Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEnergi og hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

bbj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Sep 2010 17:42
13

Energi og hjelpere

Innlegg av bbj »

For et par år siden var jeg hos en healer for å senke stressnivået i kroppen, og når jeg kom inn i rommet så fortalte hun meg at hun følte energien fra flere hjelpere som "var med meg". Jeg synes det føltes veldig rart å høre det, og kan på en måte ikke helt forstå det. I flere situasjoner har andre mennesker fortalt meg at de la merke til meg fordi jeg utstrålte en energi. Kommer denne energien fra meg, eller fra hjelperne? Kan man komme i kontakt med dem og vite hvem de er? Jeg er nyrsgjerrig.
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Re: Energi og hjelpere

Innlegg av Grevinne »

Energien kom nok fra deg, men ble kanskje forsterket via hjelperne.
Er flere måter å finne ut hvem de er på, f.eks ved hjelp av klarsynte, eller gjøre det selv. Kan bruke hjelpemidler som pendel eller søkevinkler, eller forsøke å få svar via meditasjon. Kan jo også forsøke å kommunisere med dem direkte. Ligger endel informasjon om dette rundt på forumet om du leter litt. Lykke til :mozilla_smile:
Antall ord: 72
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links