*klemmer*

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hva er det som gjør at du tviler da annix? Utvikling går i bølger, opp og ned. Noen ganger opplever vi masse, siden skjer det ingenting og vi begynner å tvile. Du er ikke alene om å oppleve detannix skrev:Til tider både føler jeg og tror at jeg kanskje har noen form for "overnaturlige" evner..Men hvordan vet man egentlig om man har slike evner?? Og hvordan går man igang? tar det ikke ganske mye tid?
Kanskje litt mange spørsmål på en gang
hehe..
*klemmer*
Hide post links |
Ikke fortvil. jeg vet hvordan du har det-.. det er ikke så hyggelig å springe rundt å ikke være helt sikker på slike spørsmål.Man blir fort veldig "hengt opp" i dem. Men om du kanskje du kan fortelle litt om dine evner?Så kanskje jeg\de andre her i forumet, kan hjelpe deg å finne det ut?Til tider både føler jeg og tror at jeg kanskje har noen form for "overnaturlige" evner.. Men hvordan vet man egentlig om man har slike evner?? Og hvordan går man igang? tar det ikke ganske mye tid? Kanskje litt mange spørsmål på en gang hehe..
*klemmer*
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Fint innlegg ToneGToneG skrev:Utvikler du evner vil det komme naturlig.. Du trenger ikke og løpe og ta masse kurs osv for og utvikle dem.. Bare la det komme naturlig iallefall til og begynne med![]()
Etterhvert vil du forstå hvilken vei dette bærer og da kan du begynne og søke etter likesinnende osv..
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Har ikke lest så mye om det emnet desverre.. Men gå på biblioteket eller ta en titt i den tråden om bokanmeldelser her på paranormal..annix skrev:Tusen takk for flotte svar![]()
Har lyst til å konsentrere meg om sanndrømming og klarsyn (og Psykokinese)..
Har noen noen bra og litt lette bøker å anbefalle å lese?
Hide post links |
Hide post links |
Anbefaler også Marions bøker. "Ditt klarsynte jeg" av Sherron Mayes er også en fin bok. Mange flotte meditasjoner. Ta en tur på biblioteket, som Tone foreslår, de har mange bøker å velge mellom. Dessuten koster det ingentingannix skrev:Tusen takk for flotte svar![]()
Har lyst til å konsentrere meg om sanndrømming og klarsyn (og Psykokinese)..
Har noen noen bra og litt lette bøker å anbefalle å lese?
Hide post links |
Det finnes. Jeg har faktisk lest den selbv engang for lenge sidenToneG skrev: Finnes det en bok som heter " Det finnes ingen død" ? Tror den første boken jeg leste om parapsykologi het noe slikt.. Den handler om forskjellige evner folk utvikler...
Hide post links |
Den er skrevet av Rauni-Leena Luukanen. Og boken er forskrekkelig. Hadde ventet meg mer fra en utdannet lege, men så mange ukritiske påståelser og... ja, regelrett flum og flams og tull og tøys har jeg sjelden skuet som i akkurat den boken...a.aa skrev:Det finnes. Jeg har faktisk lest den selbv engang for lenge siden![]()
Er ikke sikker, men lurer på om den ikke var skrevet av Anna Elisabeth Westerlund.... ?
Asbj.
Hide post links |
Hide post links |