Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAntall hjelpere\guider

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

bflies1
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 11
Startet: 23 Sep 2009 23:46
14

Antall hjelpere\guider

Innlegg av bflies1 »

Hei!
Jeg har vert til en healer og medium mange ganger, og har fått vite at jeg har 14 hjelpere!!
Han er veldig flink, og jeg stoler på han.
Men jeg glemte å spørre han om hvorfor jeg har så mange.

Jeg er også klarsynt, og har fått vite at de som er klarsynt som oftest har flere hjelpere.

Men er det også sånn at de som har mange hjelpere får ett vanskelig liv?
Jeg har ikke akkurat hatt det letteste livet, og har opplevd mye motgang.

Hva tror du?
Og hvor mange hjelpere har du ? :)
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Antall hjelpere\guider

Innlegg av Asbjørn »

bflies1 skrev:Og hvor mange hjelpere har du ? :)
Sammenlikne det med å være på sjukhuset.
Idet du er i operasjonssalen, så har du masser av "hjelpere" rundt deg, og involvert i det som skjer rundt deg.
Minst etpar leger, anestesi, assistenter, sykepleiere, osv, foruten alle som styrere med alt annet som skal skje i forbindelse med opr.
( da tanker jeg fra den som sitter og tar imot utstyret på lageret, - de på labben som ordner alle tester, røntgen / ultralyd/ mr, osv.)

Mens når opr er overstått, og du ligger i senga de siste par dagene før du skrives ut ; da er det bare en sykepleier som stikker innom etpar ggr i døgnet, eller om du påkaller hjelp ved å dra i snora.
Og idet "krisa" er over, og du tar bussen hjem, da er det ingen sykepleier eller lignende som følger deg.

Det jeg vil frem til er at antall Hjelpere varierer fra situasjon til situasjon, og om du ble "Lest" å ha 14 Hjelpere , så var nok det bare der og da.
( og noen av disse var nok avdøde pårørende og venner som var nysgjerrig på hvordan dette gikk ).

Så å tro at man har hele "åsgårdsreia" med seg til enhver tid, - nei, det gjør jeg ikke.
De har da vel annet å gjøre innimellom enn å passe på en stakkar hele tiden ?

A
Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pink_heaven

Re: Antall hjelpere\guider

Innlegg av Pink_heaven »

Det er meget interessant det med hjelpere. Men om man er deprimert og nedfor i lengre perioder, er de her da?

Var en gang en mann som brukte søkepinner for å finne hjelperne mine. "Oi, her var det folksomt!", sa han :lol:
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrlee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 30 Mar 2006 14:40
18
Kjønn (valgfri): mann
Lokalisering: Trysil

Re: Antall hjelpere\guider

Innlegg av mrlee »

Har selv en bekjent som driver med "ønskekvist", og hun kan påvise åndehjelpere som står rundt en person med denne ønskekvisten. "Normalt" sett så har de fleste 1-3 hjelpere sier hun. Når hun gikk rundt meg og tok ut mine hjelpere, så var det enormt sterke reaksjoner hele veien rundt meg, som et enormt kraftfelt. Hun hadde aldri sett maken før sa hun, energien var spinnvilt kraftige.

Jeg tenkte at dette kanskje hadde noe med å gjøre at vi nettopp hadde vært på husrensing og renset et hus for dårlige energier, at det var derfor jeg hadde såpass sterk beskyttelse som jeg hadde. Men vi har brukt ønskekvisten ved et par anledninger senere også, og hver gang er energiene like sterke, så ser ut som de er der hele tida.

Men det er vel en årsak til det meste, og det er nok en årsak til dette også. Ikke det at jeg lever noe spesielt "vanskelig" liv, har ingen store problemer hverken ene eller andre veien og således trenger jeg egentlig ikke så mange hjelpere. MEN, jeg har opplevd enorm åndelig utvikling det siste året og det kan hende det er derfor de er der.... DET er ihvertfall det jeg tror. De er der og det er en hensikt med det også.

