Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sannsynligvis så gjør satanister dette på grunnlag av at de er medlem av i gruppe mennekser som har dette som tro, på lik linje med en religion. Hva de gjør er vel hva de tror på skal gi dem en større anerkjennelse innen gruppen de tilhører.ToneG skrev:Jeg sitter å leser avisa å ser at noen har kastet flere liter blod på en kirke i skien.. Jeg skjønner liksom ikke poenget ved å kaste blod, velte gravstøtter og brenne kirker.,.. Noen som kan fortelle meg hvorfor satanister gjør slikt?SKJØNNER DE IKKE AT DE MÅ BØTE FOR DET DE GJØR? Arrgh så sint jeg blir!!!!!!!!!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Trodde det var satanister som gjorde slikt jeg.. Slik som greven osv... Han er vel et forbilde for mange? Har ikke satt meg inn i satanisme jeg..jovian skrev:Hei,
slike gjerninger har ingenting med satanisme å gjøre. En stor misforståelse det der. De som gjør sånt er idioter. En satanist ville nemlig aldri gjort noe så idiotisk.
Hide post links |
Hide post links |
*nikker seg fullstendig enig*jovian skrev:Jeg tror faktisk at satanismen, som i sin reneste form er en dyrkelse av livet og dets fasiliteter, faktisk kunne klart seg fint uten kristendom. Derimot, kristendom hadde ikke klart seg uten djevel, det er jo tross alt djevelen som har skaffet kirken alle pengene, århundre etter århundre.
Jeg har selv endret syn på satanismen de siste årene, fordi jeg ser at det egentlig er kristendom og islam som medfører krig her på kloden, aldri satanismen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nikker her også.Biejjie skrev:*nikker seg fullstendig enig*jovian skrev:Jeg tror faktisk at satanismen, som i sin reneste form er en dyrkelse av livet og dets fasiliteter, faktisk kunne klart seg fint uten kristendom. Derimot, kristendom hadde ikke klart seg uten djevel, det er jo tross alt djevelen som har skaffet kirken alle pengene, århundre etter århundre.
Jeg har selv endret syn på satanismen de siste årene, fordi jeg ser at det egentlig er kristendom og islam som medfører krig her på kloden, aldri satanismen.
Hide post links |
De er som andre mennesker. De hadde nok deltatt i krigen de også. Det Jovian mener er at de ikke har startet noen krig. Men noen få grupper på et par tusen mennesker fordelt over hele kloden har vel ikke noen muligheter til å starte noen krig.ToneG skrev:Men hadde satanistene vært en større gruppe så hadde vel de kanskje vært med i krigen de også?? Eller er de fredfulle mennesker?
Hide post links |
Er ikke så mange som forstår hvorfor det er "galt" ved første tankekast.>Wiz skrev:Hva er galt med å kalle seg satanist?
Er det bedre å være en dårlig kristen enn en god satanist?
Hide post links |
Er ikke så mange som forstår hvorfor det er "galt" ved første tankekast.>Wiz skrev:Hva er galt med å kalle seg satanist?
Er det bedre å være en dårlig kristen enn en god satanist?
Hide post links |