dykk lurer kanskje på kvifor eg gidder dette når mange er imot meg. eg kunne drete i da, men ei sjel er faktisk meir verdt enn heile verden

gjer det av rein kjærlighet, så håper å få litt respekt! (er tanken som teller..

)
er veldig lett å vri og venda på ting, og ikkje lesa skikkelig svar skikkelig, har gitt svar i heilhet på det meste !

ein forstår Bibelen rett kun gjennom Den Hellige Ånd, så det nytter ikkje å vri og venda på det når ein ikkje har opplevd det sjøl!

frå no av trur eg eg kun svarer på innlegg som er skreve til meg, pga. går så mykje tid!!
Danni :
då eg blei kristen blei eg rørt av Den Hellige Ånd..heile kroppen vibrerte og eg datt bakover pga. kraft..har også fleire gonger blitt tilstrømt frysninger på ein heilt spesiell måte og plutselig har det komt tårer ut, ikkje av meg sjøl men Ånden..har kjent det har gått fram og tilbake oppi hovudet med frysningar og grene av ingenting..tårer har strømt ned..har også tala i tunger..(ånden snakker i meg) sannheten satte meg også meir og meir fri.....eg fekk ein visshet i trua som ikkje ligna grisen!! lukka igjen augene ein gong eg bedde og såg heilt mørkt og ein kvit fugl,antakeligvis ei dua - symbol på Den Hellige Ånd -, fyka fram og tilbake... ein kompis av meg såg eit tempel med eit kors på i samme stund; kristne er jo Guds tempel! får bønnesvar på veldig mykje eg ber om.. legger seg tilrette "Gudfeldighetar" og "Satanfeldighetar" i hytt og pinne!! ein vil faktisk finna ut at alt som kjem frå Satan er 100% løgn, og alt som kjem frå Gud er 100% sannhet!!!:D
menneskelig visdom kan ikkje sammenligna med Guds visdom..Gud veit alt; og han er 100% GOD!! Satan er 100% OND!! som sagt; Satan får gjerne det meste til å fungera..visst du skjønner.. men alikavel er det løgn.. eg er ikkje realist!! du veit jo sjøl det finst overnaturlig; og du veit vel at ingenting er umulig for Gud?
hadde du faktisk gitt Jesus ein liten sjanse, faktisk å "ta imot", hadde du virkelig skjønt at Jesus er Veien, Sannheten og Livet.. men det har du jo ikkje gjort/kommer til å gjera..?
du kan godt la være å vise at du ikkje liker meg:)
synd fører uansett til drit..det vil du merke før eller senere at faktisk stemmer!...
vil du påstå at du er Gud?
har du ikkje lagt merke til at satanismens slagord "Gjer kva du vil!" blir meir og meir aktuell?
kva meiner du hørest best ut? utvikla seg menneskelig eller guddommelig, med tanke på at Gud veit Sannheten - rota til alt godt!!?
Wiz Vicious :
de kristnes heksebrenning har ikkje eg satt meg inn i, kva vil det sei?
diskriminering av homofile; kva meiner du då?
diskriminering av kvinner; i kva sammenheng?
kan prøva å svara så godt eg kan;
visst kristne brenner hekser er det feil!! ein skal ikkje slå ihjel!!
homofile er like mykje verdt som andre mennesker, men det blir feil å ha homofile prester, pga. dei har misforstått frelsebegrepet....det er dette med åndelig krig som kjem inn i bildet!
kvinner er like mykje verdt som menn; alle er like mykje verdt, ingen er mindreverdige!
Anette:
var muligens feil formulert, men i forhold til då eg skreiv "du" meinte eg ikkje nødvendigvis DEG som person, men "kven som helst" - tok utgangspunkt frå Joh.3,16. men beklager det visst du mistolka det..var muligens feil skrevet ja! beklager!

eg kjenner deg ikkje nei, tok utgangspunkt i ting du skreiv tidligare..men beklager igjen at du mistolka det eg skreiv, og at eg gjerne skreiv det på feil måte..

man blir ikkje frelst pga. gjerninger, men nåde..sannheten i ånden setter deg fri,dvs. får lyst å gjera meir GODT..

di tru må du få lov å ha!:) du har fri vilje; er mange som misforstår at eg tvinger folk til frelse men gjer ikkje det..seier igjen; gjer som du vil, liker berre å diskutere..

eg er død uten Jesus..men det veit ikkje du korleis er pga. du har ikkje prøvd det.. men verden kjem til å bli såpass gale, du kan ikkje forestilla deg det!! profetert frå kristne profetar og ikkje minst Bibelen..det vil bli ei åndsnød som ikkje lignar grisen..det blir VERRE pga. Satan!!
ok,du synst synd på meg,men eg har faktisk aldri hatt det bedre enn no!:)
lykke til videre i livet! eg har ingenting imot deg!:) Jesus elsker deg! Han er for deg kvar dag....
shocola :
det står i Bibelen..

