27 Februar 2010. 8,9 Chile Jordskjelv. Elenin har en vanvittig gravitasjons påvirkning. Definitiv ingen komet. Se på avstanden 6.042 AU.

4 September 2010 7,2 New Zealand Jordskjelv.

11 Mars 2011 9,0 Japan Jordskjelvet.
Vi har 3 Kometer Honda,Levy,Elenin (Brun Dverg) pluss 4 Astroider i 2011.
2005 YU55,2005 GO21,4179 Toutatis,99942 Apophis. Jeg illustrerer den mest interessante Astroiden 2005 YU55 som er 1,300 foot i diameter. 9 November er den 0.0022 AU fra jorden våres. Månen våres er 0.0026 AU fra jorden. Hvorfor kommer ikke dette i media? er ikke dette viktig? Dette kan ende i full katastrofe.

Mayakalenderen slutter ikke 21. Desember 2012 som mange tror. 28. Oktober 2011 er da Mayakalenderes "long count calendar" avsluttes. Dere kan lese selv hvorfor den slutter 28. Oktober 2011 her http://mayakalenderen.com/2012-eller-2011/
Mayaene hadde flere kalendere, men denne lange nedtellings kalenderen avsluttes 28. Oktober 2011. Trolig nedtelling til Nibiru sin neste passering siden Mayaene som beskrev hver eneste planet i vårt solsystem med presis størrelse og masse sier vi har en ekstra planet. Jeg tror det er dumt å tvile på det. Mayakalenderen som aldri tidligere har vist feil.
Elenin = EXTINCTION LEVEL EVENT NIBIRU IS NEAR sin possisjon 28.Oktober 2011 når mayakalenderen avsluttes.

Jeg har selv oppservert at vi har en ny gassplanet i sosystemet våres først trodde jeg det var en selvlysende stjerne. ca 30 min etterpå var den borte så kom den tilbake ca 1 time etter det igjen, jeg ble selvfølgelig nysjerrig å satt ut min Sky-Watcher Explorer-200P HEQ5 PRO. Den er svart når ingen stjerner lyser den opp. Den er vanskelig å se uten teleskop. Når den lyser skifter den mellom oransje,gul,rød. Jeg startet reasearching med engang å fant fort ut at det var i den posisjonen som Elenin skulle være. Elenin er Nibiru. Regjeringen vil nok ikke fortelle oss om katastrofen. Det er jo på en måte forstålig pga masse panikk. Mennesker vil voldta,drepe,stjele,slutte i jobben å alt det værste du kan tenke deg. vi er avhengig av at systemet våres fungerer opptimalt i en periode som dette. Ta frem kompaset å se sør-øst på himmelen når det er stjerneklart. Dere vil nok se den selv uten teleskop nå, men husk det varier når den er synlig. Noen dager ser man den ikke i det heletatt, mens andre ser man den klart. Jeg ser den heletiden med teleskopet mitt.