Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynLyskors

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 09 Okt 2006 00:12
17

Innlegg av takkformeg »

€v@ skrev:Har selv sett slike lys og det var rett og slett gjennskin fra vinduene på bilen. Jeg avslørte de ved å stille meg forran vindet på bilen, da forsvant de.. så det er neppe noe religiøst ved det :lol:
Si ikke det e@a, hvilken bil har du da ? Om svaret er en cabe da er det dårlig med vinduer :D
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Det ser veldig fint ut. Men det jeg tenker....
Hvis dette skal liksom Guddomelige tegn.... hvorfor dukke opp på husvegger her og der, hvor det ikke er mange som kan se de?

Hadde det derimot "åpenbart" seg på store torv, under samlinger, festivaler og store arrangement...det hadde vært mer grunn til å tro at det er såkalte "tegn"
Sist redigert av Liis på 02 Nov 2006 22:27, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

jada, dette er reflekser fra mine vinduer, og neppe noe mere spennede enn at det i seg selv er ganske snedig at man får slike forskjellige former, for jeg har flere ganger opplevd å se forskjellige formasjoner, til tross for at jeg har rette vinduer, og de aller fleste dagene med sol, ja så er det vanlige reflekser, men altså, jeg ble inspirert av en spøkelsesbilde som lå her på siden, og syntes det er dårlig gjort å ta fra meg illusjonen om at jeg var Maytrea eller at jeg kunne fått besøk av åndenes makt og vi kunne renset huset her på en effektiv måte.

I det minste kunne jeg fått vasket vinduene.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

El Boss skrev:jada, dette er reflekser fra mine vinduer, og neppe noe mere spennede enn at det i seg selv er ganske snedig at man får slike forskjellige former, for jeg har flere ganger opplevd å se forskjellige formasjoner, til tross for at jeg har rette vinduer, og de aller fleste dagene med sol, ja så er det vanlige reflekser, men altså, jeg ble inspirert av en spøkelsesbilde som lå her på siden, og syntes det er dårlig gjort å ta fra meg illusjonen om at jeg var Maytrea eller at jeg kunne fått besøk av åndenes makt og vi kunne renset huset her på en effektiv måte.

I det minste kunne jeg fått vasket vinduene.


Kult atte du er Maitreya da!!! Hehehe jeg får jesys på besøk! Nei men seriøst, hvordan oppstår korsene? hvordan blir det slike kors og hvorfor bare noen ganger?
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

ojojojojoj fant på nett bildet av navnet Allah inni en aubergine!
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Sparrow skrev:
El Boss skrev:jada, dette er reflekser fra mine vinduer, og neppe noe mere spennede enn at det i seg selv er ganske snedig at man får slike forskjellige former, for jeg har flere ganger opplevd å se forskjellige formasjoner, til tross for at jeg har rette vinduer, og de aller fleste dagene med sol, ja så er det vanlige reflekser, men altså, jeg ble inspirert av en spøkelsesbilde som lå her på siden, og syntes det er dårlig gjort å ta fra meg illusjonen om at jeg var Maytrea eller at jeg kunne fått besøk av åndenes makt og vi kunne renset huset her på en effektiv måte.

I det minste kunne jeg fått vasket vinduene.


Kult atte du er Maitreya da!!! Hehehe jeg får jesys på besøk! Nei men seriøst, hvordan oppstår korsene? hvordan blir det slike kors og hvorfor bare noen ganger?
Det er vel noe refleksgreier, og nå husker jeg ikke hva som er konkavt og ikke jeg da. Men det som er buet på midten - eks et forstørrelsesglass vil lage slike kors.

Når man konkluderer med at alt er unormalt, åndelig eller et kall fra overn - da er det veldig fristene for noen å gjøre et lite nummer ut av det. Hvis et vindu er delt i ruter, og er i rett vinkel i forhold til solen vil det lage mønster.

Det er bare så vanskelig å forklare det for "troende" fordi de vil svare - nei, det var ikke sol, helt umulig. Og ferdig med det. Lettere å tro på ufo.

Atmi
Antall ord: 269

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Neida Atmi, så lenge det finnes en rasjonell forklaring tror jeg selvsagt på den. Men om Boss sine kors er reflekser så er alle det. Alle de på nett ser også helt like ut.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Sparrow skrev:Neida Atmi, så lenge det finnes en rasjonell forklaring tror jeg selvsagt på den. Men om Boss sine kors er reflekser så er alle det. Alle de på nett ser også helt like ut.
NÅ er ikke dette greiene det jeg er mest opptatt av. Men det skulle overhode ikke forundre meg om alle er refleks - nei.

Atmi
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Det er heller ikke det jeg er mest opptatt av, etter at vår alles kjære el boss har gjort meg til et visere menneske.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fishy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 56
Startet: 19 Nov 2006 06:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Fishy »

hm syns ikke det var no rart med det der i det hele tatt, har sett mange ganger er jo bare reflektert lys.. hvis jeg hadde sett det på en vegg hadde jeg ikke tenkt dritten over det
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fishy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 56
Startet: 19 Nov 2006 06:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Fishy »

hm syns ikke det var no rart med det der i det hele tatt, har sett mange ganger er jo bare reflektert lys.. hvis jeg hadde sett det på en vegg hadde jeg ikke tenkt dritten over det
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links