Beklager for at dere ikke har blitt gravide. Sånt er veldig leit og tungt.
Dette er nok dessverre ikke stedet for å lete. Jeg tror ikke her finnes så mange seriøse healere eller synske her inne. Det er nok heller et forum for vanlige paranormalt interesserte mennesker.
Jeg har tro på at enkelte mennesker faktisk kan heale. MEN du finner dem ikke her. Og de sitter ikke og gjør det gratis inne på forum. Da må du nok kontakte litt mer kjente, som kanskje har et omdømme og rykte ifra før, betale vedkommende, og så vil vedkommende forsøke hjelpe.
Når det er sagt, har dere vært hos lege? Har dere begge blitt sjekket?
Har hun fått prøve pergotime?
Hvordan er syklusene hennes?
Lange, korte, kraftlige blødninger, svake blødninger..?
Tester hun for eggløsning hver eneste måned?
Hva er prøvd, og hva er ikke prøvd?`
Selv har jeg god tro på urter til forskjellig bruk, og føler jeg har ganske bred peiling der, kanskje spesielt når det gjelder kvinneproblemer, i følge av sykluser, eggløsninger og barneønske.
Men da er man nødt å vite mer om ens persons syklus, skal man kunne si hvilke urter som kan være verdt å prøve.
I tillegg må du vite, at vitaminer er alfa og omega.
Både for han og henne.
Som mann BØR du spise folat, kraftig dose E vitamin, kraftig dose C vitamin, sink og selenium,
gjerne også urten damiana, som øker testosteronet.
Alle disse vitaminene fås på helsekost, eller f.eks på
www.urtesenteret.no
med raskt levering og lav pris.
Spiser du ikke allerede dette, så vil det forverre dine sjanser. Husk også at spermen trenger to måneder på å reprodusere seg, slik at du må spise vitaminene i to måneder før du avtageligvis vil merke endringer.
Når det gjelder kvinnen er en vanlig mulitivitamintablett kjekk, tilskudd på høydose e vitamin, folat og sink viktig.
Tran er også en god sak, for dere begge, å få i seg.
I tillegg finnes det flere urter og homeopatioljer som kan være geniale for kvinnekroppen, men disse kan jeg ikke anbefale før jeg vet hvordan syklusen hennes er.