Ludoburgero: For å være helt ærlig så hadde jeg ingen hensikt i å skaffe Olav kunder. Jeg tenkte på det selv da jeg skrev det at jeg håpte ikke det ville bli oppfattet slik. Jeg syns selv han jobber for mye, og nå er vi i gang med flytting, og da vil jeg gjerne at vi konsentrerer oss om det foreløpig. Det er nok av jobber, og ingen av oss oppsøker noen for å "kanskje fiske inn en mulig klient". Men jeg forstår egentlig hvorfor det kan oppfattes sånn. Men jeg håper også at dere tror det når jeg sier at det ikke var min hensikt. Ikke ønsker jeg noen gang å gå frem på en sånn måte heller.
Det her er også grunnen til at jeg ikke har sagt noe særlig i disse trådene. Jeg ønsker ikke å tråkke noen på tærne, hverken Olav eller andre. Jeg har min mening om ting, og disse har jeg valgt å heller ta opp med han privat.
Uansett så har jeg ikke lyst til å bli en krangler her inne, men jeg reagerte på det du sa om at mine intensjoner var dette, når det absolutt ikke var det. Håper vi kan legge dette bak oss i hvertfall, og ikke la det påvirke andre diskusjoner om andre ting her inne
Liis: Takk for det hyggelige du skrev