Alle kan sjå ufo, dvs at den som ser eit uidentifisert flygande objekt har hatt den store glede å kunne påberope seg å ha sett ein ufo. Kva derimot ein ufo egentlig er kan nok diskuterast, men i di fleste tilfeller har slike observasjonar ein naturlig forklaring.Ghost hunter skrev:Til de av skeptikerne dette måtte anngå!
Jeg og min samboer så en UFO sammen og vi er begge friske funksjonelle voksne mennesker med gode utdannelser og allmenntilstand. Vi ble meget forbauset og jeg begynte å etterforske litt hvor langt teknologien er kommet i forhold til utvikling av militære fartøyer osv. Jeg fant ingenting som er i nærheten av det vi så. Men jeg var tilbøyelig til å tro at dette var et militært eksperiment og at det har sin naturlige forklaring. Men etter å ha analysert og undersøkt, fulgt med vitner og skeptikere debattere så ender dette opp med at ingen myndigeter og vitenskapsmenn har noen forklaring på dette fenomenet.
Jeg må si at forklaringene til skeptikerne (de få) er ofte så subjektive og innholdsløse at jeg mistenker de fleste for å ha en agenda om å være skeptisk for å være skeptisk. Og da får dette en dogmatisk betydning for meg som forhindrer all utvikling for fremtidsrettet vitenskap. Heldigvis deler ikke alle vitenskapsmenn synet til skeptikerne så forskningen av fenomenet går videre i mange land. Jeg må le når disse skeptikerne identifiserer seg med vitenskapen. Det er liksom beviset på deres tullskap.
Uansett, forsvaret og enheter i de respektive land , sier de ikke har den teknologien som skal til for å gjenskape det vitnene har observert. I tillegg foregår en prosess hvor over hundre avgåtte nøkkelpersoner står frem med opplysninger om at myndigheter skjuler bevis som vil forandre hele menneskeheten. Tror dere skeptikere at disse holder oss for narr? Tror dere disse ressursmenneskene har lite å gjøre? Tror dere at disse ikke har integritet?
Jeg spiller her ball til skeptikere (De av dere som ikke tror på UFO trenger ikke svare da det blir helt meningsløst). Med titusenvis av observasjoner i Norge , 14 millioner i USA og over 100 millioner verden over (rapporterte og sikkert toppen av isfjellet) ber jeg dere bruke hodet i videre argumentasjon å tenke dette. Hvis ikke vi har denne teknologien hvem har den? Konklusjon; det blir å gå hele veien. Og da snakker jeg om ET, galaktiske reiser og mye mer. Jeg er ikke OVERBEVIST om noe annet.
At du har sett ein ufo indikerer egentlig ikkje noko, spesiellt sia du verken forteller kva du har sett, kvar og tidspunkt.
Det å få innblikk i den teknologiske utviklinga er ikkje enkelt, og jaffal ikkje når mange land holder utviklinga hemmelig for å oppnå eit teknologisk forsprang på andre land. Så eg tipper denne etterforskninga di står til resten av det du her kjem med.
Av resten kan eg jaffal forstå deg slik at du er overbevist i di tro, at du dermed utelukker at ufo-observasjoner kan ha ei naturlig forklaring samt at dette ballspillet ditt ikkje er noko anna enn ei spikersuppe.
Noko anna er dine tallfesta observasjoner rundt om, norge, usa og resten av verden...kor har du desse opplysningane fra?
Men om vi bruker hode litt, viss det sku vise seg at det virkelig eksisterer 100 millioner innrapporterte observasjoner så vil det seie at ca 1,5 % av jordas befolkning har sett eit uidentifisert flygande objekt. Eg ville tippe at ca 20 % av befolkninga vil være dumme nok til å tro på kva som helst, men nokre må og utelukkast pga si religiøse tro som begrenser dumskapens åpenhet.
Om man så bruker dine tal for norge viser det at ca 0,2 % nordmenn har innrapportert observasjonar. For usa er det ca 4,6 % amerikanere som har innrapportert observasjonar. Enten er talla dine riv ruskande gale eller så er amerikanere 23 ganger dummere enn nordmenn.
Kva om 99 % av alle innrapporterte observasjonar har ei naturlig forklaring? Kva seie det om den siste prosenten?