Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Vet ikke helt om vitsen blir borte men...Hvis du vil huske drømmene bedre vil jeg anbefale deg å bestemme deg for at..Når jeg våkner i morgen kommer jeg til å huske det jeg drømte i natt...bokhylleting=P skrev:Ja, det er ganske morsomt... skjer med meg en del også.... kanskje ikke så mye nå lenger, men skjedde ganske mye før, våkner hvis det f.eks er noe som er vansklig i drømmen, å ligger våken en stund og tenker hva jeg vil skal skje videre, og legger meg til å sove igjen... og vips der var det ikke vansklig lenger... ganske artig...skulle ønske jeg drømte litt oftere enn det jeg gjør nå. Drømme gjør man vel alltid, har jeg hørt noen si... men jeg vil huske drømmene når jeg først drømmer. Ellers blir liksom vitsen borte.
Hide post links |
Hide post links |
Nopebokhylleting=P skrev:den var ikke dum!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan vel ikke gjøre stor annet enn å teste det ut
![]()
![]()
![]()
![]()
Hide post links |
Hide post links |
Det har i hvert fall hjulpet på meg. I det siste har jeg husket drømmene mine hver morgen.bokhylleting=P skrev:Tror ikke jeg fikk overbevist meg selv nok i natt jeg gitt.... funket dårlig, men får vel bare prøve og prøve helt til det skjer noe
Hide post links |
Hide post links |
bokhylleting=P skrev: skulle ønske jeg drømte litt oftere enn det jeg gjør nå. Drømme gjør man vel alltid, har jeg hørt noen si... men jeg vil huske drømmene når jeg først drømmer. Ellers blir liksom vitsen borte.
Hide post links |
Hide post links |
har du sett filmen "the cell"? (tror det var det det heter...) Det du forteller minner meg litt om den! :twisted:Pusejenta skrev:I det siste har jeg klart å printe inn i hjernen at hvis drømmen er helt på trynet, så må jeg ta en liten realitysjekk ved å dra meg i fingern.
Og jeg har hatt flere vellykkede "oppvåkninger" i drømmene etter dette.
For når jeg i drømmen klarer å huske på å dra meg i fingern, så ser jeg at denne blir en laaang "gummifinger". Da har jeg tatt kontroll i drømmen og kan oppleve masse interessant!![]()
Dessverre er det veldig lett å bli så oppslukt i det du ser rundt deg i drømmen, at du glemmer at du er våken i din egen drøm og istedet glir hen tilbake til drømmen
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hun er ikke min favorittskuespiller, men la gåZima skrev:Jennifer Lopez spiller hovedrollen.![]()
Hørtes funky ut..Zima skrev:men det handler blant annet om ei dame som går inn i hodet på en fyr. og hun har også en knapp eller noe på fingeren som hun kan trykke på for å bli dratt tilbake til den virkelige verden når det blir for mye.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |