Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinTrenger Hjelp

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

cyberthug
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 01 Nov 2007 11:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Trenger Hjelp

Innlegg av cyberthug »

:mozilla_cry:

Heisann alle lesere der ute


Vi er et par som prøver å bli Gravid.

vi har prøvd i mange måneder og vi sliter veldig med å få dette til.

Hun har hatt Cyster på eggstokkene tidligere.

jeg har veldig tro og god erfaring på dette meg healing da det har hjulpet meg i andre situasjoner før.....jeg har valgt å redigere dette innlegget slik at det ikke bryter med reglene. Jeg velger å la den stå slik, fordi jeg ser at denne tråden kan bidra med noe for mange. Kommentarer til dette kan dere evt sende meg på pm.

mvh
Astarte
mod


vi ønsker oss så veldig gjerne et barn.


Mvh.
Raymond
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Trenger Hjelp

Innlegg av GJEST »

Beklager for at dere ikke har blitt gravide. Sånt er veldig leit og tungt.

Dette er nok dessverre ikke stedet for å lete. Jeg tror ikke her finnes så mange seriøse healere eller synske her inne. Det er nok heller et forum for vanlige paranormalt interesserte mennesker.

Jeg har tro på at enkelte mennesker faktisk kan heale. MEN du finner dem ikke her. Og de sitter ikke og gjør det gratis inne på forum. Da må du nok kontakte litt mer kjente, som kanskje har et omdømme og rykte ifra før, betale vedkommende, og så vil vedkommende forsøke hjelpe.

Når det er sagt, har dere vært hos lege? Har dere begge blitt sjekket?
Har hun fått prøve pergotime?
Hvordan er syklusene hennes?
Lange, korte, kraftlige blødninger, svake blødninger..?
Tester hun for eggløsning hver eneste måned?
Hva er prøvd, og hva er ikke prøvd?`

Selv har jeg god tro på urter til forskjellig bruk, og føler jeg har ganske bred peiling der, kanskje spesielt når det gjelder kvinneproblemer, i følge av sykluser, eggløsninger og barneønske.
Men da er man nødt å vite mer om ens persons syklus, skal man kunne si hvilke urter som kan være verdt å prøve.

I tillegg må du vite, at vitaminer er alfa og omega.
Både for han og henne.

Som mann BØR du spise folat, kraftig dose E vitamin, kraftig dose C vitamin, sink og selenium,
gjerne også urten damiana, som øker testosteronet.
Alle disse vitaminene fås på helsekost, eller f.eks på
www.urtesenteret.no
med raskt levering og lav pris.
Spiser du ikke allerede dette, så vil det forverre dine sjanser. Husk også at spermen trenger to måneder på å reprodusere seg, slik at du må spise vitaminene i to måneder før du avtageligvis vil merke endringer.

Når det gjelder kvinnen er en vanlig mulitivitamintablett kjekk, tilskudd på høydose e vitamin, folat og sink viktig.
Tran er også en god sak, for dere begge, å få i seg.
I tillegg finnes det flere urter og homeopatioljer som kan være geniale for kvinnekroppen, men disse kan jeg ikke anbefale før jeg vet hvordan syklusen hennes er.
Antall ord: 381

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Trenger Hjelp

Innlegg av kristiane »

Alva kommer med masse nyttige råd,men også jeg vil anbefale dere å ta opp dette med manglende graviditet, med lege.
Av forskjellige medisinske årsaker til at en graviditet uteblir har jeg personlig erfart at også psyken spiller sitt spill i dette. Dersom man "stresser" med å bli gravid og tanken på å bli gravid kverner rundt i tankene 24 timer i døgnet,KAN det se ut til at dette i noen tilfeller skaper vanskeligheter. Dette er nemlig en erfaring jeg har gjort meg,men vil ikke si at dette er vitenskapelig bevisst!!
Bare noe som så ut til å virke inn hos meg. Men så snart jeg sluttet å tenke så mye på om jeg NÅ KANSKJE var blitt gravid,sluttet å lete etter tegn,og prøvde å "glemme" hele greia men heller konsentrerte meg om helt andre ting og gjemte barneønsket langt vekk- DA skjedde det :)
Tror nok at dersom man opplever manglende graviditet og et barneønske så sterkt som f.eks trådstarter gjør,så kan man lett stresse opp kroppen sin. Først skal naturlig nok alle forutsetninger rent medisinsk være til stede for at man kan oppnå graviditet. Eggstokkene skal produsere modne,friske egg,de skal passere via eggleder,der graviditeten faktisk skjer,og så skal egget ha mulighet til å vandre videre fram til livmor,der det til slutt fester seg og begynner å utvikle seg. For at det befruktede egget skal ha mulighet til dette,må følgelig eggleder være åpen,os.v.

Også sædcellene må være friske,men du beskriver situasjonen på en slik måte at det virker som om problemet ligger hos din kjære. Ta kontakt med lege,han vil kanskje henvise dere til gynekolog som vil se hvordan eggstokker og eggledere ser ut,og finne svar på hva som vanskeliggjør å få oppfylt det store ønsket deres :)
Og pass på stressfaktoren også. Stress ned,slik at kroppen finner ro til den store forandringen den plutselig skal igjennom. Dette har jeg stooor tro på. Lykke til videre med prøvingen ;)
Antall ord: 342

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Trenger Hjelp

Innlegg av Lilja »

Hei!

Først: Du skriver at dere har prøvd i flere måneder. Det er faktisk ikke uvanlig at noen bruker rundt et år på å bli gravide, så prøv å ikke la panikken ta dere.

Det kristiane skriver om i forhold til stress er meget(!) vesentlig i en sånn prosess. Selv om det selvsagt er lettere sagt enn gjort å "glemme" ønsket om barn en periode ;)

Utover alt det kloke de over meg her kommer med, vil jeg også nevne akupunktur.
Har ingen førstehåndserfaring med det i forhold til barnløshet, men det sies at det kan hjelpe.
Skade gjør det uansett garantert ikke!

Jeg ønsker dere masse lykke til!
(og håper du vil dele det når mirakelet skjer, og eventuelt hva det var som gjorde utslaget)

Mvh Lilja
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 499
Startet: 09 Sep 2009 22:35
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: Trenger Hjelp

Innlegg av 30cm »

Vi prøvde i ca 5 år før vi fikk noe til, var hos lege og alt det eneste rådet vi fikk til slutt var å prøve 3 ganger om dagen og kjøpe eggeløsningstester ;)

Til slutt ga vi opp og tenkte at vi hadde nok med vårt, vi slutta og tenke og snakke om det.
Og det var da det skjedde, i fjor ble førstemann født og i januar skal vi ha en til, og da sier vi det er bra :D
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Trenger Hjelp

Innlegg av GJEST »

Jeg tror personlig ikke at tipset om å ha sex tre ganger dagen er særlig bra mht spermkvalitet. De fleste leger anbefaler å "spare opp" litt sperm, fordi det da blir mer hver gang, og lettere å bli gravid. Sex annenhver dag er derfor mer en nok, mtp graviditet. All sperm kan også fint leve noen dager i deg, så med sex annenhver dag har man hele tiden inne soldater :mozilla_wink:
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cyberthug
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 01 Nov 2007 11:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Re: Trenger Hjelp

Innlegg av cyberthug »

tusen takk for alle svar :) mye av dette vil bli tatt til etterretning :)
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links