jeg kan allerede å stemme blod, men jeg lurte på hvor jeg skal henvende meg for å lære ting som: å helbrede verk, å binde tyven, og stilne sjøen.
noen forslag til noen som lærer bort dette?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
svarteboka= ondskap?Nephandi skrev:Ført av alt, velkommen til forumet, jeg håper du vil like deg her.
Jeg vil anbefale deg å kjøpe deg noen reprodusksjoner av gamle svartebøker, der vil du kunne finne metoder for det du ønsker å lære, du kan være heldig å finne en lærer, men generelt så er det fære som lærer bort når det kommer til magi, enn det er folk som vil lære så da må man lære fra bøker og på egenhånd.
Hide post links |
Hide post links |
hvist dette er skrevet opp, så kan jo alle lære dette, og da min far lærte meg å stemme blod så fortalte han at dette skulle jeg lære til mine barn.Nephandi skrev:Svartebøkene er ikke onde, svartebøkene er gamle oppskriftsbøker til signeskers, kloke koner, hekser og magikere, det er her kunskaper som det å stoppe blod, binde tyver og annen magi er skrevet opp, se på dem som bestemoren din sin gamle, håndskrevene kokebok bortsett fra at svartebøkene er fyllt med magi og kjerringråd istedenfor matoppskrifter.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Tror du faren din var den eneste i verden som kunne stemme blod?Erik333 skrev:hvist dette er skrevet opp, så kan jo alle lære dette, og da min far lærte meg å stemme blod så fortalte han at dette skulle jeg lære til mine barn.Nephandi skrev:Svartebøkene er ikke onde, svartebøkene er gamle oppskriftsbøker til signeskers, kloke koner, hekser og magikere, det er her kunskaper som det å stoppe blod, binde tyver og annen magi er skrevet opp, se på dem som bestemoren din sin gamle, håndskrevene kokebok bortsett fra at svartebøkene er fyllt med magi og kjerringråd istedenfor matoppskrifter.
jeg skjønner ikke helt?
Hide post links |
Hide post links |
hva med svarteboka som ikke kan brennes da?.Nephandi skrev:Svartebøkene er ikke onde, svartebøkene er gamle oppskriftsbøker til signeskers, kloke koner, hekser og magikere, det er her kunskaper som det å stoppe blod, binde tyver og annen magi er skrevet opp, se på dem som bestemoren din sin gamle, håndskrevene kokebok bortsett fra at svartebøkene er fyllt med magi og kjerringråd istedenfor matoppskrifter.
Hide post links |
Hide post links |
Hvordan har det seg at hvis et Åndelig objekt som er Kristent ikke brenner så er det et under, men hvis det obketet er noe Kristendommen er negativ til så er det kjempeskummelt? Hønefoss Kirke brant ned for ikke så lenge siden, utrolig tragisk siden så mange var knyttet til denne bygningen. Uansett brannen var så kraftig at alt brant, til og med metall, men så i ruinene så fant de Kriken sin antikke seøv døpefont, dekket i aske men fullstendig uskadd, og ingen forstår hvordan det kunne ha skjedd, betyr det at det var Satans døpefont?hva med svarteboka som ikke kan brennes da?.
jeg hørte en historie engang om denne svarteboken den lå i et hus som brann ned men boken var like hel ikke et brennmerke og dekket av sot. og mannen som gikk inn i det nebrente huset sa at ingen fikk se i den boken over hans lik....
Hide post links |
hva mener du med "lære å stagge blod eller en hvilken som helst annen form for magi" ? du snakker som å stemme blod vare magi, men de ordene jeg kan er veldig knyttet til bibelen, det er son en bønn du ikke finner i noen bibel. så for meg er dette mer bønn enn trylleformel.Nephandi skrev:Alle kan lære seg å stagge blod, noen har mer talent enn andre, men det er ikke en super spesiell gave som bare noen få utvalgte har, alle som er villige til å lære og er tolmodige nok til å legge inn arbeidet som trengs kan lære, og ja å ha en lærer hjelper, men man kan også lære fra en bok.
Nå jeg synes absolutt du skal lære dette til dine barn, selv om det er skrevet opp betyr ikke det at det ikke er verdifull kunskap å føre videre, det er en kunst og er en flott til å lære videre fra foreldre til barn i generasjoner, imidlertid så trenger man ikke å være heldig nok til å være født inn i en familie som har slike tradisjoner for å kunne lære å stagge blod eller en hvilken som helst annen form for magi.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |