Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ludoburgero: For å være helt ærlig så hadde jeg ingen hensikt i å skaffe Olav kunder. Jeg tenkte på det selv da jeg skrev det at jeg håpte ikke det ville bli oppfattet slik. Jeg syns selv han jobber for mye, og nå er vi i gang med flytting, og da vil jeg gjerne at vi konsentrerer oss om det foreløpig. Det er nok av jobber, og ingen av oss oppsøker noen for å "kanskje fiske inn en mulig klient". Men jeg forstår egentlig hvorfor det kan oppfattes sånn. Men jeg håper også at dere tror det når jeg sier at det ikke var min hensikt. Ikke ønsker jeg noen gang å gå frem på en sånn måte heller.
Det her er også grunnen til at jeg ikke har sagt noe særlig i disse trådene. Jeg ønsker ikke å tråkke noen på tærne, hverken Olav eller andre. Jeg har min mening om ting, og disse har jeg valgt å heller ta opp med han privat.
Uansett så har jeg ikke lyst til å bli en krangler her inne, men jeg reagerte på det du sa om at mine intensjoner var dette, når det absolutt ikke var det. Håper vi kan legge dette bak oss i hvertfall, og ikke la det påvirke andre diskusjoner om andre ting her inne
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Liis
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 03:08
18
Innleggav Liis »
HaHaHa! Koooooser meg...! Neida, men jeg sender en pm for å være litt snill å ende pinen din.
CandyMilla skrev:Ludoburgero: For å være helt ærlig så hadde jeg ingen hensikt i å skaffe Olav kunder. Jeg tenkte på det selv da jeg skrev det at jeg håpte ikke det ville bli oppfattet slik. Jeg syns selv han jobber for mye, og nå er vi i gang med flytting, og da vil jeg gjerne at vi konsentrerer oss om det foreløpig. Det er nok av jobber, og ingen av oss oppsøker noen for å "kanskje fiske inn en mulig klient". Men jeg forstår egentlig hvorfor det kan oppfattes sånn. Men jeg håper også at dere tror det når jeg sier at det ikke var min hensikt. Ikke ønsker jeg noen gang å gå frem på en sånn måte heller.
Det her er også grunnen til at jeg ikke har sagt noe særlig i disse trådene. Jeg ønsker ikke å tråkke noen på tærne, hverken Olav eller andre. Jeg har min mening om ting, og disse har jeg valgt å heller ta opp med han privat.
Uansett så har jeg ikke lyst til å bli en krangler her inne, men jeg reagerte på det du sa om at mine intensjoner var dette, når det absolutt ikke var det. Håper vi kan legge dette bak oss i hvertfall, og ikke la det påvirke andre diskusjoner om andre ting her inne
Liis: Takk for det hyggelige du skrev
Greit. Jeg skal ta deg for dine ord, og jeg beklager hvis du følte deg anklaget ihvertfall. Selv om DET ihvertfall kan virke slik ut, men det var som sagt mitt inntrykk at enkelte ting hang sammen slik. Da du sier at det ikke er slik, og når du virkelig ærlig ut her, så ser jeg ingen grunn til å fortsette å si det jeg har sagt ihvertfall.
Skjønner godt at du ikke vil bli en "krangler", vi har jo hatt nok av dem, men en diskusjon burde du absolutt delta i - og flere - for du er jo flink i å forklare og formulere, gjør deg veldig bra forstått.
Jeg har lagt det bak meg.
Antall ord: 354
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Liis skrev:HaHaHa! Koooooser meg...! Neida, men jeg sender en pm for å være litt snill å ende pinen din.
Hørt på makan... nesten litt ydmykende... en slags trøstemelding får du det til å høres ut som... men dum som jeg er, så tar jeg til takke med det
Jeg er nysgjerrig av natur og får ikke sove dersom jeg undres over ting jeg ikke vet... jeg tenker for mye fra før
Antall ord: 76
Liis skrev:Her var det mye standhaftige innlegg... Pust inn, pust ut..
Hvisker: Må bare blande meg inn bittelitt, si at jeg tror virkelig at CandyMilla IKKE hadde i HENSIKT å lokke til seg kunder... jeg tror hun bare mente akkuratt det hun skrev, ikke ta deg vann over hodet liksom...Jeg tror hun er ærlig... Mange kan bli fryktelig skremt av dette hvis de ikke er helt forberedt..
Og jeg tror litt mer...men det skal jeg ikke si nå.
anniren skrev:Okay, folkens.. let's drop it.. ingen kan bevise noe til eller fra uansett..
Minna2 så du hva jeg skrev til deg om ouija?
Du misforsto litt, jenta mi.
Hun var nok ikke så opptatt med Ouija i utgangspunktet denne jenta.
Det var heller mer at hun fikk deng og forsøkt "slått mens hun lå nede".
Men CandyMilla beklagte dette, og det står det respekt av.
Så ellers syntes jeg også at diskusjonen begynte å ta litt vel av i uheldig retning... men jeg tror den er spora litt tilbake nå, håper ihvertfall det.
Jeg har lest hele tråden.. men hu spurte hva det var og jep svarte siden andyMilla ikke gjorde det.. Så jeg har ikke missforstått noen ting jeg kjære
Vermilion Oriol skrev:Vel jeg har vært 17 i et helt år nå....eller frem til i går, og jeg tviler på at du er 17.
Du skriver som en 12 åring.....og har oppførselen til en 10 åring
javel...!
Akkurat nå de du som oppføre deg som det!
Herregud!
Ok....beklager at jeg tok det på banen, men jeg har vansker med å tro at du er 17 år....
Syns de der begynner å bli ganske irriterende. Det er bare en sånn automatisk registreringssak som registrerer seg på alle mulige slags forum for å spre de linkene. Kan være alt fra virus og spyware og annet dritt, så ikke klikk på det, samme hvor mange deilige damer de frister med
Er det ikke mulig å få slettet medlemsskapet til disse?
CandyMilla skrev:Syns de der begynner å bli ganske irriterende. Det er bare en sånn automatisk registreringssak som registrerer seg på alle mulige slags forum for å spre de linkene. Kan være alt fra virus og spyware og annet dritt, så ikke klikk på det, samme hvor mange deilige damer de frister med
Er det ikke mulig å få slettet medlemsskapet til disse?
Enig. Jo, Jovian sier jo at de som spammer blir slettet.
Regner med at han ikke får med seg absolutt alt, så det er nok greit å si ifra, så kanskje han sjekker litt grundigere på hvor spammen kommer fra, selv om det ikke alltid er like lett.
Antall ord: 110