Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Takk, (Jedi Master ) Asbjørn. Det er så mange nye knapper og tags her at jeg blir helt tussete. Er her så sjelden at jeg glemmer hvordan jeg skal bruke dem fra gang til gang også.
Antall ord: 97
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
zind: jeg synes at den var litt lik en navi. (Eller en nightelf fra wow) Skulle ønske jeg var like flink til å male det jeg ser, som deg Utrolig rart...men hun (?) minner meg litt Shiva også?? Shiva er ihvertfall blå, om ikke annet!!
Tusen takk for legget. La igjen en beskjed på moblisvarern din!
Antall ord: 55
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu