Var litt usikker på hvor jeg burde legge denne men sammen med konspirasjonsteoriene virka passende, av en eller anna grunn

(Hvis denne blir sletta blir det tolka som bevis på at dere allerede er innblanda)
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
..det hadde antagelig vært lettere å ta dette alvorlig hvis jeg ikke hadde endt opp som 'illuminati' sjøl i følge halvparten av teoriene. Og det er garantert ikke bare meg her på forumet, dere burde sjekke listene over hvem og hva som er mistenkt.Bearchild skrev:Typisk. Forsøke å latterliggjøre noe i så stor grad at ingen gidder å bry seg.![]()
( Av en eller annen grunn fikk jeg overskriften til å høres ut som en alkoholholdig drikk..)
Hide post links |
Sorry, nå har jeg gått glipp av noe.. lister?xyrea skrev:..det hadde antagelig vært lettere å ta dette alvorlig hvis jeg ikke hadde endt opp som 'illuminati' sjøl i følge halvparten av teoriene. Og det er garantert ikke bare meg her på forumet, dere burde sjekke listene over hvem og hva som er mistenkt.Bearchild skrev:Typisk. Forsøke å latterliggjøre noe i så stor grad at ingen gidder å bry seg.![]()
( Av en eller annen grunn fikk jeg overskriften til å høres ut som en alkoholholdig drikk..)
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |