SheIsMagic skrev:Jeg har vært hos ei som fant mine hjelpere for mange år siden. Det var både barn, nisse, unge og gamle jeg hadde med meg
Den eldste da hun var fra "tidenes morgen" - sltså en meget gammel sjel.
Hva er de gamle sjeles oppgave? Jeg hadde også 2 utenomjordiske som hun kalte dem.
Men jeg tenker stadig på den eldre sjelen som er der..

Nå er ikke jeg noen ekspert på dette området, men jeg vet at man ofte kan ha med seg gamle sjeler, som f.eks indianere. Jeg tror disse sjelene er mer "høytstående", på den måten at de har levd lenge på jorden i mange forskjellige liv og har dermed veldig mye erfaring. Kanskje de til og med er ferdige med sine liv her på jorden, at de har gått et steg videre, og nå kun er guider for oss som fortsatt lever her.
Både jeg og flere jeg kjenner har vært til flere forskjellige "klarsynte", som jobber på forskjellige måter, og også fått forskjellige svar på våre spørsmål. Vil derfor bare si at ikke ta alt for god fisk, spesielt dersom du ikke selv har en følelse på at det du får til svar stemmer. Sier ikke at du ikke har de hjelperne med deg som hun sa, men vil at du skal være klar over dette, og at hjelperne byttes ut underveis i livet også. :mozilla_smile: