Som ikke "vi" engang vet om eksisterer? Hva med alle observasjonene? Hva med mine observasjoner?Kimbara skrev:Hva mener du "de utenomjordiske", som vi ikke engang vet om eksisterer, kunne gjort?
Jeg var en stor skeptiker til det overnaturlige før i tiden, men "seeing is beliving".
En teori for at de ikke viser seg for oss alle er pågrunn av at de har noen kanksje mange universale lover, foreksempel "The law of confusion". Alltså viss over 1 til 50+ typer aliens plutselig lander her på moderjord og forteller oss at så å si alt vi har blitt lært er feil. Ville ikke vi da blitt forvirret, kan det ikke være logisk at det finnes en sånn lov, satt av skaperen?
Som sagt det er bare en teori, tatt fra gamle militær folk og boken "The Law Of One". Det er ikke sånn at jeg tror det stemmer, for jeg vet ikke.Kimbara skrev:Men denne teorien samsvarer ikke med alle de som påstår de vet om disse utenomjordiske.
Og hvordan vet du hva de hadde sagt? Hvordan skal det være mulig at "alt vi har lært" er feil?
Når det gjelder det perfekte mennesket, så er det vell det at de ikke finner noe negativt med det. Men om en ET rase hadde klonet oss, ville de ikke da gjort oss nokså perfekte? Da mener jeg ikke bare på utseende men også mentalt.
Vi har 2 planeter til nå vi har funnet vann, jorden og mars. Å disse er rett på siden av hverandre! Hva med alle de andre billionene med planeter og billionene med galakser som inneholder billioner med planeter?D.A. skrev:Muligeheten for att utenomjodisk liv eksisterer, er selfølgelig til stede. Vi vet att liv er en egenskap i universet, og liv ser ut til å oppstå hvis de rette forholdene er til stede. For å finne ut om det finnes liv på en annen planet, må vi vite om forholdene på planeten.
Påstander om diverse myndigheters dekkoperasjoner, att de vet om utenomjordisk liv, og skjuler bevisene for offentlig lys, virker for meg, som spekulasjoner. Vi må heller ikke glemme hva u.f.o. betyr.
Dick Cheney sa selv i et radio intervju nettopp da han ble spurt om ETs eksistens og ufoer at om vi hadde fått besøk av andre planeter/galakser ville dette være noe som hadde blitt holdt topp hemmelig.
Uforklarlige flygende objekter, de det er snakk om her er de som flyr langt over 10000 kilometer i timen og plutselig bare forsvinner. Popper opp nye plasser og det ser ikke ut til å bli mindre av dem. Runde tallerkner, Romskip som er på størrelse med flere fotballbaner osv. Det blir observert 1 eller flere ufoer hver fjerde time, 10% av dem kan vel være ekte vare?
Hva med de som viser seg når vi kontakter dem via bevissthet? Ok ikke noe skikkelig bevis enda utenom:
http://www.metacafe.com/watch/150390/gu ... _the_news/
Denne mannen tror religion har noe med saken å gjøre, men det er nok feil.