UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ UFO og utenomjordisk liv
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 20
UFO og utenomjordisk liv
Hvor mange her inne er det som egentlig tror på dette? Har et inntrykk av at de aller fleste tror det finnes "romvesen" som dukker opp på jorda en gang i blant... stemmer inntrykket mitt?
Antall ord: 35
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2006 19:41
- 19
-
- Standard bruker
- 20
Mulig jeg tar helt feil, men syns den generelle oppfatningen her inne er at dette finnes. Men jeg kan ta feil...
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Kan stemme det, men jeg tror ikke det. Men jeg er bare 1 person. Mitt innntrykk er at de fleste tror på alt så lenge det ikke er motbevist.Marií skrev:Mulig jeg tar helt feil, men syns den generelle oppfatningen her inne er at dette finnes. Men jeg kan ta feil...
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
jeg er i grunnen åpen for det meste. så jeg har troen på at det kan finnes liv på andre planeter. men om de farter rundt i tallerkener er en annen sak... kanskje det bare finnes mikrober.... men like fullt er det liv.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
eg trur di finnes. men trur også at di er intligente nokk til å ikke berre "hey her er vi"
Antall ord: 19
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Vi er to personer.RL-Crew skrev:Kan stemme det, men jeg tror ikke det. Men jeg er bare 1 person. Mitt innntrykk er at de fleste tror på alt så lenge det ikke er motbevist.Marií skrev:Mulig jeg tar helt feil, men syns den generelle oppfatningen her inne er at dette finnes. Men jeg kan ta feil...
Jeg tror også det er en form for liv "der ute", men tror det holder seg for seg selv, enten det er snakk om små bakterier eller liv som er mer likt oss. Tviler på at du kan finne dem vandrende på gata her. Bortsett fra supermann, da. Han tror jeg på.jeg er i grunnen åpen for det meste. så jeg har troen på at det kan finnes liv på andre planeter. men om de farter rundt i tallerkener er en annen sak... kanskje det bare finnes mikrober.... men like fullt er det liv.
Antall ord: 154
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 20
- Lokalisering: Trollheimen
Tror ikke ,men universet er så stort ,mulig kan være liv i andre galakser!

Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
Det er nok ingen her, som ikke tror det kan være liv andre steder i universet, selv om man har mange forskjellige formeninger om dette. Selv tror jeg nok det finnes ihvertfall mindre utviklet liv enn her, og tror egentlig ikke noe særlig hverken for eller mot om det finnes liv mer utviklet enn her.
At slike fremmede, høyt utviklede vesener skal befinne seg her tviler jeg sterkt på fordi de da sannsynligvis hadde tatt kontakt på en sikker måte.
At slike fremmede, høyt utviklede vesener skal befinne seg her tviler jeg sterkt på fordi de da sannsynligvis hadde tatt kontakt på en sikker måte.
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Er jeg 2 personer?Marií skrev:Vi er to personer.RL-Crew skrev:Kan stemme det, men jeg tror ikke det. Men jeg er bare 1 person. Mitt innntrykk er at de fleste tror på alt så lenge det ikke er motbevist.Marií skrev:Mulig jeg tar helt feil, men syns den generelle oppfatningen her inne er at dette finnes. Men jeg kan ta feil...
Jeg tror også det er en form for liv "der ute", men tror det holder seg for seg selv, enten det er snakk om små bakterier eller liv som er mer likt oss. Tviler på at du kan finne dem vandrende på gata her. Bortsett fra supermann, da. Han tror jeg på.jeg er i grunnen åpen for det meste. så jeg har troen på at det kan finnes liv på andre planeter. men om de farter rundt i tallerkener er en annen sak... kanskje det bare finnes mikrober.... men like fullt er det liv.
Antall ord: 160
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Nå vet jeg ikke helt hva psykologen din forteller deg, men så vidt jeg vet er du bare en... mente at jeg var enig.RL-Crew skrev:Er jeg 2 personer?Marií skrev:Vi er to personer.RL-Crew skrev:Kan stemme det, men jeg tror ikke det. Men jeg er bare 1 person. Mitt innntrykk er at de fleste tror på alt så lenge det ikke er motbevist.Marií skrev:Mulig jeg tar helt feil, men syns den generelle oppfatningen her inne er at dette finnes. Men jeg kan ta feil...
Antall ord: 187
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2005 13:56
- 20
- Lokalisering: Bergen
Jeg tror det finnes livsformer, men ikke intelligent form for liv, men som bakterier, mikrober og denslags!
Antall ord: 17
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Jan 2006 15:58
- 19
- Lokalisering: Ringebu
Hmm? Jeg tror d finnes liv ute i d store univers.. vi dukket jo opp ved hjelp av en tempratur som var perfekt for å skape liv.. og den tempraturen ble til ved hjelp av jordens avstand fra solen.. Og om d ikke finnes liv i våres solsystem, så er d tusenvis av andre solsystem som kan ha liv?? kansje d bare er små insekt lignende dyr, men d r jo et lite liv d også, så hvem vet?? :mozilla_smile:
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg tror det finnes mere enn vi kan fatte å begripe ut i det store ukjente.
Både inteligent og u-inteligent liv tror jeg fins, og hvis universet er uendelig stort mener jeg det en naivt å tro noe annet. det er min mening.
Både inteligent og u-inteligent liv tror jeg fins, og hvis universet er uendelig stort mener jeg det en naivt å tro noe annet. det er min mening.
Antall ord: 43
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Jan 2006 15:58
- 19
- Lokalisering: Ringebu
Jepp.. Jeg tror det er helt umulig for oss på jorden å finne ut av slike ting.. Vi ser knapt ut mot pluto.. og det ukjente livet kan være milevis lenger vekk enn fra pluto igjen..
Antall ord: 36
Hide post links |