UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ De fleste kornsirklene er ikke menneskeskapt
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Re: De fleste kornsirklene er ikke menneskeskapt
:mozilla_laughing: Det der er ikke en kronsirkel laget av aliens! Det er bare læreren min som lager selvportrett! :mozilla_laughing:
Antall ord: 22
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Snygg lärare! JättegulligLiza skrev:
:mozilla_laughing: Det der er ikke en kronsirkel laget av aliens! Det er bare læreren min som lager selvportrett! :mozilla_laughing:
Nei, jeg vil jammen møte dem face to face de som kan forklare meg hvordan dette kan lages av mennesker på så kort tid som de er registrert å dukke opp.
Det er jo rene kunstverket.
Og husk for all del at det er BØNDER dere anklager for å klare dette!
(jeg insinuerer herved at om man skal være så graverende ignorant at man utelukker alle andre muligheter enn at dette er menneskeskapt, så må man også være i besittelse av andre fordommer som at bønder er stokk dumme og ikke får til annet enn å melke ei ku)
Antall ord: 131
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hvilken tid er den registrert å dukke opp på?ludoburgero skrev:Nei, jeg vil jammen møte dem face to face de som kan forklare meg hvordan dette kan lages av mennesker på så kort tid som de er registrert å dukke opp.
Ja.Det er jo rene kunstverket.
Hvem sier det er bønder?Og husk for all del at det er BØNDER dere anklager for å klare dette!
Ingen mulighet utelukkes, men den mest sannsynlige muligheten er mennesker.(jeg insinuerer herved at om man skal være så graverende ignorant at man utelukker alle andre muligheter enn at dette er menneskeskapt, så må man også være i besittelse av andre fordommer som at bønder er stokk dumme og ikke får til annet enn å melke ei ku)
Den som viser fordommer her er jo deg. Ingen andre har såvidt jeg kjenner til prestert å si noe slikt som du gjør her.
Antall ord: 154
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Antall ord: 9
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Hide post links |
Flere beviser til at dette er læreren min! hun er en bondeknøl og liker å lage selvportrett på kornåkere. hun gjør dt når hun ikke underviser på skolen.ludoburgero skrev:Snygg lärare! JättegulligLiza skrev:
Nei, jeg vil jammen møte dem face to face de som kan forklare meg hvordan dette kan lages av mennesker på så kort tid som de er registrert å dukke opp.
Det er jo rene kunstverket.
Og husk for all del at det er BØNDER dere anklager for å klare dette!
(jeg insinuerer herved at om man skal være så graverende ignorant at man utelukker alle andre muligheter enn at dette er menneskeskapt, så må man også være i besittelse av andre fordommer som at bønder er stokk dumme og ikke får til annet enn å melke ei ku)
Antall ord: 165
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Wow...kva blir det neste...mennesker som danner sirkler...
Antall ord: 20
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det er klart bønder får til mere. Som f.eks. å kjøre traktor.BA. skrev:Hvilken tid er den registrert å dukke opp på?ludoburgero skrev:Nei, jeg vil jammen møte dem face to face de som kan forklare meg hvordan dette kan lages av mennesker på så kort tid som de er registrert å dukke opp.
Hvem sier det er bønder?Og husk for all del at det er BØNDER dere anklager for å klare dette!
Ingen mulighet utelukkes, men den mest sannsynlige muligheten er mennesker.(jeg insinuerer herved at om man skal være så graverende ignorant at man utelukker alle andre muligheter enn at dette er menneskeskapt, så må man også være i besittelse av andre fordommer som at bønder er stokk dumme og ikke får til annet enn å melke ei ku)
Den som viser fordommer her er jo deg. Ingen andre har såvidt jeg kjenner til prestert å si noe slikt som du gjør her.
Jeg har lest alt fra 15 minutter, et par timer, til over natta.
Når det gjelder på hvilken tid de er registrert å dukke opp.
At det er bønder som gjør det, burde jo egentlig være mest logisk om det skulle være mennesker. Simpelthen fordi det er bøndene som har åkerne, og de hadde neppe latt noen dekorere åkeren deres uavbrutt, fordi det er deres levebrød.
Og om de enn skulle ha leid inn noen til å dekorere kornåkerne, ville det jo være i regi av bønder. Da kan man egentlig, dog litt ukorrekt, si at det er gjort av bønder.
Når det gjelder den "kornsirkelen" som først er avbildet i denne tråden;
hva vil du si at mennesker har brukt for utstyr for å få til dette?
Og hvorfor har det ikke fått noens oppmerksomhet mens kunstverket produsertes? Hvis det hadde tatt lang tid (noe det burde ha gjort, spør du meg, om det var menneskelagd), hvorfor er det da "like ferske korn" i åkeren, både der kunstverket er utført og ellers i sirkelen? Er ikke dette ganske komplekst og vakkert til å være gjort av mennesker? Hvorfor vil ingen da påberope seg den hederlige og fantastiske innsatsen?
