Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlerPendel og Løfte teknikk :O

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

egil15

Pendel og Løfte teknikk :O

Innlegg av egil15 »

Idag så var eg med ein venn :D
Mi skulle opp til mamman henne for ho skulle hente noke, der hadde mamman fått besøk av den nye kjeresten sin! Ho driver masse på med spiritisme og sånt +++
Så hadde han kjersten hennes kjøpt seg sånn ein pendel-greie :D
Eg fekk låv å prøve, men eg fekk det ikkje til med ei gang, så prøvde eg litt seinare og da funka det :D Det var kjempemorsomt.
10 minutt seinare så skulle 4 personar prøve å løfte meg med hendane sine som dei hadde lagd sånn pistol med liksom :P
Det klarte dei ikkje, men så tok dei hendane sine over hovudet mitt uten å vere nærat kvarandre :S Og så tok dei hendane sine ned igjen og prøvde å løfte meg med ei gang, og da klarte dei det :O
Det var heftig ass :P Har aldri opplevd noke liknans :D

Noken andre som har prøvd den teknikken?
Anbefales sterkt å prøve :D
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
vidarjak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 97
Startet: 05 Okt 2008 14:38
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kodal

Innlegg av vidarjak »

Beklager min skepsis men jeg tror du overdriver veldig. For det første er det meget uforsvarlig å bruke slikt på en 15 åring. Men jeg lar tvilen komme deg til gode.

Jeg selv misliker slikt veldig. Men Pendulering interesserer meg veldig.

Hvis du skal få en pendel til å virke er det viktig å ikke bare spørre for morro skyld.

Det finnes flere måter å håndtere en pendel på, husk blant annet å alltid respektere pendelen, og husk også at man egentlig kun skal bruke pendelen til eget bruk hvis man ikke har fler.

Mange liker å holde høyrearmen strak mens man har venstre hånd ca. 10-20 cm under pendelen. Jeg selv foretrekker å legge albuen på kneet med en liten bøy og holde andre hånden under. Start alltid med å kontrollere at pendelen får til seg energi. Du kan f.eks kontrollere dette ved å be pendelen gi deg ett ja, ett nei og ett kanskje. Husk også at du skal takke etter stilt spørsmål for å vise din seriøsitet.

Bruk kun pendelen til seriøse spørsmål, og ikke spør om din egen framtid hvis du ikke absolutt vil høre det. Man pleier å føle når man trenger å bruke pendelen. f.eks i urolige situasjoner du må ha ett svar.

Spør ALDRI om død, kjærlighet eller egen lykke hvis det ikke er VELDIG stor betydning.

Vil du vite mer kan du lese nærmere om bruk her : http://www.magicgate.no/index.php?optio ... &Itemid=15

hvis du er mer hypp på info søk ''hvordan pendulere'' på kvasir/google/Yahoo.

Dette er en veldig spennende og diskutert spåmåte, men virkelig interessant å sette seg inn i.

Lykke til
Antall ord: 292
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
egil15

Innlegg av egil15 »

Du, du veit den løfte "teknikken" det er bare sånn for morro skyld :D
Har du noen gang prøv å dytte armene dine ut imot dørkanten og fått de til å fly opp av seg sjølv?
Det er samme slags greia trur eg :P
Utrolig morsomt :D
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Gjorde noe lignende da jeg var i tenårene(for lenge siden), så den m de armene er ikke ny.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
alien91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 15 Jan 2008 16:11
16
Kjønn (valgfri): kjerring
Lokalisering: På østlandet

Innlegg av alien91 »

Om det er farlig hvis du spør om userriøse ting til pendelen?? Jeg og veninna mi spør om ting som. kommer jeg til å stryke i et fag , eller kommer jeg til å gifte meg med en jeg kjenner ol. Vi sier aldri takk etter et spørsmål og spør om masse unødvendige ting. Hva er det verste som kan skje da??:o
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vidarjak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 97
Startet: 05 Okt 2008 14:38
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kodal

Innlegg av vidarjak »

alien91 skrev:Om det er farlig hvis du spør om userriøse ting til pendelen?? Jeg og veninna mi spør om ting som. kommer jeg til å stryke i et fag , eller kommer jeg til å gifte meg med en jeg kjenner ol. Vi sier aldri takk etter et spørsmål og spør om masse unødvendige ting. Hva er det verste som kan skje da??:o
Det verste som kan skje er at dy ikke får ordentlig svar, ikke noe mer.
Antall ord: 85
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
egil15

Innlegg av egil15 »

Ondene kan også kødde med deg, om du ta for eksempel spør om du kommer til å stryke i et fag så kan de jo sei ja og gjøre deg nervøs sånn at du da stryker i et fag!
Det er jo ganske så ille!
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links