Ghost hunter skrev:
Tja, hva skal Greer gjøre. Problemet her er vel ikke mangel på bevis men tilgjengeligheten til bevisene. Da er det jo mulig at litt sjarm og ord kan være på sin plass. Dette er viktig hvis man skal få tilgang til å briefe, presidenter og administrasjoner som absurd nok blir ført bak lyset av sine egne etteretningsorganer. (kilde CNN, ufoevidence.com og overalt hvor du leter) Greers agenda ser ut til å få møte i kongressen med forskere og tidligere sikkerhetssjefer for å få etteretningsorganene til å offentliggjøre bevisene som allerede er der. Landene Frankrike, England, Kina, Brasil og Canada oppfordrer USA til å offentliggjøre sine beviser. To av disse landene (tror det var Frankrike og England) sier de har kropper av aliens men avventer for å se hva USA gjør. Vatikanet har i et offentlig dokument bedt USA om et samarbeid for at de sammen skal gå offentlig ut med sakene. Vatikanet sier at dette ikke vil gå ut over den religiøse tro. (hva nå det måtte innebære). (Kilde CNN og senere tatt opp som egen sak av Larry King). Flere kilder kan skaffes hvis du ikke stoler på verdens mest seriøse og største nyhetsorganisasjon.
Har du hørt Greer snakke?
Han er som en bilselger. Ordene renner i fossefall ut av munnen hans, men han skjuler det faktum at han ikke har noe detaljert informasjon å komme med. Når han har snakket om denne nullpunktsenergien f.eks., har han aldri gått nærmere inn på hvordan denne fungerer, osv. Det eneste han til syvende og sist har sagt er at han har holdt en innretning som er i stand til å lage energi fra luften og omgivelsene, og at de (Aero) "jobber med å utvikle dette".
Ang. hans påstander om UFO-relaterte saker, så er det ikke noe nytt. Han har klart å samle så og så mange "vitner", men disse har tilsynelatende heller ikke noe nytt å komme med. De få smaksprøvene av vitner som ligger på DP's hjemmesider viser bare vage historier og påstander fra mennesker som påstås å ha høye stillinger eller nøkkelstillinger her og der.
Rekruttering av dyktige medarbeidere skjer i alle yrkesprofesjoner og organisasjoner. Har Greer hevdet at han allerede har utviklet dette? Hvis ikke hva er problemet? Hadde det vært meg ville jeg startet firma igår. Ihvertfall hvis mitt hjemland bruker 59 % fossilt brennstoff (olje, gass, kull) Noe som ikke er så miljøvenlig ikke sant?
Her var det ikke snakk om å rekruttere, det var snakk om å finne noen som allerede har utviklet nullpunktsenergi, for at de skal selge seg billig til Greer og Aero. Og uansett; hvorfor søke etter mennesker som allerede har utviklet denne teknologien når han jo påstår at de har klart det selv?
Han sa jo også at denne teknologien skulle vises fram for verden i 2006 (tror jeg det var, men det er ikke så farlig - datoen har allerede vært). Har vi sett noe nullpunktsenergi?
Hvilke kilder om tilknytning til organisasjoner tåler ikke dagens lys mener du? Er han medlem av en sekt?? Hvis han hadde vært så tvilsom hvorfor briefet han da Clintonadministrasjonen to ganger? Du skal ha en bra solid sak skal du få "audience" I det hvite hus. Kilde ufoevidence.com.
Hva mener du nå? Har jeg sagt noe om noe som ikke tåler dagens lys?
Greer står fritt til å tiltale og briefe hvem han vil, og han taper ikke noe ved å gå ut i media og brautende fortelle om at han vil ha den amerikanske regjeringen for domstolen - for de ville aldri gått med på det uansett. Det han oppnår er mytespinneri og nysgjerrighet blant folk.
Dokumentasjon på regnskap sendes skattemyndighetene. Dette er offentlige dokumenter og kan leses av alle. Har du kopi av regnskapene som viser store fortjenester eller andre kilder som har undersøkt dette?
Det er ikke poenget. Poenget er at man må betale for å få disse listene som han gir utrykk for at skal ligge tilgjengelig for alle og enhver helt gratis. Løgn, altså.