Iblant kjenner jeg dem fysisk også, som en sval, kald sommerbris som "blåser" rundt meg, eller som kuldeenergi som legger seg inntil kroppen på høyre siden, fra kneet og nedover. Denne mener jeg selv er kraftdyret mitt, som gir seg til kjenne på denne måten. Han kommer alltid når jeg renser hus, gir healing eller rådgiving til de som trenger det osv.

Man er ihvertfall ALDRI alene. :)
Antall ord: 293
The Spirit Walker - www.thespiritwalker.net - Trommeenergi, åndeverden, naturen, dyre- og fugleenergier, healing, husrens, Qigong m.m.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vannmelon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 19 Apr 2008 15:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Antall hjelpere\guider

Innlegg av vannmelon »

Jeg aner ikke hvor mange hjelpere jeg har! Jeg har vært i kontakt med en av dem og kraftdyret mitt, men noe annet vet jeg ikke. Det hadde vært snålt hvis jeg bare hadde en, for det er alltid noen rundt meg føler jeg :S
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Re: Antall hjelpere\guider

Innlegg av Ankh »

Jeg har vært på noen alternativmesser, og det pleier ofte være stands for å påvise hjelpere, ofte ved å bruke søkepinner.
Blir veldig skeptisk til mange av dem, spesielt de som finner så mange hjelpere at de omtrent ligger stablet til taket og de som prater tilsynelatende tomt som ja, du har en indianer på din venstre side, en bjørn på din høyre, så står det to gauper, og der står det jammen meg to skytsengler, og så ser jeg fire familiemedlemmer, og to alver, en dverg, en viking, osv som de fortsetter å dra frem alle poulære vesenr folk vil ha som skytsengler og hjelpere.
Har mer tro på medium som har et moderat forhold til det og som er mer konkret på hva de ser.
Samboeren min fikk påvist 12-13 hjelpere på den ene messa, og jeg syntes alle som besøkte standen fikk påvist 10-15 hjelpere.
Jeg personlig pleier kryssjekke info, dvs la flere påvise hjelpere og skytsengler og se om de sier det samme
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

Re: Antall hjelpere\guider

Innlegg av tvilerlitt »

Ankh skrev:Jeg har vært på noen alternativmesser, og det pleier ofte være stands for å påvise hjelpere, ofte ved å bruke søkepinner.
Blir veldig skeptisk til mange av dem, spesielt de som finner så mange hjelpere at de omtrent ligger stablet til taket og de som prater tilsynelatende tomt som ja, du har en indianer på din venstre side, en bjørn på din høyre, så står det to gauper, og der står det jammen meg to skytsengler, og så ser jeg fire familiemedlemmer, og to alver, en dverg, en viking, osv som de fortsetter å dra frem alle poulære vesenr folk vil ha som skytsengler og hjelpere.
Har mer tro på medium som har et moderat forhold til det og som er mer konkret på hva de ser.
Samboeren min fikk påvist 12-13 hjelpere på den ene messa, og jeg syntes alle som besøkte standen fikk påvist 10-15 hjelpere.
Jeg personlig pleier kryssjekke info, dvs la flere påvise hjelpere og skytsengler og se om de sier det samme
Samme erfaring her, virker jo litt merkelig... Noen av disse inviterer til weekenkurs hvor vi alle kan lære mer samt lære å påvise samme som dem gjør, hadde vært interresangt å bli med på ett slikt kurs? Kansje noen her som allerede har prøvd og kan dele sine erfaringer?
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kiani
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 16 Jan 2011 17:51
13
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Oslo

Re: Antall hjelpere\guider

Innlegg av Kiani »

Antallet varierer utifra utviklingen sjelen din er i. Noen ganger trenger man mer veiledning enn andre ganger. Husk at de også er i prosess slik som deg.
Antall ord: 27
Elohim Kiani Michaela Aicha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sola62
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 01 Jan 2011 17:35
13

Re: Antall hjelpere\guider

Innlegg av Sola62 »

Ååå,jeg også skulle ønske at jeg visste hvor mange engler,hjelpere og hvilke det var. Det hadde vært artig.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kiani
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 16 Jan 2011 17:51
13
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Oslo

Re: Antall hjelpere\guider

Innlegg av Kiani »

mediter og du vil finne svaret der
Antall ord: 7
Elohim Kiani Michaela Aicha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links