Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Energi og hjelpere
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2010 17:42
- 14
Energi og hjelpere
For et par år siden var jeg hos en healer for å senke stressnivået i kroppen, og når jeg kom inn i rommet så fortalte hun meg at hun følte energien fra flere hjelpere som "var med meg". Jeg synes det føltes veldig rart å høre det, og kan på en måte ikke helt forstå det. I flere situasjoner har andre mennesker fortalt meg at de la merke til meg fordi jeg utstrålte en energi. Kommer denne energien fra meg, eller fra hjelperne? Kan man komme i kontakt med dem og vite hvem de er? Jeg er nyrsgjerrig.
Antall ord: 103
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2009 14:05
- 16
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Østfold
Re: Energi og hjelpere
Energien kom nok fra deg, men ble kanskje forsterket via hjelperne.
Er flere måter å finne ut hvem de er på, f.eks ved hjelp av klarsynte, eller gjøre det selv. Kan bruke hjelpemidler som pendel eller søkevinkler, eller forsøke å få svar via meditasjon. Kan jo også forsøke å kommunisere med dem direkte. Ligger endel informasjon om dette rundt på forumet om du leter litt. Lykke til :mozilla_smile:
Er flere måter å finne ut hvem de er på, f.eks ved hjelp av klarsynte, eller gjøre det selv. Kan bruke hjelpemidler som pendel eller søkevinkler, eller forsøke å få svar via meditasjon. Kan jo også forsøke å kommunisere med dem direkte. Ligger endel informasjon om dette rundt på forumet om du leter litt. Lykke til :mozilla_smile:
Antall ord: 72
Størst av alt er kjærligheten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |