Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenVIRKELIGHET. ..

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

VIRKELIGHET. ..

Innlegg av keke »

http://video.google.com/videoplay?docid ... q=real+ufo

Denne dokumentaren Bør fjerne ALL tvil om UFO- saker..
Jeg har aldri vært i tvil.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Den er bra den videoen der ja :)
Antall ord: 7
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Hvis det var så enkelt for så mangen år tilbake, hvorfor vet vi fortsatt så lite..?
Tror ikke no på den.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Diffusa skrev:Hvis det var så enkelt for så mangen år tilbake, hvorfor vet vi fortsatt så lite..?
Tror ikke no på den.
Greit hvis du ikke tror på absolutt alt i filmen, men det greiene i begynnelsen om UFO'en militæret skjøt på er jo virkelig helt genialt...
Og hvorfor vi vet så lite, det er fordi folk med mye makt vil at det skal være sånn.
Antall ord: 72
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Ja men hvis Utenomjordiske har forsøkt å få kontakt med oss mennesker i flere år og de som sitter på makta hemmeliggjør det, tror du ikke da at de hadde vært smarte nok til å ta kontakt på et vis som ikke kunne bortforklares eller hemmeliggjøres for menneskeheten?
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Diffusa skrev:Ja men hvis Utenomjordiske har forsøkt å få kontakt med oss mennesker i flere år og de som sitter på makta hemmeliggjør det, tror du ikke da at de hadde vært smarte nok til å ta kontakt på et vis som ikke kunne bortforklares eller hemmeliggjøres for menneskeheten?
Om dem virkelig hadde hatt interesse for det så, men kanskje dem også ikke vil ta skikkelig kontakt enda.
Vet det hele er ganske merkelig ja og derfor kanskje vanskelig å tro :P
Antall ord: 83
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Antall ord: 12
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

haha, diffusa.. du er søt..
Ble bare så utrolig glad når jeg fikk se hvor mange Square ppl fra Amerikanske myndigheter som Sverger på at de har sett, eller vet om osv osv HAHA.. snart faller hele illusjonen sammen.. så kan de verste Republikaner hillbillys prøve seg med Star-Wars prosjektet sitt.. en massiv oppvåkning mentalt sett, rart¨å være en del av denne tid, Ingenting annet enn å leve i Nå-et ;) lykkelig! hohoho... jeg vet jeg vet men ingen tror meg.. og det gjør ikke noe... HOHOHOHOHO... har bare den største trangen til å flire Høyt ... AHAHAhahahahahah..
Den største spøken av alle.. at ikke mennesker klarer å se på seg selv som onger i en barnehage, som raser rundt, sloss, og gjør sååå mye galt mens den snilleBarnehagetanta er borte(beeing, the divine, gud,lys,budda,jesus,mohamed-de er d samme) mange kommer til å gråte Mye snart :mozilla_innocent: "Unnksyld, snufs, mente det ikke :mozilla_cry: "
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

:mozilla_oops:
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

http://pinguy.infogami.com/blog/k1iw

http://www.alienvideo.net/ufo-greatest- ... denied.php

http://www.youtube.com/results?search_q ... rch=Search

osv, osv.....

men filmen i sin helhet slippes den 15. november og de har allerede lagt ut filmen på nettet, så de ønsker at flest mulig skal se den og det er spennede med objektive synspunkter på dette, da det allerede er kjent materiale fra lang tid tilbake.......
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Re: VIRKELIGHET. ..

Innlegg av madjava »

keke skrev:http://video.google.com/videoplay?docid ... q=real+ufo

Denne dokumentaren Bør fjerne ALL tvil om UFO- saker..
Jeg har aldri vært i tvil.
Kva for tvil fjerner denne dokumentaren?
Antall ord: 34
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Se dokumentaren i første rekke...
Tvilen som er rundt UFo' fenomenet og dens eksistens gjennom tidene.. Poenget er at
U- bør fjernes og det bør kalles FO(flygendeobj), på lik linje med fly og fugler :mozilla_yell:
Brazil. har åpnet sine arkiv.. og annerkjennt fenomenet på lik linje med mange andre land(bl.a MExico)
Myndigheter rundt om i verden har henta så mye info og teknologi fra disse farkostene og forbeholder det en maktelite som bare tenker på sitt ve og vell og ikke folket...
Makten ligger ikke lengere hos oss... for alle biter på Illusjonen som er rundt oss alle..
kanskje på tide å åpne øynene.. for dette har ALt å si for vår fremmtid.. tenk deg en verden som ikke lenger trenger fosil brennsel, og alt vi kan gjøre me energikilder som ikke tar slutt på noen måte.. Da kan vi kanskje fokusere mer på det som er viktig i livet, nemlig annerkjennelse av det åndelige og kjærligheten og livet vi skal leve i Nået!
jeg er lei av at vi så lett skal la oss bli fratatt øyeblikket og lykken..
Flygendeobjekter(kaldt UFO'er) er et bevis på at vi kan bli i ett med oss selv og naturens krefter... Vi har en jord og den må vi ta vare på og respektere.. og vi må ikke la myndighetene rund om i verden bruke denne teknologien til å føre krig og styrke sitt maktaparat, demonstrasjoner og bønn bør bli tatt ibruk .. vi trenger en ny "hippi tid".. og hva det innebærer :mozilla_kiss: peace and love :mozilla_tongue:
Kjærlighet er det sterkeste våpen vi har.. og vi bør bynne å bruke det.. spora kanskje litt av men jeg er klar til å prøve å fortelle deg noen av mine syn på livet.. jeg lærer hele tiden og kjenner min bevissthet øke for vær dag.. gjør du?
Antall ord: 317

