Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Jeg kan garantere at dette ikke er et manipulert bilde, og nå vil jeg ha fagekspertisens uttalelse på hva dette kan være for noe, og om noen kan få inn noen informasjon på dette.
om man går til kornsirkelsidene så viser det seg også noen få steder i verden, og spesiellt i Canada.
Dragonheart skrev:helt normalt at lys gjenspeiler seg i veggen
ja, men som lyskors er vel ikke helt vanlig, kanskje.....
Slike oppstår innimellom (bergen har jeg hørt en del om). NOen mener det er noe åndelig. Jeg har ingen formening. Jeg vet at det skjer. Men om det er noen som har ettellerannet de peker mot veggen med for å narre folk, eller om det er uforer - det aner jeg ikke.
Mange vil si det er tegn fra... husker ikke helt nå. Men det har noe med engler eller ufogreier å gjøre. Liksom. Det er Jesus som viser deg at han er der og ser deg ... ala slik.
virket veldig som refleksjoner i begynnelsen.. men omfanget av dette, pluss det spesielle mønsteret fikk meg til å undre.. i oslo bildene var det et hus med en veldig klar betlehem stjerne med en lyssirkel rundt, den var litt ekkel
Jeg går ut ifra at du har et vindu som peker mot huset til naboen?
Det er ikke noe uvanlig fenomen, det oppstår når lys fra en spesiell vinkel treffer vindusflaten på en motstående husvegg. Så torgeir har helt rett
Antall ord: 44
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Hei El Boss, dette har med MAITREYA å gjøre, litt usikker på skrivemåten, men har lest en del om akkurat det der... Søk det opp og del hva du finner med oss!! Veldig interessant faktisk! Husk å prøve alternative stavemåter hvis du ikke finner noe på første søk!
Sparrow skrev:Hei El Boss, dette har med MAITREYA å gjøre, litt usikker på skrivemåten, men har lest en del om akkurat det der... Søk det opp og del hva du finner med oss!! Veldig interessant faktisk! Husk å prøve alternative stavemåter hvis du ikke finner noe på første søk!
Så det er han som sørger for at lyset spres i et kors/kryss? Det er jo det eneste som er forunderlig med dette- at det oppstår et mønster som normalt ikke skulle oppstå ved refleksjon.
Snedig måte å lure inn åndelig informsjon på
Antall ord: 102
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Sparrow skrev:Hei El Boss, dette har med MAITREYA å gjøre, litt usikker på skrivemåten, men har lest en del om akkurat det der... Søk det opp og del hva du finner med oss!! Veldig interessant faktisk! Husk å prøve alternative stavemåter hvis du ikke finner noe på første søk!
Maitreya er kristussjelens tilbakekomst. Altså - han het Jesus første gang. Når han kommer tilbake er han maitreya.
Har selv sett slike lys og det var rett og slett gjennskin fra vinduene på bilen. Jeg avslørte de ved å stille meg forran vindet på bilen, da forsvant de.. så det er neppe noe religiøst ved det