg står i trappa føler jeg at noen prøver å ta foten. Men av en aller annen refleks får han/hun ikke det til fordi jeg bare plustelig flytter foten min opp.
Mamma har aldri trivdes nede i kjelleren

En dag jeg voknet sto døren min opp, jeg hadde den helt igjen. Mamma hadde ikke åpnet den, heller ikke pappa.

En gang fikk jeg bildet av noe merkelig, jeg tok bildet fordi jeg ville sammenligne noen kameraet. (jeg kan laste opp bildet hvis noen forteller meg hvordan jeg laster opp bilder)
Bilde


Men det som jeg ble mest skremt av er sykt. For ca. 5 månender siden satt jeg å så på Jesus greie. Plutselig kom min hund til meg og vill ha klapp. Jeg klappet hun. Etter en stund så jeg på henne. Hun var helt stiv. Jeg hadde ikke en ene anelse over hvorfor dette sjedde... Dette hendte flere ganger dglig. Og det hender enda. Da jeg tok bildet av hun og den tingen hun så på ble alle farge tingene ødelagt. Til og med kameraet. Det var ikke kameraet som var for dårlig. Dette kameraet er ett av det beste man kan få for den prisen. (7000). Vi måtte kjøpe nytt kamera fordi den kunne ikke repareres. De stedene dette har sjedd er rommet mitt, pappa sitt rom og stua. [/url]

Fikk også en melding fra en annen fra Paranormal.no...
"Du bør kontakte ett godt medium til huset ditt
Finn ut hva det er."
Antall ord: 351

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av TheTech »

Diffusa skrev:Åh, mener du den støvdotten??
Nei, det er forresten to støvdotter. Du mener nok den lengst til høyre. Se lengre opp for den, og litt til høyre.

Støvsuger = Mer støv.

Edit:
Fins 4 støvdotter -.-
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av camillah »

hehe.. nå tror jeg at jeg så det.. men det ser ut som noe med nebb?? ser mere ut som det er noe som henger på veggen
Antall ord: 27
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av Diffusa »

Ser ingenting spesielt jeg.
Antall ord: 4
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av TheTech »

camillah skrev:hehe.. nå tror jeg at jeg så det.. men det ser ut som noe med nebb?? ser mere ut som det er noe som henger på veggen
Endelig <3

Man ser det man vil tror jeg. Viste den til noen i klassen, og alle sa at det lignet forskjellige ting... Men nei, er nok ikke noe som henger på veggen/døren...
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av camillah »

ligner litt på han der i istid, scrat eller hva han heter, bare at her er han svart med røde øyne.. hehe
Antall ord: 23
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av Diffusa »

:shock: hvor?
Antall ord: 1
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: Vis spøkelse bilder dere har

Innlegg av camillah »

til høyre for bildene, rett før det rød begynner.. da ser du en noe som stikker ut.. ser ut som noe i metall som stikker ut av veggen med 2 røde prikker på som ser ut som øyne.. :mozilla_smile:
Antall ord: 44
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links