Jeg har fulgt med, og vet at du ikke er en hardCore tviler-.-
Men rasjonelltankegang er begrensende, hemmende i denne søken på The Ultimate truth.
Folk som er opphengt i et aspekt av noen paranormale hendelser, har begrenset seg ned til det aller minste, slik jeg ser det da... Alt henger sammen
man trenger å bli litt gal for å virkelig se ting fra et aspekt en ikke kan forklare med ord etterpå.. stange hodet i veggen til du VET at det ikke finnes noe vegg... Dette er en prosess som tar tid.. så lang tid DU vil at det skal ta.. Og det Inkluderer ubehag.. Sannheten kan være svært ubehagelig. Hvem er du Egentlig, for så akseptere det.
Jeg snakker av egen erfaring, det bor så mye uforløst i oss mennesker... I tillegg har vi yttre påvirkninger som forsøker å gjøre alt for at du skal overse det som er rett foran deg... Her og Nå------ Lykken-Lyset- Alt du vil at det skal være--- Den største gave
Det er ikke fornermelser jeg kommer med, bare mine observasjoner som er litt farget av et Ego.
Du får lov å kalle det søkt, du får mene og si hva du vil. Og jeg har full respekt for deg uansett..
Back to the topic.. spora litt av..