UFO, Kornsirkler & fenomenVG: " Apollo 14-astronaut: - Vi har skjult UFOer i 60 å

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Nov 2006 01:10
18

Innlegg av Ghost hunter »

Hei Madjava:mozilla_smile:
Spørreundersøkelser angir muligens at så og så mange har sett ufo, dvs at det dermed ikkje lar seg samanlikne med dokumenterte observasjoner.
De er forskjellige kun på et punkt. Poenget er at i stedet for at vitner henvender seg til myndighetene for å leverere data så henter man ved spørreundersøkelser data hos vitnene. Spørreundersøkelsene skal være lik de spørsmålene man får når vitnene rapporterer selv (herav dokumenterte observasjoner). I tillegg trekker de fra en % sats for feilkilder som er i tråd med vitenskapelige termer. Dette på grunn av tilnærmingen av undersøkelsene. Ellers er tallene høyst sammelignbare og gir et mer reellt bilde siden man belyser skjulte tall.

Slik eg forstod denne sida du viser til, kan det være snakk om opp mot millioner dokumenterte observasjoner, dette oxo estimert, dvs at det kan være rundt millionen dokumenterte observasjoner noko som er langt fra dine 100 millioner dokumenterte observasjoner.
Jeg har allerede forklart tidligere i tråden hvilke tall jeg bruker og hvorfor . Du må huske at disse undersøkelsene også er dokumenterte tall. Forskjellen er at rapportene har forskjellige tilnærmingsmetoder for å belyse skjulte tall. Faktorene er også eliminert. Videre kvalitetssikres dette med en annen undersøkelse som forsterker de opprinnelige tallene. Jeg har også grunnlag for å hevde at de tallene jeg bruker er de tallene UFOlogene, myndigheter, media og andre kilder bruker.
Om man rapporterer inn ein observasjon, der beskrivelse, tidspunkt osv vert teke med, vil ikkje det medføre noko negativt. Problemet oppstår viss man hardnakka påstår at dette er ufo som i at ufoen er styrt av aliens osv. Ser du forskjellen?
Nå legger du ord i munnen på meg. Jeg aldri sagt at det er Aliens jeg har sett men UFO. Det jeg sier er at idag har jeg ikke funnet ut hva fenomenet kan være og da blir det for meg feil og utelukke det ene og det andre. Men det jeg synes er så besynderlig er at dere skeptiktanker krangler på tallet av observerte fenomener. Det blir for meg helt feil og meningsløst.
Når det kjem til kor mange observasjoner som er dokumentert, viser dette seg vanskelig å finne da det er svært få land som har noko dokumentasjon å vise til. Nokre ufo-organisasjoner kan vise til egne dokumenter, men dei er ikkje alltid undersøkt opp mot eventuell flytrafikk, værfenomen osv...

Dette er jo direkte feil!!!!
Kva som er direkte feil?
At få land har dokumenterte observasjoner

Kan godt være at 98 % oppklarte er nærmare sannheten enn 99 %...og da framstår du ikkje fanatisk slik eg fekk følelsen av med ein gang...så det får eg unnskylde for å ha stempla deg som...
Takk!! Da er vi venner da!! :mozilla_smile:
Antall ord: 478

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Hvor ble det av ufo diskusjonen med astronaut Edgar Mitchell på Larry King Live? Det var ikke det som gikk i natt,kommer det senere tro? :cry:
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Hvor ble det av ufo diskusjonen med astronaut Edgar Mitchell på Larry King Live? Det var ikke det som gikk i natt,kommer det senere tro
Kommer i natt kl 03.00.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Ghost hunter skrev:
Hvor ble det av ufo diskusjonen med astronaut Edgar Mitchell på Larry King Live? Det var ikke det som gikk i natt,kommer det senere tro
Kommer i natt kl 03.00.
Okay,takk! :mozilla_wink:
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Ghost hunter skrev:
Kommer i natt kl 03.00.
Kan hende jeg blingser på cnn og Larry King, men ser ikke ut til at det kommer i natt heller?
Om man ser på cnn.com og schedule for Mr. King. :mozilla_cry:
Antall ord: 66
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Trykk på nyheter og CNN :mozilla_wink:
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Ghost hunter skrev:
Trykk på nyheter og CNN :mozilla_wink:
Tittet her jeg serru :-)
http://edition.cnn.com/CNN/Programs/larry.king.live/
Antall ord: 33
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJest

Innlegg av GJest »

Kimbara skrev:
Ghost hunter skrev:Hva gjør du her da hvis du ikke orker å skrive i forumet? :D
Ja, takk, jeg skjønner at du er ute etter billige poenger her nå.

Som du sikkert har fått med deg har jeg skrevet mye og mangt her i forumet. Jeg gidder ikke å skrive om Greer for ørtende gang bare fordi folk ikke selv gidder å lete litt. Hvis du er interessert i dette så oppfordrer jeg deg til å selv se etter. Det er nok av like tråder og innlegg her som det er.
Kildene dine ti 'kritikken' motl Greer er ikke særlige saklige..

