Selv om det ikke er debunking du driver med, så er retorikken den samme.Ghost hunter skrev: Så lenge han har helt særegne ideer om bevis så er han debunker ikke jeg. Jeg spør bare spørsmål om hans bruk av matematisk terminologi. Så kommer du på banen å sier jeg snakker matte for viderkommende. Vel vel. Jeg føler meg ikke akkurat som en debunker....
Videre så stilte du ikke "bare" spørsmål ved likningseksempelet - du forsøkte å latterliggjøre det. Dette på tross av at eksempelet holder vann, og at dette er blitt forklart.
Jeg skrev at dine innlegg i denne saken ikke var mye imponerende. Dette bygger jeg på ditt ganske ubegrunnede angrep på et eksempel det ikke er noe i veien med, samt den tonen som brukes i innleggene dine.At jeg ikke imponerer deg med mine innlegg er helt uinteressant for meg siden nivået er heller labert!! Dere skeptiktankene hyler etter bevis og vitenskap. Men når dere viser til noe faller dere helt igjennom.
Selv om Greedy ikke gir diskusjonen noe mer drivstoff iht. til den opprinnelige saken, så er det tydelig at h*n kun ville si seg enig, og supplementere med en matematisk metafor.
Det kan man jo mene hva man vil om, men eksempelet holdt mål.
Er det hans skyld at du pirker og lager noe stort ut av det?Det er han som bruker det. Ikke legg skylda på meg!!!!Som vanlig finner jeg angrep framfor diskusjon. Eksempelet med likninger var enkelt å forstå, men du var nødt til å dra det fram som noe stort ved å pirke og skrape.
Hva er bevist i forhold til UFO? Med "UFO" forstås her utenomjordiske, selv om bruken av forkortelsen "UFO" er misvisende.For å gjenta meg selv!
"Greedyduden" mener at enkelte her inne forklarer ukjente kornsirkler med UFO som ikke er bevist .
Jeg er uenig siden UFOfenomenet er bevist og Greedyduden tar feil. Hvorpå han bruker matematisk terminologi for å fremheve seg selv med å understreke sitt syn med sin egen særinteresse for bevis.
Greedy har helt rett i det h*n sier. Mange forsøker å forklare kornsirkler med utenomjordiske eller andre fenomen som ikke er bevist eller definert.