Gud straffer dei ugudelige og refser/tukter dei rettferdige; pga Hans kjærlighet til mennesket!! Han vil ikkje at noko menneske skal gå fortapt; men alikavel så har dei jo fri vilje... men ser ikkje på det som veldig kult å tilbringa evigheten sammen med ein løgnar, liksom...
Jan-Olav :
synst det var barnslig å bruka div. ord som du brukte.. er ikkje alle venner innpå diskusjonsforumet?:)
var feil skreve ja,men meinte det ikkje sånt, som sagt!! er tanken som teller... hadde eg vore Anette hadde eg skreve "åja,jo takk skal du ha..." visst eg hadde tolka det på samme måte, og drete i det..
eg hater ikkje deg iallefall!:) du virker som en grepa kar du!

men du må seff. ha dine egne meininger om folk...
du kan gjerne sammenligna meg med ein politikar!:D
før eller seinare vil du merka at åndsnøden blir såpass stor at du ikkje kan forestilla deg det! verden blir VERRE!.. men du har seff. fri vilje!:)
måten å hissa seg opp på kan gjerne diskuterast..

Jesus elsker deg jo,og han lever per i dag..han var syndfri og stod opp frå de døde, og Han har nåde!!
Det står i Bibelen ; elsk dine fiendar!! blir du slått på det høgre kinn, vend det venstre kinnet tilbake!!:) Guddommelig visdom overgår menneskelig visdom..
respekter hvem du vil,gjer nøyaktig det du vil med livet ditt!:) er ditt liv..
Heia :
Pga. Jesus kan ikkje tvinga mennesket til frelse!:) Han elsker dei så høgt at Han ga dei FRI VILJE!!!!!! - evne til å velga !!
er 100% enig med det!! er fullstendig klar over det..dømmer ingen!!:D (er iallefall ikkje meininga å dømma nokon...)
- "kast den første steinen på meg visst du er uten synd!!" -
er ikkje opptil meg å dømma, men Jesus!:) visst du hadde fått eit glas vatn med litt jord oppi, hadde du drokke det då? på samme måte er Gud; men pga. Jesus tilgir Han oss syndene, så kvar den som trur på Han ikkje skal gå fortapt, Men ha EVIG LIV!:)
BA :
1. korleis vil du tolka dø? f.eks. eit liv på jorda uten Jesus er som å vera død. ("Tyven kom for å stjele,drepe og ødelegge. Jeg (Jesus) kom for å gi dere liv og overflod")
det var nettopp dette som skjedde; dei mista kontakten sin med Gud, ergo dødde.... men også blei det slik at dei skulle bli gamle og dø..

slangen laug; pga. "Dere vil bli som Gud..." er feil!! Gud er ein!! Adam og Eva visste ikkje kva ondt var..men dette var ein "listig og lur" måte av løgnens far og frista dei til å misbruka sin frie vilje..
svar på andre bibelvers :
2. ja, både og! Gud snur ofte vondt til godt..Men Satan var i Judas forda og lokka Judas til ond gjerning i seg sjøl.. Jesus oppstod fra de døde..Guds hevn? kva meiner du? ja, det er sant!:)
3. Satan = ond kraft....tenk litt!:) ALT vondt i verden står Satan bak.....vanskelig å forklara..
å gjera seg om til ein lysets engel er det ikkje meint sånn synlig...men gjera seg ut for å vera bra,fin,osv.
4-6. framstilte spådommer for å visa korleis Satan jobber i folk..han er ei KRAFT..
6. har du di tolkning av Bibelen ved hjelp av Den Hellige Ånd? Nei!:)
det eg trur Bibelen meiner med at det står at Jesus drakk : Jesus drakk seg ikkje drukken på vin.
Han elska også syndarar, han var med dei for å læra dei..
7. ser du på meg som ond, BA?
ingen som veit om Hitler er i Himmelen eller Helvete. Kun Gud som veit!
xtrick :
har du opplevd frelse? neppe!:)
har ikkje noko konkret definisjon på synd; men kan vera ærlig og sei at når ein har fått Den Hellige Ånd i seg vil ein reagera på synd gjennom Ånden....
"dei vise skal setta seg fast i sin egen visdom."
seier du at Bibelen er usann? kvifor kræsjer ikkje f.eks. profetia i Bibelen med virkeligheten då?