Det eneste du sier er at greer IKKE er saklig fordi han tror på UFO'er. som du ikke tror på....
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:
Kildene dine ti 'kritikken' motl Greer er ikke særlige saklige..

Det eneste du sier er at greer IKKE er saklig fordi han tror på UFO'er. som du ikke tror på....
Du gir ikke inntrykk av at du i det hele tatt har lest innleggene mine i denne saken, eller om det er fordi du ikke legger vekt på argumentene whatsoever.

Jeg har vist deg at Greer blant annet lyver om DP's non profit-virksomhet all den tid disse berømmelige listene IKKE ligger tilgjengelig med mindre man vil donere penger til dem.

Jeg har vist deg at Greer lever på sjarm og ord - ikke dokumentasjon og fakta. Han påstår alt mulig, men går aldri i detaljer eller viser noe som kan kalles bevis.

Jeg har også vist deg at Greers Aero (som han påstår arbeider med å utvikle nullpunktsenergi) kun søker etter mennesker som -allerede har utviklet dette-.

Kan du ikke nå møte meg på dette fremfor å lyve om hva jeg sier? Jeg har IKKE sagt at Greer er usaklig fordi han tror på UFO'er, jeg har sagt at han er usaklig fordi han kun farer med prat. Tomt prat, inntil han viser fram noe av dette han prater så varmt om.

Kildene mine for kritikken av Greer er Greer selv, samt de organisasjonene han er involvert i. Hvis du mener de er usaklige så motsier du jo deg selv.
Antall ord: 242
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJest

Innlegg av GJest »

OK! Kildene dine er greer selv og hans organisasjoner ja.. Vet det er vanskelig å tro at det finnes ufo'er og etv's.. Spesielt hvis man ikke har sett det selv.. Slik at ufo, cover up, og skygge regjering blir selvfølgelig bare "påstander" for et individ som ikke har sett noe til det..

En gang skeptiker, allitd skeptiker.. ;)
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:OK! Kildene dine er greer selv og hans organisasjoner ja.. Vet det er vanskelig å tro at det finnes ufo'er og etv's.. Spesielt hvis man ikke har sett det selv.. Slik at ufo, cover up, og skygge regjering blir selvfølgelig bare "påstander" for et individ som ikke har sett noe til det..

En gang skeptiker, allitd skeptiker.. ;)
Hva med å møte mine argumenter framfor å klage over min skepsis?

Du forenkler det hele så voldsomt at det bare blir tullete.
Antall ord: 84
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Jeg har vist deg at Greer lever på sjarm og ord - ikke dokumentasjon og fakta. Han påstår alt mulig, men går aldri i detaljer eller viser noe som kan kalles bevis.
Tja, hva skal Greer gjøre. Problemet her er vel ikke mangel på bevis men tilgjengeligheten til bevisene. Da er det jo mulig at litt sjarm og ord kan være på sin plass. Dette er viktig hvis man skal få tilgang til å briefe, presidenter og administrasjoner som absurd nok blir ført bak lyset av sine egne etteretningsorganer. (kilde CNN, ufoevidence.com og overalt hvor du leter) Greers agenda ser ut til å få møte i kongressen med forskere og tidligere sikkerhetssjefer for å få etteretningsorganene til å offentliggjøre bevisene som allerede er der. Landene Frankrike, England, Kina, Brasil og Canada oppfordrer USA til å offentliggjøre sine beviser. To av disse landene (tror det var Frankrike og England) sier de har kropper av aliens men avventer for å se hva USA gjør. Vatikanet har i et offentlig dokument bedt USA om et samarbeid for at de sammen skal gå offentlig ut med sakene. Vatikanet sier at dette ikke vil gå ut over den religiøse tro. (hva nå det måtte innebære). (Kilde CNN og senere tatt opp som egen sak av Larry King). Flere kilder kan skaffes hvis du ikke stoler på verdens mest seriøse og største nyhetsorganisasjon.
Jeg har også vist deg at Greers Aero (som han påstår arbeider med å utvikle nullpunktsenergi) kun søker etter mennesker som -allerede har utviklet dette-.
Rekruttering av dyktige medarbeidere skjer i alle yrkesprofesjoner og organisasjoner. Har Greer hevdet at han allerede har utviklet dette? Hvis ikke hva er problemet? Hadde det vært meg ville jeg startet firma igår. Ihvertfall hvis mitt hjemland bruker 59 % fossilt brennstoff (olje, gass, kull) Noe som ikke er så miljøvenlig ikke sant?
Kildene mine for kritikken av Greer er Greer selv, samt de organisasjonene han er involvert i. Hvis du mener de er usaklige så motsier du jo deg selv.
Hvilke kilder om tilknytning til organisasjoner tåler ikke dagens lys mener du? Er han medlem av en sekt?? Hvis han hadde vært så tvilsom hvorfor briefet han da Clintonadministrasjonen to ganger? Du skal ha en bra solid sak skal du få "audience" I det hvite hus. Kilde ufoevidence.com.
Jeg har vist deg at Greer blant annet lyver om DP's non profit-virksomhet all den tid disse berømmelige listene IKKE ligger tilgjengelig med mindre man vil donere penger til dem.
Dokumentasjon på regnskap sendes skattemyndighetene. Dette er offentlige dokumenter og kan leses av alle. Har du kopi av regnskapene som viser store fortjenester eller andre kilder som har undersøkt dette?
Antall ord: 461

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Ghost hunter skrev:
Sitat:

Kommer i natt kl 03.00.

