Dette er et diskusjonsforum, ikke dagliglivet, som du kaller det. Imotsetning til i diskusjoner og løs prat i real life, så har vi her mulighet til å dokumentere alt vi sier.Globeline skrev:I dagliglivet dokumenterer vi svært lite av det vi sier. Dette har å gjøre med at vi har en hjerne, inni den hjernen sorterer vi hva vi legger. Altså legger vi informasjon vi finner nyttig, det er sjelden vi dokumenterer denne informasjonen.
Nå er du forøvrig blitt informert om at du skal få denne påstanden dokumentert dersom det er mulig å finne igjen - altså er det noen som skal prøve å dokumentere noe som du egentlig burde blitt bedt om å finne ut av selv.
Så ønsker jeg også at du skal dokumentere at alle kornsirkler er menneskeskapte. Nei, det har ikke noen hensikt å dokumentere at mange spekulerer i diverse mulige måter å lage dem på, og at et par er menneskeskapte. Jeg vil du skal dokumentere hvorfor det er slik at om en ting er menneskeskapt, eller om en person lurer - så gjelder det alle andre,.
Med mindre du kan dokumentere dette så bør du egentlig kutte ut dobbeltmoralen din.
Påstanden er udokumentert, og inntil dokumentasjonen er kommet, så fortsetter den å være udokumentert. Nå er situasjonen slik at jeg i tillegg ha dokumentert at påstanden er feil. Slik jeg også gjør i dagliglivet hvis jeg har mulighet til det.
Det er ikke min oppgave å finne bekreftelser på andres påstander. Min oppgave er å dokumentere mine egne påstander, noe jeg også gjorde.
Jeg har ikke sagt at alle kornsirkler er laget av mennesker. Jeg har sagt at de sannsynligvis er det. Klarer du å oppdage det lille forbeholdet der?
Utenom dette, er det også noen som er laget av vær og vind, men det er ganske enkle kornsirkler.
Det er dokumentert at mange, både avanserte og enkle, kornsirkler er laget av mennesker, det gjør at sannsynliheten for at resten også er laget av mennesker er stor. Hvis man så kan dokumentere at en eller flere av kornsirklene er laget av andre intelligente vesener, så er sannsynlighetenstor for at fler er det.
Hittil har man ikke klart å dokumentere at noen er laget av andre enn mennesker, så da taler all sannsynlighet for at alle er laget av mennesker.
Det er ikke slik at en menneskelaget kornsirkel beviser at alle andre også er menneskelagede. Det er langt utenfor hva jeg noengang har sagt, men slike fakta pleier jo ikke du å bry deg om. Det virker som at du tror det blir sant hvis du bare sier det mange nok ganger.