Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Jeg har vært hos ei som fant mine hjelpere for mange år siden. Det var både barn, nisse, unge og gamle jeg hadde med meg
Den eldste da hun var fra "tidenes morgen" - sltså en meget gammel sjel.
Hva er de gamle sjeles oppgave? Jeg hadde også 2 utenomjordiske som hun kalte dem.
Men jeg tenker stadig på den eldre sjelen som er der..
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
SheIsMagic skrev:Jeg har vært hos ei som fant mine hjelpere for mange år siden. Det var både barn, nisse, unge og gamle jeg hadde med meg
Den eldste da hun var fra "tidenes morgen" - sltså en meget gammel sjel.
Hva er de gamle sjeles oppgave? Jeg hadde også 2 utenomjordiske som hun kalte dem.
Men jeg tenker stadig på den eldre sjelen som er der..
Nå er ikke jeg noen ekspert på dette området, men jeg vet at man ofte kan ha med seg gamle sjeler, som f.eks indianere. Jeg tror disse sjelene er mer "høytstående", på den måten at de har levd lenge på jorden i mange forskjellige liv og har dermed veldig mye erfaring. Kanskje de til og med er ferdige med sine liv her på jorden, at de har gått et steg videre, og nå kun er guider for oss som fortsatt lever her.
Både jeg og flere jeg kjenner har vært til flere forskjellige "klarsynte", som jobber på forskjellige måter, og også fått forskjellige svar på våre spørsmål. Vil derfor bare si at ikke ta alt for god fisk, spesielt dersom du ikke selv har en følelse på at det du får til svar stemmer. Sier ikke at du ikke har de hjelperne med deg som hun sa, men vil at du skal være klar over dette, og at hjelperne byttes ut underveis i livet også. :mozilla_smile:
Jeg tror ikke på alt det andre sier, jeg er skeptisk og tror på samme tid. Synes det er hyggelig å ha med seg noen, da føler man seg ikke helt tufs når man sitter alene i stua og prater med seg selv
Jeg har også hørt og lest at visse typer hjelpere kommer og går, alt etter hvem du trenger hjelp av.
Nå skal jeg innrømme at jeg sluttet å tro på nisser da jeg var veldig liten.....øh og vel og merke trodde jeg aldri på nissen heller. først må man bevise en nisses eksistens, før man kan overbevise noen om at de har en nisse som skytsengel. Get Real
Antall ord: 51
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.
Synes vel Purka er litt vel skeptisk og negativ her... Er det ikke bedre å være åpen før det motsatt er bevist? Er vel ingen som tror på "nissen" i form av en julenisse, men hvem kan fullt og helt si at nisser og/eller andre vesener i en annen dimensjon ikke eksisterer??
Og forøvrig, så er jeg og flere med meg, stor fan av Margit Sandemo.
Synes SheIsMagic har mange kloke tanker her jeg :mozilla_smile:
Enig, Grevinne.. "nisser" er da så mangt!
At man selv har sluttet å tro noe eksisterer betyr ikke det samme som at det faktisk ikke finnes i det hele tatt. Og man trenger slett ikke bevise noe/ noens eksistens for å overbevise andre om dets eksistens. Hallo.. Gud f.eks? Get real!
Antall ord: 50
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Bearchild skrev:Enig, Grevinne.. "nisser" er da så mangt!
At man selv har sluttet å tro noe eksisterer betyr ikke det samme som at det faktisk ikke finnes i det hele tatt. Og man trenger slett ikke bevise noe/ noens eksistens for å overbevise andre om dets eksistens. Hallo.. Gud f.eks? Get real!
Enig med deg der, og det med GUD er jo et godt poeng :mozilla_smile:
Er ellers opp til hver enkelt hva man tror på og ikke, alle trenger ikke være enige, men synes man kan respektere andres syn.
Jeg tror på nisser De er en form for åndsvesener, akkurat som engler, og skytsengler.
Men det er helt greit for meg at du velger å ikke tro på den typen vesener
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her