Beklager min skepsis men jeg tror du overdriver veldig. For det første er det meget uforsvarlig å bruke slikt på en 15 åring. Men jeg lar tvilen komme deg til gode.
Jeg selv misliker slikt veldig. Men Pendulering interesserer meg veldig.
Hvis du skal få en pendel til å virke er det viktig å ikke bare spørre for morro skyld.
Det finnes flere måter å håndtere en pendel på, husk blant annet å alltid respektere pendelen, og husk også at man egentlig kun skal bruke pendelen til eget bruk hvis man ikke har fler.
Mange liker å holde høyrearmen strak mens man har venstre hånd ca. 10-20 cm under pendelen. Jeg selv foretrekker å legge albuen på kneet med en liten bøy og holde andre hånden under. Start alltid med å kontrollere at pendelen får til seg energi. Du kan f.eks kontrollere dette ved å be pendelen gi deg ett ja, ett nei og ett kanskje. Husk også at du skal takke etter stilt spørsmål for å vise din seriøsitet.
Bruk kun pendelen til seriøse spørsmål, og ikke spør om din egen framtid hvis du ikke absolutt vil høre det. Man pleier å føle når man trenger å bruke pendelen. f.eks i urolige situasjoner du må ha ett svar.
Spør ALDRI om død, kjærlighet eller egen lykke hvis det ikke er VELDIG stor betydning.
Vil du vite mer kan du lese nærmere om bruk her :
http://www.magicgate.no/index.php?optio ... &Itemid=15
hvis du er mer hypp på info søk ''hvordan pendulere'' på kvasir/google/Yahoo.
Dette er en veldig spennende og diskutert spåmåte, men virkelig interessant å sette seg inn i.
Lykke til
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.