bflies1 skrev:Og hvor mange hjelpere har du ?

Sammenlikne det med å være på sjukhuset.
Idet du er i operasjonssalen, så har du masser av "hjelpere" rundt deg, og involvert i det som skjer rundt deg.
Minst etpar leger, anestesi, assistenter, sykepleiere, osv, foruten alle som styrere med alt annet som skal skje i forbindelse med opr.
( da tanker jeg fra den som sitter og tar imot utstyret på lageret, - de på labben som ordner alle tester, røntgen / ultralyd/ mr, osv.)
Mens når opr er overstått, og du ligger i senga de siste par dagene før du skrives ut ; da er det bare en sykepleier som stikker innom etpar ggr i døgnet, eller om du påkaller hjelp ved å dra i snora.
Og idet "krisa" er over, og du tar bussen hjem, da er det ingen sykepleier eller lignende som følger deg.
Det jeg vil frem til er at antall Hjelpere varierer fra situasjon til situasjon, og om du ble "Lest" å ha 14 Hjelpere , så var nok det bare der og da.
( og noen av disse var nok avdøde pårørende og venner som var nysgjerrig på hvordan dette gikk ).
Så å tro at man har hele "åsgårdsreia" med seg til enhver tid, - nei, det gjør jeg ikke.
De har da vel annet å gjøre innimellom enn å passe på en stakkar hele tiden ?
A