Okay,takk!
Får bare beklage feilinformasjonen om UFO. Trodde programmet gjaldt UFO men den gang ikke. Edgar Michell var representert vedrørende noe med hjernen og sinnet. Skal faktisk ha kommet bevis for at hjernen og sinnet ikke er iett. Men at sinnet er uavhengig hjernen på en måte. Ganske interessant..... Kan bekrefte mange spennende fenomener og om mulig bevise dette.
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Ghost hunter skrev: Tja, hva skal Greer gjøre. Problemet her er vel ikke mangel på bevis men tilgjengeligheten til bevisene. Da er det jo mulig at litt sjarm og ord kan være på sin plass. Dette er viktig hvis man skal få tilgang til å briefe, presidenter og administrasjoner som absurd nok blir ført bak lyset av sine egne etteretningsorganer. (kilde CNN, ufoevidence.com og overalt hvor du leter) Greers agenda ser ut til å få møte i kongressen med forskere og tidligere sikkerhetssjefer for å få etteretningsorganene til å offentliggjøre bevisene som allerede er der. Landene Frankrike, England, Kina, Brasil og Canada oppfordrer USA til å offentliggjøre sine beviser. To av disse landene (tror det var Frankrike og England) sier de har kropper av aliens men avventer for å se hva USA gjør. Vatikanet har i et offentlig dokument bedt USA om et samarbeid for at de sammen skal gå offentlig ut med sakene. Vatikanet sier at dette ikke vil gå ut over den religiøse tro. (hva nå det måtte innebære). (Kilde CNN og senere tatt opp som egen sak av Larry King). Flere kilder kan skaffes hvis du ikke stoler på verdens mest seriøse og største nyhetsorganisasjon.
Har du hørt Greer snakke?
Han er som en bilselger. Ordene renner i fossefall ut av munnen hans, men han skjuler det faktum at han ikke har noe detaljert informasjon å komme med. Når han har snakket om denne nullpunktsenergien f.eks., har han aldri gått nærmere inn på hvordan denne fungerer, osv. Det eneste han til syvende og sist har sagt er at han har holdt en innretning som er i stand til å lage energi fra luften og omgivelsene, og at de (Aero) "jobber med å utvikle dette".

Ang. hans påstander om UFO-relaterte saker, så er det ikke noe nytt. Han har klart å samle så og så mange "vitner", men disse har tilsynelatende heller ikke noe nytt å komme med. De få smaksprøvene av vitner som ligger på DP's hjemmesider viser bare vage historier og påstander fra mennesker som påstås å ha høye stillinger eller nøkkelstillinger her og der.

Rekruttering av dyktige medarbeidere skjer i alle yrkesprofesjoner og organisasjoner. Har Greer hevdet at han allerede har utviklet dette? Hvis ikke hva er problemet? Hadde det vært meg ville jeg startet firma igår. Ihvertfall hvis mitt hjemland bruker 59 % fossilt brennstoff (olje, gass, kull) Noe som ikke er så miljøvenlig ikke sant?
Her var det ikke snakk om å rekruttere, det var snakk om å finne noen som allerede har utviklet nullpunktsenergi, for at de skal selge seg billig til Greer og Aero. Og uansett; hvorfor søke etter mennesker som allerede har utviklet denne teknologien når han jo påstår at de har klart det selv?
Han sa jo også at denne teknologien skulle vises fram for verden i 2006 (tror jeg det var, men det er ikke så farlig - datoen har allerede vært). Har vi sett noe nullpunktsenergi?
Hvilke kilder om tilknytning til organisasjoner tåler ikke dagens lys mener du? Er han medlem av en sekt?? Hvis han hadde vært så tvilsom hvorfor briefet han da Clintonadministrasjonen to ganger? Du skal ha en bra solid sak skal du få "audience" I det hvite hus. Kilde ufoevidence.com.
Hva mener du nå? Har jeg sagt noe om noe som ikke tåler dagens lys?

Greer står fritt til å tiltale og briefe hvem han vil, og han taper ikke noe ved å gå ut i media og brautende fortelle om at han vil ha den amerikanske regjeringen for domstolen - for de ville aldri gått med på det uansett. Det han oppnår er mytespinneri og nysgjerrighet blant folk.
Dokumentasjon på regnskap sendes skattemyndighetene. Dette er offentlige dokumenter og kan leses av alle. Har du kopi av regnskapene som viser store fortjenester eller andre kilder som har undersøkt dette?
Det er ikke poenget. Poenget er at man må betale for å få disse listene som han gir utrykk for at skal ligge tilgjengelig for alle og enhver helt gratis. Løgn, altså.
Antall ord: 692
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links