Antall ord: 386
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Kan jo bare forandre på trådstarters heading: De fleste kornsirkler er menneskeskapt, men noen må man undres over.ludoburgero skrev:Det er klart bønder får til mere. Som f.eks. å kjøre traktor.BA. skrev:Hvilken tid er den registrert å dukke opp på?ludoburgero skrev:Nei, jeg vil jammen møte dem face to face de som kan forklare meg hvordan dette kan lages av mennesker på så kort tid som de er registrert å dukke opp.
Jeg har lest alt fra 15 minutter, et par timer, til over natta.
Når det gjelder på hvilken tid de er registrert å dukke opp.
At det er bønder som gjør det, burde jo egentlig være mest logisk om det skulle være mennesker. Simpelthen fordi det er bøndene som har åkerne, og de hadde neppe latt noen dekorere åkeren deres uavbrutt, fordi det er deres levebrød.
Og om de enn skulle ha leid inn noen til å dekorere kornåkerne, ville det jo være i regi av bønder. Da kan man egentlig, dog litt ukorrekt, si at det er gjort av bønder.
Når det gjelder den "kornsirkelen" som først er avbildet i denne tråden;
hva vil du si at mennesker har brukt for utstyr for å få til dette?
Og hvorfor har det ikke fått noens oppmerksomhet mens kunstverket produsertes? Hvis det hadde tatt lang tid (noe det burde ha gjort, spør du meg, om det var menneskelagd), hvorfor er det da "like ferske korn" i åkeren, både der kunstverket er utført og ellers i sirkelen? Er ikke dette ganske komplekst og vakkert til å være gjort av mennesker? Hvorfor vil ingen da påberope seg den hederlige og fantastiske innsatsen?
Antall ord: 407
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
Jeg vet ikke om alle korn sirklene er ekte. Men de er jo fantastiske.
Fant denne. Addert 31 may. 2008 på CNN:
http://edition.cnn.com/video/#/video/be ... /05/31/lkl...
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Alle kornsirkelene er nok IKKE ekte. Det blir som med ufo-fenomenet. Det er ALLTID dessverre noen som skal lage hoax. Det spiller engentligt ingen rolle for min del, for jeg vet innerst inne (magefølelsen) at de aller fleste av disse kornsirklene er EKTE.KB skrev:Jeg vet ikke om alle korn sirklene er ekte. Men de er jo fantastiske.
Antall ord: 79
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Klart dem er ekte, men hvem har laget dem. Holder alle muligheter åpne her.ufo skrev:Alle kornsirkelene er nok IKKE ekte. Det blir som med ufo-fenomenet. Det er ALLTID dessverre noen som skal lage hoax. Det spiller engentligt ingen rolle for min del, for jeg vet innerst inne (magefølelsen) at de aller fleste av disse kornsirklene er EKTE.KB skrev:Jeg vet ikke om alle korn sirklene er ekte. Men de er jo fantastiske.
Antall ord: 95
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2005 01:25
- 19
- Lokalisering: langevåg
det virker som om skeptikerne er dem som er mest åpen her......For dem er faktisk åpen for at mennesker kan skape slike ting....om du utelukker at noen av sirklene kan være skapt av mennesker, kan du heller ikke kalle deg åpen
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Hm.. skjønner ikke helt retorikken din her .. men det er ok.UriGneller skrev:det virker som om skeptikerne er dem som er mest åpen her......For dem er faktisk åpen for at mennesker kan skape slike ting....om du utelukker at noen av sirklene kan være skapt av mennesker, kan du heller ikke kalle deg åpen
Som en såkallt "Troende" så vil jeg si at noen av kornsirkelene nok er laget av mennesker.
Om dette er bønder eller andre, det har jeg ingen formening om.
MEN!! hva med de kornsirklene som VIRKELIG imponerer ??
Er disse menneske-laget ?? Sier ikke at de er laget av ET's, men hvordan klare noen å lage slike imponerende kunstverk uten at noen legger merke til det ?? I løpet av noe få nattimer på en sommernatt. ??
Antall ord: 135
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
jeg mener at etter å ha lest det som er om kornsirkler, deriblant gode forklaringer om hvordan dem lages, syntes jeg det begynner å bli litt naivt å tro noe annet enn at mennesker har laget slike.....
Om jeg bare MÅ tro en av to ting:
1......ufo, laser, militære eller whatever?'
eller 2
Jeg søkte litt på internet, fant forklaring og tegninger+fremgansmåte på veldig mange kompliserte sirkler.....og tror dermed at mennesker kan lage slike sirkler, fordi jeg skjønner hvordan'
Om jeg bare MÅ tro en av to ting:
1......ufo, laser, militære eller whatever?'
eller 2
Jeg søkte litt på internet, fant forklaring og tegninger+fremgansmåte på veldig mange kompliserte sirkler.....og tror dermed at mennesker kan lage slike sirkler, fordi jeg skjønner hvordan'
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
jeg kasta meg nettopp inn i denne diskusjonen igjen...men jeg vil spørre f.eks UFO...om du har en sirkel som du ikke kan forklare, og dermed tar med den videre i din verden av uforklarige ting..hva ville skjedd om noen forklarte til deg med ord, skisser og forklaringer om hvordan akkurat din sirkel ble til?'
Antall ord: 59
Hide post links |