Dette er ikke ment som et klageinnlegg, men jeg må bare få ut litt frustrasjon, og håper noen av dere har noen råd. Kort fortalt føles det ut som hele verden går i mot meg. Folk baksnakker meg, dømmer meg, sprer rykter om meg, hater meg. Virker som om enkelte virkelig går inn for å prøve å bryte meg ned, ødelegge livet mitt. Og blant disse folkene er det mange jeg anså som mine beste venner. Vel, hva har jeg gjort? Jeg har vært den personen som har stilt opp for alle, til alle døgnets tider, jeg har tatt folk inn i varmen, jeg har støttet og forsvart alle mine venner. Jeg har rett og slett bare vært snill.. kanskje for snill? Har funnet meg i alt, og aldri sagt noe tilbake. Aldri kjeftet tilbake eller sagt et stygt ord tilbake. Så det er vel kanskje derfor jeg sitter igjen med all dritten nå. Utrolig urettferdig er det. Dette er takken for alt jeg har gjort for andre. Det gjør forferdelig vondt å føle seg hatet, men enda vondere er det å miste venner jeg virkelig har stilt opp for.. Det har gått så langt at jeg har stengt meg inne. Jeg er livredd for å gå ut og møte på folk. Redd for hvordan folk ser på meg, redd for hva de sier om meg, hva de tror om meg. Redd for alt.
Og det var dagens klaging. Jeg er jo ikke denne redde personen som lar andre folk ødelegge meg sånn helt uten grunn! Jeg VET at mye av denne dritten (all baksnakkinga og ryktene) kommer av ren misunnelse. For det finnes ikke noe sannhet i ryktene eller det som blir sagt. Jeg vet hvem jeg er, hva jeg står for og hva jeg har gjort. Og tro meg, min samvittighet er ren. Jeg har lyst til å bygge opp selvtilliten min igjen, så jeg kan gå med hevet hodet forbi alle mine ''haters''. Jeg trenger bare litt indre styrke. Jeg er over normalt interessert i det alternative og paranormale, og jeg kjenner det at når jeg er på bunnen, så blir jeg trekt mot det å finne trøst i noe.. åndelig?Vanskelig å forklare, men det er vel flere enn meg som føler det sånn?
Hvordan skal jeg finne den styrken til å bygge meg selv opp igjen? Jeg vil bli så sterk at jeg klarer å gi faen i alle haters, og bare fokusere på alt det bra jeg har. Jeg regner meg at min situasjon ikke er så ekstraordinær, det er vel mange som føler at hele verden går dem i mot, så jeg er ikke ute etter noen sympati, jeg er bare ute etter råd for hvordan jeg skal klare å bygge meg selv opp igjen. Har dere tro på at healing kan hjelpe meg her? Har vært veldig mottakelig for healing på andre områder, men kanskje dette med indre styrke er noe man kun klarer å hjelpe seg selv med? Alle råd mottas med stor takk!

Er ikke sikker på om jeg poster dette under riktig kategori, men fant liksom ikke noe som passet bedre.
Håper dere skjønner hva jeg mener, er ikke så god på å forklare