Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisEgelyhjul

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

El Boss

Egelyhjul

Innlegg av El Boss »

Vitalitetsmåler som er resultat av flere års intensivt vitenskapelig arbeide, og dette er beviselig ikke påvirket av varme, konveksjon, elektromagnetisme eller anne ytre energi, uten at den kan påvirkes av kroppens vitalitetskvotient, og denne er utarbeidet av dr.egely, vitenskapsmann som i flere år jobbet ved atomenergiinstituttet i Ungarn og ved vitenskapsakademiet, og spesialist innen energitransport ved prosessområdene.

Denne kan også påvirkes via tankens kraft fra større avstander, og ved å kjenne dens virkninger kan man over lang tids målinger finne ut om sykdomstilstander og svakheter i ens kropp via vitalitetsmålingene.

Man kan også ved trening skifte dreiningsmoment og retning på dette, og det finnes uante muligheter for anvendelse av aparatet om man jobber med dette hele tiden, og man kan avsløre løgner, og man kan lett se hvem man kan stole på, ved å kjenne til virkningene på dette.
Det finnes uante bruksområder om man leser dr.egely`s egen bok om dette.

Ikke noe særlig hokus pokus, og ganske logisk når man ser hvordan den virker.

http://www.electronichealing.co.uk/prod ... ywheel.htm
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 295
Startet: 03 Jun 2006 10:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

hm
Antall ord: 1
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 178
Startet: 12 Jul 2006 00:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Bob_stew »

Hvor lang tid tar det vanligvis før man får noen særlig nytte ut av treningen med det apparatet?
Antall ord: 21
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liluth
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 18 Sep 2006 14:59
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av liluth »

Helt sikkert nyttig for en duppedittelsker :lol:
Antall ord: 6
Det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Hmm, stoler heller mer på et psi wheel jeg har laget selv.
Antall ord: 12
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

TrappedSoul skrev:Hmm, stoler heller mer på et psi wheel jeg har laget selv.
Stoler på??
noen er bekymret for at jeg kan bli lurt og atter andre stoler på hjemmelaget, men kan dere fortelle meg hvor frykten sitter, og hva frykter dere??

til det andre spørsmålet her er at dette virker fra dag 1 og du lurer aldri på hva som skjer, og øvelse gjør mester.
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

El Boss skrev:
TrappedSoul skrev:Hmm, stoler heller mer på et psi wheel jeg har laget selv.
Stoler på??
noen er bekymret for at jeg kan bli lurt og atter andre stoler på hjemmelaget, men kan dere fortelle meg hvor frykten sitter, og hva frykter dere??
Man frykter selvsagt å bli lurt til å tro at man han telekinetiske evner uten at det som virkelig foregår. Og har man telekinetiske evner trenger man absolutt ikke denne saken for å få det til.
El Boss skrev: til det andre spørsmålet her er at dette virker fra dag 1 og du lurer aldri på hva som skjer, og øvelse gjør mester.
Det funker fra dag en ja, høres ikke akkurat ut som telekinese da.

Skal ikke si at det ikke er telekinetiske krefter man bruker, kanskje det er en kombinasjon også, men men å bruke store deler av livet mitt til å øve på den saken der vil jeg ikke.
Antall ord: 158
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

TrappedSoul skrev:
El Boss skrev:
TrappedSoul skrev:Hmm, stoler heller mer på et psi wheel jeg har laget selv.
Stoler på??
noen er bekymret for at jeg kan bli lurt og atter andre stoler på hjemmelaget, men kan dere fortelle meg hvor frykten sitter, og hva frykter dere??
Man frykter selvsagt å bli lurt til å tro at man han telekinetiske evner uten at det som virkelig foregår. Og har man telekinetiske evner trenger man absolutt ikke denne saken for å få det til.
nei, men hva skal du generelt med et hjul, være seg hjemmelaget eller kjøpt om du påstår at du kan telekinese? Hva er så hensikten med dette??
TrappedSoul skrev:
El Boss skrev: til det andre spørsmålet her er at dette virker fra dag 1 og du lurer aldri på hva som skjer, og øvelse gjør mester.
Det funker fra dag en ja, høres ikke akkurat ut som telekinese da.

Skal ikke si at det ikke er telekinetiske krefter man bruker, kanskje det er en kombinasjon også, men men å bruke store deler av livet mitt til å øve på den saken der vil jeg ikke.
Det er nå dine ord at du er oppfordret til å bruke store deler av livet ditt, og jeg antar du er såpass ung at det kan hende noen har jobbet med dette siden før du ble født, eller fant du opp hjulet??
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 178
Startet: 12 Jul 2006 00:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Bob_stew »

El Boss skrev: til det andre spørsmålet her er at dette virker fra dag 1 og du lurer aldri på hva som skjer, og øvelse gjør mester.
Hva virker fra dag én? Å få den til å spinne en vei når du holder hånden innat, eller å kunne kontrollere hvilken vei den spinner, kunne bruke den til å bestemme sykdomstilstander og å finne ut hvem som er til å stole på og ikke?

Er det ikke dumt å begrense seg slik til et hjelpemiddel?
Antall ord: 82
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

El Boss skrev:nei, men hva skal du generelt med et hjul, være seg hjemmelaget eller kjøpt om du påstår at du kan telekinese? Hva er så hensikten med dette??
'
Man må jo begynne et sted og øve seg oppover.
Antall ord: 44
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

Bob_stew skrev:
Er det ikke dumt å begrense seg slik til et hjelpemiddel?
hvem sier at noen har begrenset seg til noe som helst annet enn sine egne oppfatninger her??
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

TrappedSoul skrev:
El Boss skrev:nei, men hva skal du generelt med et hjul, være seg hjemmelaget eller kjøpt om du påstår at du kan telekinese? Hva er så hensikten med dette??
'
Man må jo begynne et sted og øve seg oppover.
øve seg til hva, for hvilket?

å få sølvpapir til å surre?
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

El Boss skrev:
TrappedSoul skrev:
El Boss skrev:nei, men hva skal du generelt med et hjul, være seg hjemmelaget eller kjøpt om du påstår at du kan telekinese? Hva er så hensikten med dette??
'
Man må jo begynne et sted og øve seg oppover.
øve seg til hva, for hvilket?

å få sølvpapir til å surre?
Mange av de som har holdt på en stund etter å ha begynt med psiwheel, kan flytte på større ting.
Antall ord: 80
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links