I den andre drømmen jeg hadde tuslet han rundt med trillebår og jobbet i hagen som han alltid har gjort, han virket fredfull og puslet for seg selv.
Han har dukket opp på et bilde i en butikk en gang, så skulle jeg tilbake for å få tak i bildet, da var det ikke der mer, og butikken var borte.
Det har vel vært et par til innimellom.
Nå i november drømte jeg endelig om ham igjen, etter å ikke ha gjort det på en stund.
Da satt han i stua her i ene lenestolen og pratet med mamma, samboeren til mamma og min søster (det har vært konflikter bare måneder i forveien før han desverre ble revet vekk fra oss..) Så kom mormor på besøk, og hun rakk å se ham sitte i stolen der, dermed ble hun nok både litt trist og sjokkert, derfor gikk jeg inn til beste på stua og sa at han måtte reise, for mormor hadde kommet. Da ble han gradvis gjennomsiktig, men var enda tilstede.
Jeg har vært mer sensitiv før iverden for sånt, følt meg ganske lukket i de siste årene, og søker tilbake til å ha kontakt fordi jeg føler meg rotløs, og trenger svar på livet og døden, så derfor sliter jeg også litt med å være menneske.
Jeg vil velge selv å tro at dette kanskje kan være beste sin måte å fortelle meg at han enda er med oss, han var ikke troende og derfor så vet jeg ikke om han enda er der ute.
Når jeg drømmer, husker jeg kun drømmene mine dersom det har skjedd noe som har betydning, virker det som, eller som kommer til å bety noe. Uansett, nå har jeg delt litt, så jeg får ikke skravle videre

Jeg ville gjerne lagt til mer i samme innlegg, men det passer ikke inn i denne forumsdelen,
er det noen der ute som har noen formeninger om dette?