UFO, Kornsirkler & fenomenUFO og utenomjordisk liv

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jan 2005 16:05
20

UFO og utenomjordisk liv

Innlegg av Marií »

Hvor mange her inne er det som egentlig tror på dette? Har et inntrykk av at de aller fleste tror det finnes "romvesen" som dukker opp på jorda en gang i blant... stemmer inntrykket mitt?
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Apr 2006 19:41
19

Innlegg av RL-Crew »

Jeg tror ikke det nei.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Marií »

Mulig jeg tar helt feil, men syns den generelle oppfatningen her inne er at dette finnes. Men jeg kan ta feil...
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av RL-Crew »

Marií skrev:Mulig jeg tar helt feil, men syns den generelle oppfatningen her inne er at dette finnes. Men jeg kan ta feil...
Kan stemme det, men jeg tror ikke det. Men jeg er bare 1 person. Mitt innntrykk er at de fleste tror på alt så lenge det ikke er motbevist.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

jeg er i grunnen åpen for det meste. så jeg har troen på at det kan finnes liv på andre planeter. men om de farter rundt i tallerkener er en annen sak... kanskje det bare finnes mikrober.... men like fullt er det liv.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

eg trur di finnes. men trur også at di er intligente nokk til å ikke berre "hey her er vi"
Antall ord: 19
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Marií »

RL-Crew skrev:
Marií skrev:Mulig jeg tar helt feil, men syns den generelle oppfatningen her inne er at dette finnes. Men jeg kan ta feil...
Kan stemme det, men jeg tror ikke det. Men jeg er bare 1 person. Mitt innntrykk er at de fleste tror på alt så lenge det ikke er motbevist.
Vi er to personer.
jeg er i grunnen åpen for det meste. så jeg har troen på at det kan finnes liv på andre planeter. men om de farter rundt i tallerkener er en annen sak... kanskje det bare finnes mikrober.... men like fullt er det liv.
Jeg tror også det er en form for liv "der ute", men tror det holder seg for seg selv, enten det er snakk om små bakterier eller liv som er mer likt oss. Tviler på at du kan finne dem vandrende på gata her. Bortsett fra supermann, da. Han tror jeg på.
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
20
Lokalisering: Trollheimen

Innlegg av mario andres »

Tror ikke ,men universet er så stort ,mulig kan være liv i andre galakser!
:mozilla_undecided:
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Det er nok ingen her, som ikke tror det kan være liv andre steder i universet, selv om man har mange forskjellige formeninger om dette. Selv tror jeg nok det finnes ihvertfall mindre utviklet liv enn her, og tror egentlig ikke noe særlig hverken for eller mot om det finnes liv mer utviklet enn her.

At slike fremmede, høyt utviklede vesener skal befinne seg her tviler jeg sterkt på fordi de da sannsynligvis hadde tatt kontakt på en sikker måte.
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av RL-Crew »

Marií skrev:
RL-Crew skrev:
Vi er to personer.
Jeg tror også det er en form for liv "der ute", men tror det holder seg for seg selv, enten det er snakk om små bakterier eller liv som er mer likt oss. Tviler på at du kan finne dem vandrende på gata her. Bortsett fra supermann, da. Han tror jeg på.
Er jeg 2 personer?
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Marií »

RL-Crew skrev:
Marií skrev:
RL-Crew skrev:
Vi er to personer.
Er jeg 2 personer?
Nå vet jeg ikke helt hva psykologen din forteller deg, men så vidt jeg vet er du bare en... mente at jeg var enig.
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Apr 2005 13:56
20
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

Jeg tror det finnes livsformer, men ikke intelligent form for liv, men som bakterier, mikrober og denslags!
Antall ord: 17
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Elise Høye
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Jan 2006 15:58
19
Lokalisering: Ringebu

Innlegg av Elise Høye »

Hmm? Jeg tror d finnes liv ute i d store univers.. vi dukket jo opp ved hjelp av en tempratur som var perfekt for å skape liv.. og den tempraturen ble til ved hjelp av jordens avstand fra solen.. Og om d ikke finnes liv i våres solsystem, så er d tusenvis av andre solsystem som kan ha liv?? kansje d bare er små insekt lignende dyr, men d r jo et lite liv d også, så hvem vet?? :mozilla_smile:
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Des 2005 13:23
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Jeg tror det finnes mere enn vi kan fatte å begripe ut i det store ukjente.
Både inteligent og u-inteligent liv tror jeg fins, og hvis universet er uendelig stort mener jeg det en naivt å tro noe annet. det er min mening.
Antall ord: 43
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Elise Høye
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Jan 2006 15:58
19
Lokalisering: Ringebu

Innlegg av Elise Høye »

Jepp.. Jeg tror det er helt umulig for oss på jorden å finne ut av slike ting.. Vi ser knapt ut mot pluto.. og det ukjente livet kan være milevis lenger vekk enn fra pluto igjen..
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links