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

keke skrev:Se dokumentaren i første rekke...
Tvilen som er rundt UFo' fenomenet og dens eksistens gjennom tidene.. Poenget er at
U- bør fjernes og det bør kalles FO(flygendeobj), på lik linje med fly og fugler :mozilla_yell:
Brazil. har åpnet sine arkiv.. og annerkjennt fenomenet på lik linje med mange andre land(bl.a MExico)
Myndigheter rundt om i verden har henta så mye info og teknologi fra disse farkostene og forbeholder det en maktelite som bare tenker på sitt ve og vell og ikke folket...
Makten ligger ikke lengere hos oss... for alle biter på Illusjonen som er rundt oss alle..
kanskje på tide å åpne øynene.. for dette har ALt å si for vår fremmtid.. tenk deg en verden som ikke lenger trenger fosil brennsel, og alt vi kan gjøre me energikilder som ikke tar slutt på noen måte.. Da kan vi kanskje fokusere mer på det som er viktig i livet, nemlig annerkjennelse av det åndelige og kjærligheten og livet vi skal leve i Nået!
jeg er lei av at vi så lett skal la oss bli fratatt øyeblikket og lykken..
Flygendeobjekter(kaldt UFO'er) er et bevis på at vi kan bli i ett med oss selv og naturens krefter... Vi har en jord og den må vi ta vare på og respektere.. og vi må ikke la myndighetene rund om i verden bruke denne teknologien til å føre krig og styrke sitt maktaparat, demonstrasjoner og bønn bør bli tatt ibruk .. vi trenger en ny "hippi tid".. og hva det innebærer :mozilla_kiss: peace and love :mozilla_tongue:
Kjærlighet er det sterkeste våpen vi har.. og vi bør bynne å bruke det.. spora kanskje litt av men jeg er klar til å prøve å fortelle deg noen av mine syn på livet.. jeg lærer hele tiden og kjenner min bevissthet øke for vær dag.. gjør du?
U'n i ufo brukast jo fordi objektet ikkje er identifisert(Uidentifisert), så viss u'n vert teke vekk må vel objektet først identifiserast? Kva i denne filmen tilseie at u'n bør takast vekk?

Er ikkje ufo som aliens fra universet oxo ein illusjon?

Kva for teknologi vert brukt i krig som ikkje er menneskeskapt?

Kjærlighet er ein følelse på lik linje med mange andre følelsar vi menneska har, vi vil aldri greie oss bare med kjærlighet da resten av følelseslivet er ein nødvendig del av oss. Så kjærligheten er ikkje noko våpen i så måte, bare ein av mange veier å gå. Men kva type kjærlighet er det her snakk om, for sjølv inna kjærlighet er det mange alternativ...
Antall ord: 453
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

ok ok.. enkelt; De er Identifisert, Noen har meget god forståelse for hvorfor og hvordan.
Noen kjemper imot, noen for. Myndigheter er inblandet, alt i et tilsynelatende kaos av krig og elendighet.
Denne teknologien som er kommet av Godt identifiserte Flygende objekter brukes desverre i større grad til å holde utvikingen vår nede enn å gjøre verden til en Renere og bedre plass å bo i.. dette er en del av et maktspill til en stor Elite vi ikke begriper..
ga det noe mening? om ikke så vil jeg helst ikke diskutere dette lenger.. fordi noen ting er jævla vanskelig å si/skrive riktig.. riktig for meg / ikke for deg osv.. sånn sett må jeg jo være forsiktig i mine utsagn, til alle tvilere.. jada.. egentlig vet jeg ikke mer enn dere.. eller, hmmm..jo, kanskje? fyysh...

Jeg vet god va følelser er, poenget mitt, som tydeligvis ikke kom godt nok frem er at idag(noe ALLE vet) bryr vi oss mer om å stelle godt med vårt Ego, egoet har ikke plass til den kjærligheten vårt høyere selv bærer på.. egoet vil Ha, og gledes av ting vi kjøper og underholder oss med. det var egentlig det.. :mozilla_wink:
jeg ville anbefalt deg å lese bøker av Dr. Timmothy Leary;
"People must go out of their minds before they can come to their senses"
Og kanskje se denne http://melondezign.free.fr/come.swf (bli glad flash)
Så må jeg vel føye til at jeg er litt ekstra "fjærn" for tiden.. skal bli far, og er praktisk talt alt i løpet av en dag.. :mozilla_innocent: gøy, ha en fin dag.. Håper du kanskje ser at vi egentlig er enig? at vi alle er enige, vi spiller vår rolle i hostoriens store drama-komedie..
Everything goes according to God's plan.. :mozilla_cool: Det er bare slik at Styrke og kjærlighet ikke ser det store bildet, i kampen om hvem som er hvem og rett er slik og du skjønner mer, og jeg styrer bedre slik, der er slik at Min gud er bedre enn din, ufoer er ikke det vi tror. men så er det bare oss? fordi vi ikke kjenner igjen vårt høyere selv og du egentlig ikke skjønner noe før du blir født og tid stopper fordi tid egentlig ikke eksisterer... haha you copy..
Antall ord: 408
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links