Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Trenger vi vårt eget trosamfunn?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Hele dette kan oppsummeres med venstre sitt slagord; Min frihet slutter der din begynner!

Antall ord: 14
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hehehe...ja ikke sant.Wiz2 skrev:Hele dette kan oppsummeres med venstre sitt slagord; Min frihet slutter der din begynner!
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2005 02:27
- 20
Skal ikke så veldig mye til for å starte sitt eget trossamfunn. Nå kan det jo tenkes at reglene har endrets siden 1995 da denne artikkelen ble skrevet, men det kan man vel alltids finne ut.
Antall ord: 35
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Hide post links |
Virka ikke altfor komplisert...
Tom; Har du bestemt deg?
Tom; Har du bestemt deg?
Antall ord: 9
Hide post links |
Hehe...ser ihvertfall problemstillingen, men dette er vel det man kan kalle et tveegget sverd. Hvis man ikke tolererer intoleranse så er man intolerant selv og gjør man det godtar man en egentlig uakseptabel oppførsel...for å si det sånn.Wiz2 skrev:Virka ikke altfor komplisert...
Tom; Har du bestemt deg?
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det er vel ikke så langt unna et "eget trossamfunn" det vi har her inne!? (Paracommunity) 

Antall ord: 16
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
Så sant så sant...og tre tusen mdl til så kan vi starte politisk parti!!! Parapartiet! *s*Heia skrev:Det er vel ikke så langt unna et "eget trossamfunn" det vi har her inne!? (Paracommunity)
Antall ord: 35
Hide post links |
Jammen hvorfor er det blitt slik at det mer akseptabelt å akseptere fundamentalisme enn å opponere mot diskriminering?Tom_33 skrev:Hehe...ser ihvertfall problemstillingen, men dette er vel det man kan kalle et tveegget sverd. Hvis man ikke tolererer intoleranse så er man intolerant selv og gjør man det godtar man en egentlig uakseptabel oppførsel...for å si det sånn.Wiz2 skrev:Virka ikke altfor komplisert...
Tom; Har du bestemt deg?
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Krf.: move it! :twisted:Tom_33 skrev:Så sant så sant...og tre tusen mdl til så kan vi starte politisk parti!!! Parapartiet! *s*Heia skrev:Det er vel ikke så langt unna et "eget trossamfunn" det vi har her inne!? (Paracommunity)
Antall ord: 42
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
Tja si det...har vel bare å gjøre med religiøse/moralske/politiske prinsipper og hva man anser som "viktigst" til en hver tid. Kall det moralske konjunkturer...Wiz2 skrev:Jammen hvorfor er det blitt slik at det mer akseptabelt å akseptere fundamentalisme enn å opponere mot diskriminering?Tom_33 skrev:Hehe...ser ihvertfall problemstillingen, men dette er vel det man kan kalle et tveegget sverd. Hvis man ikke tolererer intoleranse så er man intolerant selv og gjør man det godtar man en egentlig uakseptabel oppførsel...for å si det sånn.Wiz2 skrev:Virka ikke altfor komplisert...
Tom; Har du bestemt deg?

Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Apr 2005 18:29
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 2 ganger
Eller kan det å "gi blaffen" misoppfattes som aksept?Jammen hvorfor er det blitt slik at det mer akseptabelt å akseptere fundamentalisme enn å opponere mot diskriminering?

Antall ord: 24
Hide post links |
Hmm...der kan du ha et poeng...og apati er jo vårt samfunn ganske rikt på. ;-)Anette skrev:Eller kan det å "gi blaffen" misoppfattes som aksept?Jammen hvorfor er det blitt slik at det mer akseptabelt å akseptere fundamentalisme enn å opponere mot diskriminering?
Antall ord: 43
Hide post links |
Ok...vi trår til!! Vi danner et trossamfunn! Den kristne misjoneringen driver oss jo til det! ;-)
Wiz du har rett!! Kristendommen og alle "disiplene" er forkastelige!!
Wiz du har rett!! Kristendommen og alle "disiplene" er forkastelige!!
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2005 02:27
- 20
Man kunne jo gjøre det enkelt for seg og melde seg inn i Alt Som Er.
Det har jo allerede blitt fastsått at vi er late og apatiske, og i Alt Som Er kan man jo tro på hva man vil.
Det har jo allerede blitt fastsått at vi er late og apatiske, og i Alt Som Er kan man jo tro på hva man vil.

Antall ord: 43
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Hide post links |
Det har du nok helt rett i. Apati blir tolket som liberalisme! Saken er at folk gir f...! Ingenting er hellig. Så lenge vi har råd til pizza røyk og alkohol kan verden gå under. Vi har viktgere ting å tenke på; alltid noen realityserier som må stemmes på, såpe-serier å se på eller fotballag og hate.Anette skrev:Eller kan det å "gi blaffen" misoppfattes som aksept?Jammen hvorfor er det blitt slik at det mer akseptabelt å akseptere fundamentalisme enn å opponere mot diskriminering?
Antall ord: 85
Hide post links |