Jeg har blitt veldig opptatt av det uforklarlige i det siste og vi kom til å snakke om det her en kveld. Da viste hun meg hvordan hun gjør det og jeg skulle prøve. Jeg prøvde hardt og ville så gjerne kjenne noe, men kjente ingen verdens ting. Ble sååå skuffa!
Så har jeg prøvd på dette nå og da i den siste tiden og i går kjente jeg det. Det pulserte i hendene mine. Ikke helt som hun hadde forklart, men jeg tror det kjennes litt forskjellig ut for alle.
Man slapper av i armene og holder håndflatene mot og hverandre. Veldig nærme men ikke så de berører hverandre. Kjenn etter om det føles varmt eller om det prikker litt. Jeg kjenner ingen varme, men mest prikking og etterhvert pulsering.
Så beveg hendene som om du har en kule du ruller mellom håndflatene, beveg de rundt og kjenn etter. Jeg har lest litt og mange kaller det for energiball, men for meg kjennes det ikke ut som en ball, men at luften blir tykkere inni hendene og at det pulserer og prikker i hendene.
Hvis man gnir håndflatene mot hverandre, sånn man gjør når man fryser og vil varme hendene så vil man kjenne noe lignende og lettere få taket på det. Jobb med det og kjenn etter. Det er ganske morro

Noen tanker om dette? Kjenner dere noe?